Fixed header (bootstrap)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

.NET Developer

.NET Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een

Bekijk vacature »

Testautomatiseerder / Java developer

Functieomschrijving Ben jij de Technisch Tester die het leuk vindt om met Java code aan de slag te gaan en met zijn werkzaamheden als Technisch Tester een bijdrage kan leveren aan de veiligheid van de samenleving? Lees dan snel dit functieprofiel van Technisch Tester! Opstellen en uitvoeren van geautomatiseerde testen; Uitvoeren van acceptatie/functionele testen; Aanpassingen maken in de bestaande applicatie; Debuggen van de applicatie; In gesprek gaan met eindgebruikers om verbetervoorstellen op te halen. Functie-eisen Minimaal HBO-werk en denkniveau; JE bent minimaal TMap of ISTQB gecertificeerd; Minimaal 3 jaar werkervaring als Technisch Tester; Java kennis (kunnen lezen/schrijven/debuggen); Kennis TestNG/Selenium is

Bekijk vacature »

Junior of medior full-stack C# developer gezocht,

Ben je een startende software developer of iemand die wellicht al iets meer ervaring heeft? En ben je op zoek naar een baan als C# developer in Rotterdam (vlakbij Rotterdam centraal)? Bij een kleine platte organisatie met korte lijnen en een professionele en ongedwongen sfeer? Waarbij gebruiksvriendelijkheid een belangrijk uitgangspunt is bij het bouwen van hun software? Voor een bedrijf in Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een junior of medior C# developer. Het bedrijf richt zich op de ontwikkeling van software voor productiebedrijven. Hun software stelt deze bedrijven in staat sneller te verbeteren. Dit doen ze door bekende

Bekijk vacature »

Senior .Net Developer Duurzaamheid Maatwerkapplica

Functieomschrijving Ben je een ervaren .NET Developer en ben je op zoek naar een uitdagende rol met veel vrijheid? Wil jij aan de slag bij een bedrijf die duurzaamheid hoog in het vaandel heeft staan? Lees dan snel verder! Van scratch af aan applicaties bouwen; Testen van jouw code door middel van het uitvoeren van unittesten; Bug fixing; Contact onderhouden met klanten met klanten betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Verbeteren en door ontwikkelen van maatwerkapplicaties. Functie-eisen Een afgeronde hbo/wo opleiding; Minimaal vijf jaar ervaring als fullstack .NET Developer; Uitgebreide technische kennis met oog voor praktische oplossingen; Ruime kennis van

Bekijk vacature »

Java Developer / Redesign / Complex / Overheid

Functieomschrijving Wil jij je als Java Developer bezighouden met complexe materie, jouw kennis van Java inzetten in een groot Europees project en compleet nieuwe modules bouwen met behulp van Java? Lees dan snel verder! (Door-)ontwikkelen van de applicaties; Redesignen van bestaande modules; Uitvoeren van Unit testen; Requirements omzetten naar ontwerpen; Afstemmen met de klant/eindgebruikers. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Minimaal drie jaar relevante werkervaring; Kennis van minimaal Java 8; Ervaring met CI/CD, Docker, Kubernetes en SAML is mooi meegenomen; Je bent communicatief vaardig en houdt het security aspect goed in de gaten. Bedrijfsomschrijving Bij deze overheidsinstantie zal je terecht komen

Bekijk vacature »

PHP Developer Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ontwikkelaar Developer JSON PHP Laravel 5 Ontwikkelen aan de PHP applicatie (aanpassingen, verbeteringen en uitbreidingen) Mede bepalen van coding principes en standaarden. Beheren van bestaande en nieuw ontwikkelde applicaties Verlenen van support op de applicaties Proactief verbetervoorstellen doen Testen en documenteren van ontwikkelde software Functie-eisen Minimaal HBO diploma Minimaal 2 jaar relevante ervaring Ervaring met Agile, SCRUM Bekendheid met Laravel 5 / JSON / REST API's / Objectorientatie en design patterns / UnitTesting / Mocking / GIT Kennis van Drupal / Symfony / Continuous Delivery / Continuous integration is pré Bedrijfsomschrijving Je gaat als PHP Developer aan de slag

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer vacature

Senior Front-end Developer Jij weet wat er nodig is. Jouw hart gaat sneller kloppen van techniek. Jij wil vooruit. Je bent creatief, thuis in gebruikersinteractie en een Developer in hart en nieren. Daarnaast heb jij een klantgerichte en initiatiefrijke houding. Precies de kwaliteiten die een Front-end Developer nodig heeft. Wat doe jij als developer bij Sogeti? Als Front-end Developer werk je aan de technische realisatie van front-end (web)applicaties in de verschillende opdrachten voor Sogeti’s klanten. Dit kan zowel op klantlocatie, als intern bij Sogeti. Jij houdt van het uitdenken en implementeren van responsive (web) apps, en zet hiervoor jouw uitgebreide

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Junior SQL ontwikkelaar Database Developer

Functieomschrijving Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging als Junior ICT Consultant binnen een bedrijf met mooie doorgroeimogelijkheden? Heb je affiniteit met techniek & ben je klaar voor een volgende stap met veel afwisseling in je functie? Lees dan snel verder! De requirements in kaart brengen van de klant Het analyseren en ontwerpen maken de bedrijfsprocessen van de klant Het maken van functioneel ontwerp Ondersteunen van het ontwikkelteam De database ontwikkelen en onderhouden Queries schrijven Software ontwikkelen met behulp van een lowcode platform Het bieden van customer support Functie-eisen HBO werk en/of denkniveau, opgedaan door ervaring of opleiding. Bijvoorbeeld IT/BI&M/Bedrijfskunde

Bekijk vacature »

Gezocht; C# developer, interne baan en eigen produ

Functieomschrijving .NET ontwikkelen in een Scrum team van technisch gelijkgestemden, dat is wat hier voor jou in het verschiet ligt. En ja daar krijg je goed voor betaald, maar vooral krijg je daar ook technisch goed onderlegde collega's voor terug die het mooi vinden om met elkaar technische oplossingen te bedenken en te ontwikkelen. Sparren op niveau dus! Het bedrijf is ruim 30 man sterk maar met je 8 .NET collega's ben je verantwoordelijk voor het goed werken van een intern ontwikkelde applicatie dat door vele bekende merken wordt gebruikt. Meer weten? Reageer dan direct en kom in aanmerking voor

Bekijk vacature »

Enthousiaste DevOps-ontwikkelaar voor eIDAS

Functie­omschrijving De Dienst ICT Uitvoering, kortweg DICTU, is een van de grootste en meest vooruitstrevende ICT-dienstverleners van de Rijksoverheid. Wij bouwen onder meer de veilige en betrouwbare digitale toegang tot de diensten en producten van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat voor burgers en bedrijven in het buitenland. Daar werk jij als DevOps-ontwikkelaar bij DICTU in Assen aan mee. Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat heeft voor haar diensten en inspecties één moderne toegangspoort. Een aantal van die diensten en inspecties is mede dankzij jou ook voor burgers en bedrijven uit acht EU-landen veilig en betrouwbaar toegankelijk. Dat

Bekijk vacature »

Systeem- en Applicatiebeheerder

Systeem- en Applicatiebeheerder (36 uur) Systemen en applicaties beheren is jouw ding, al houdt het daar niet bij op. Onder de radar liggen er namelijk nog veel mooiere projecten op je te wachten. Met als basis de functie systeem- en applicatiebeheerder trek je ook projecten naar je toe! Veelzijdig? Zo kun je de functie van systeem- en applicatiebeheerder wel noemen. Misschien is dat zelfs een understatement, want in deze baan komt er werkelijk van alles op je af. Je zorgt in de eerste plaats dat de primaire systemen en bedrijfsapplicaties werken zoals zou moeten. En daarnaast ben je achter de

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer / Maatschappelijk betrokken

Functieomschrijving Ben jij een developer die de volgende stap in zijn carrière wilt maken? Wijk jij niet uit voor precisie werk in een open en informele omgeving? Lees dan snel verder en reageer! Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Functie-eisen Afgeronde HBO of WO opleiding, liefst in de richting van Informatica; Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als PHP Developer; Je hebt ervaring met object

Bekijk vacature »

SQL Developer / BI / Miljoenen eindgebruikers

Functieomschrijving Altijd al aan de slag willen gaan als Senior SQL Developer bij één van de meest vooraanstaande verzekeraars in Nederland? Wil jij je richten op het bedenken, ontwerpen, bouwen en implementeren van uiteenlopende BI oplossingen vanuit data van miljoenen gebruikers met de Microsoft BI Stack, T-SQL, PowerShell en Datawarehousing? Lees dan nu verder! Analyseren, ontwerpen, ontwikkelen en documenteren van BI oplossingen en complexe BI applicaties (met tools als T-SQL, PowerShell, SAS, SSIS, BIML BODS en BOXI) Maken van technische ontwerpen, data analyses en adviseren over de datawarehouse; Ontwerpen van functionele specificaties voor de dashboards en rapportages; Schakelen met stakeholders

Bekijk vacature »
Veur Heur

Veur Heur

16/12/2015 17:04:31
Quote Anchor link
Ik wil de header vastzetten in een project waar ik mee bezig ben. Hiervoor voeg ik de volgende classes toe: navbar navbar-default navbar-fixed-top

Op mijn PC werkt het als een trein:

https://www.opolo.nl/pc.png

Op mijn mobiel ziet het er echter als volgt uit:

https://www.opolo.nl/mobiel.png

Heb al van alle geprobeerd, scrolltofixed, stylesheets, etc, maar om de een of andere reden wordt de header afgekapt. Helemaal vreemd is het feit dat de header wel werkt. Hiermee bedoel ik dat als ik rechts op de plek klik (met m'n vinger dus) waar het hamburger menu zou moeten staan, het menu gewoon verschijnt. Hetzelfde geldt voor het logo wat je niet ziet, maar wat toch klikbaar is.

Iemand dit meegemaakt en opgelost? Ik gebruik overigens Bootstrap 3.3.6.
Gewijzigd op 16/12/2015 17:08:03 door Veur Heur

PHP hulp

PHP hulp

09/07/2020 13:04:27

Danny von Gaal

Danny von Gaal

16/12/2015 21:55:42
Quote Anchor link
Zou je de code van je header hier willen plaatsen? Het liefst in een jsfiddle

Veur Heur

Veur Heur

16/12/2015 22:25:37

Danny von Gaal

Danny von Gaal

16/12/2015 23:54:38
Quote Anchor link
Ik weet niet welke mobiel je gebruikt maar bij mij ziet het er goed uit op me desktop net als op me iphone 6.

17/12/2015 08:38:53
Quote Anchor link
**knip**

En kan me ogen niet geloven als ik een mobiel aparaat naboots in mijn Chrome browser.

Ik denk dat je in zijn geheel nog even de website moet nalopen.

Edit:
En beetje beleefder en behulpzamer mag ook wel in het vervolg. Het 'bashen' is ook zeer ongewenst.
Gewijzigd op 18/12/2015 08:51:26 door - Ariën -

Veur Heur

Veur Heur

17/12/2015 08:39:28
Quote Anchor link
Klopt, op deze versie is de fixed header nog niet toegepast en scrollt deze ook mee.

Toevoeging op 17/12/2015 08:41:09:

@Rickert het is geen WordPress ding, dit is ook geen discussie over WordPress.

Wat is het probleem als je het bekijkt in Chrome?

17/12/2015 10:36:22
Quote Anchor link
Dit is toch WP?
http://procureon.nl/wp/wp-content/themes/procureon/css/bootstrap.min.css?ver=4.4

Ik start ook geen discussie, geef alleen een mening.

Veur Heur

Veur Heur

17/12/2015 10:40:20
Quote Anchor link
Mening geven mag, maar het probleem speelde al voor het toepassen in WordPress, in de gewone HTML dus. Bovendien ben ik er niet mee geholpen.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/12/2015 08:53:15
Quote Anchor link
Vanaf nu gaan we terug naar het probleem van de topicstarter.

Bo Ter Ham

Bo Ter Ham

18/12/2015 09:42:51
Quote Anchor link
Op mijn Samsung A5 ziet het er bijna goed uit. Ik zie alleen de achtergrondafbeelding boven de headerafbeelding maar het logo en de navigatie worden niet geblokkeerd. Ik heb niet zoveel verstand van responsiveness en wordpress maar is het niet mogelijk om gewoon geen achtergrond afbeelding te laten zien op mobile devices? met een media query ofso?

Veur Heur

Veur Heur

18/12/2015 09:51:01
Quote Anchor link
Let op: de live website toont het verkeerde, daar is de header niet fixed. Zie hier de test: https://www.opolo.nl/pro

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.