[fixed] Bugs & Features categorie niet in RSS feed tonen

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer / Innovatieve software / Virtual Re

Functieomschrijving Als .Net developer werken aan innovatieve software waar onder andere gebruik gemaakt wordt van Virtual Reality? Bijdragen aan een organisatie waar je uitgedaagd wordt om continu verbeteringen en ontwikkelpunten te ontdekken en door te voeren? Werken in de omgeving Putten? Reageer dan nu voor meer informatie! Het pro-actief aandragen van verbeteringen voor de bestaande applicatie; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Doorvoeren van aanpassingen en wijzigingen; Verantwoordelijk voor koppelingen met andere systemen; Op de hoogte blijven van technische ontwikkelingen. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Een afgeronde IT gerelateerde opleiding; Minimaal 1 jaar professionele ervaring als developer; Aantoonbare kennis van C#; Initiatiefrijke

Bekijk vacature »

Ervaren senior C# developer in Arnhem gezocht

Organisatie Voor een van mijn businesspartners uit de omgeving van Arnhem ben ik op zoek naar een ervaren senior C# ASP.NET developer. Deze organisatie maakt complexe software producten voor bepaalde bedrijfsprocessen. Denk hierbij aan beslisregelsystemen, klachtenmanagementsystemen, digitale formulieren of een combinatie hiervan in één portaal. De software wordt specifiek op elke klant zijn wens aangepast. Bij de klanten moet je denken aan enerzijds provincies, gemeenten en overheidsinstanties en anderzijds aan banken, hypotheekverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen. Binnen het bedrijf, van circa zestig man groot, heerst een informele sfeer. Collegialiteit staat er hoog in het vaandel, wat je terugziet in de wekelijkse vrijdagmiddagborrel

Bekijk vacature »

Jelmer -

Jelmer -

20/05/2010 12:22:21
Anchor link
Ik gebruik zelf de RSS feed om de "Laatste forum berichten" wat langer te maken (en om de pubDate eruit te halen) maar die wordt nu ook gevuld door bugs & features.

Ik stel voor de RSS feed hetzelfde filter te geven als "Laatste forum berichten".

Alternatief zou er per categorie nog een RSS feed kunnen komen, zodat iemand zich alsnog op deze categorie zou kunnen inschrijven. Al denk ik niet dat hier veel behoefte aan is?
Gewijzigd op 20/05/2010 12:25:32 door Bas Kreleger

PHP hulp

PHP hulp

21/09/2019 12:00:14

Bas Kreleger
Beheerder

Bas Kreleger

20/05/2010 12:25:23
Anchor link
Done

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.