Files uit een externe directory grappen.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mik PHP

Mik PHP

18/01/2011 18:02:31
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben al een lange tijd opzoek naar een phpscript waarmee
je de laatst geuploade plaatjes uit een bepaalde map kan rippen
op een andere webserver. De mogelijkheid is er, aangezien velen websites
waaronder: http://www.habbolive.nl (Zie onderaan de website Laatst gevonden badges),
het script in hun bezit hebben. Het script haalt op een een of andere manier
de laatst geuploade badges uit een map op images.habbo.nl.

Ik zoek dit script zelf ook, maar met weinig succes tot nu toe. Ik hoop dat
iemand mij hier verder kan helpen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Mik
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 18:14:33
 
- SanThe -

- SanThe -

18/01/2011 18:07:18
Quote Anchor link
Mik ten Holt op 18/01/2011 18:02:31:
.. de laatst geuploade plaatjes uit een bepaalde map kan rippen op een andere webserver.


Ik geloof niet dat dit soort activiteiten op prijs worden gesteld.
 
Mik PHP

Mik PHP

18/01/2011 18:09:52
Quote Anchor link
Door de meeste websites inderdaad niet, maar door habbo.nl zelf wel.
 
- SanThe -

- SanThe -

18/01/2011 18:12:46
Quote Anchor link
Ik heb het over de php-hulpers op dit forum. Die mensen werken aan sites en zitten niet te wachten op mensen die dat gaan jatten. Dus ik denk dat er niet veel animo zal zijn om jouw probleem op te lossen. Ik doe in ieder geval niet mee.
Gewijzigd op 18/01/2011 18:13:12 door - SanThe -
 
Mik PHP

Mik PHP

18/01/2011 18:15:08
Quote Anchor link
Die dat gaan jatten? Waar heb jij het over? Dat script is een algemeen bekend script rondom de fansites van habbo.nl. Alleen zeer moeilijk te krijgen/maken. Dus ik vraag of iemand hier mij kan helpen met het vinden van het script. Snap niet wat het probleem is omdat te vragen op een forum die voor dit soort vragen bedoelt is?
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

18/01/2011 18:19:01
Quote Anchor link
Ten eerste wordt er op de hakketak.nl site direct verwezen naar de plaatjes op de hakketak.com site!!

op de .com draait waarschijnlijk een service waaraan de vraag gesteld kan worden geef mij de laatst geuploade `badges` en die reageert dan met hoogst waarschijnlijk een xml file, waarin dan de benodigde info te vinden is om de links te maken.

Dus je moet een onderzoek starten naar web services

En wat jij wilt valt onder het kopje "diefstal".
Gewijzigd op 18/01/2011 18:21:02 door Noppes Homeland
 
Mik PHP

Mik PHP

18/01/2011 18:21:50
Quote Anchor link
Hier had ik ook al aan gedacht, alleen niks over kunnen vinden. En ik snap niet waar het op slaat dat je gaat zeggen dit hoort onder het kopje "diefstal" terwijl de websites hier persoonlijk toestemming voor krijgen. Buiten je rare redenatie, toch bedankt voor het antwoorden. Ik zal eens gaan kijken.
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

18/01/2011 18:34:20
Quote Anchor link
Bekijk het eens vanuit een andere hoek:
Als jij in een winkel bent en je neemt wat mee zonder te betalen? Hoe benoem je dat dan want dat is precies hetzelfde als een externe directory proberen te plunderen.
 
Mik PHP

Mik PHP

18/01/2011 18:59:46
Quote Anchor link
Zal ik het nog een keer typen: "De website habbo.nl geeft de fansites zelf persoonlijk toestemming om dit script te gebruiken".
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

18/01/2011 19:06:19
Quote Anchor link
Blijkbaar val jij dan niet in de categorie "fan"

Als zij toestemming geven, dan zullen ze je ook wel vertellen hoe, wat, waar en waarom.
 
Niels K

Niels K

18/01/2011 19:15:18
Quote Anchor link
En waarschijnlijk heeft habbolive gewoon een contract lopen? Anders zijn hun ook illegaal bezig.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.