[fixed] Over de nieuwe website

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jesse Degger

Jesse Degger

25/05/2010 17:08:06
Anchor link
Hoi PHPHulp,

Allereerst wil ik opmerken dat ik het leuk vindt PHPHulp eindelijk weer online te zien, ik ben altijd wel actief geweest maar heb relatief weinig gepost.

Nu even wat kritiek op jullie nieuwe board-voering:

1. Waarom een AJAX board? Ten eerste is AJAX aan het verdwijnen en maakt het plaats voor AJAJ (And JSON), ten tweede is een algemeen JavaScript board toch veel logischer naast een PHP en HTML/CSS board? Even als losse opmerking daarnaast wordt alleen Mootools vernoemd in de beschrijving van het board terwijl jQuery, de tegenhanger van Mootools, veel groter en bekender is.

2. Ik kan me niet vinden wat databases en programmeren met elkaar te maken hebben, ja uiteindelijk komen ze samen omdat je ze met elkaar kan verbinden maar dit hoort dan net zo goed bij webdesign & development?

3. Algemeen: Ik denk dat jullie veel te veel boards hebben neer gezet op dit moment, een apart board voor filmen, het bewerken hiervan en welke materialen je hiervoor gebruikt? Ik denk dat je categorieën als "Video & Animaties", "Audio" en "Marketing & Communicatie" allemaal als apart board kan gebruiken, je krijgt anders te veel spreiding.

Tot zo ver dan een kort stukje kritiek op jullie nieuwe forum, hopelijk krijg ik hier feedback op wat jullie ervan vinden. Ik zeg er even expliciet bij dat ik dit niet vernoem om jullie meteen de grond in te stampen maar na een lange tijd van inactiviteit onder de stamleden jullie het beter kleinschalig kunnen beginnen zonder 3 boards per categorie.

Met vriendelijke groet,
Jesse Degger
Gewijzigd op 27/05/2010 15:50:20 door PHP hulp
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 13:33:31
 
B a s
Beheerder

B a s

25/05/2010 19:11:04
Anchor link
Je hebt helemaal gelijk Jesse.

Dit zijn wellicht iets te veel fora. Ik ga overleggen hier en kijken welke we houden en niet en welke samen te voegen zijn of te hernoemen.
 
Jesse Degger

Jesse Degger

25/05/2010 21:33:30
Anchor link
Bedankt voor je reactie, normaal is er geen enkel doorkomen aan als je kritiek levert op grotere sites, ik ben blij dat je het serieus neemt ;)!
 
PHP hulp
Beheerder

PHP hulp

27/05/2010 15:50:01
Anchor link
Jesse, bedankt voor je commentaar. De categorieën zijn aangepast en AJAX is hernoemd naar Javascript met een betere omschrijving.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.