flash naar standaard

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Speculative Application Java Developer

Functieomschrijving Keeping up with the future of work requires ever changing, ever innovating technologies. Our java developers and the software they build play a vital role in connecting our workforce, optimizing our processes and enabling us to stay ahead. What are we working on? As java developer at randstad your role can vary. Java is a core part of many of our 36 scrum teams, giving you the opportunity to contribute to a large number of different applications and projects. Some of the things our teams work on are designing and building our candidate portals and the first point of

Bekijk vacature »

C#/.NET Developer

"As a C#/.NET developer in my team you contribute to the correct translation of domain-specific, technical and business requirements into intelligent solutions that are applied at leading high-tech customers. You work closely with colleagues to properly coordinate the development process, decide on software implementations, participate in code design and test documentation reviews. In this role you will focus on creating software in C# and .NET, contributing to the development of high-tech software platforms in a scrum/Agile way of working, in order to maintain high software quality and make interfacing with the hardware easier." What do you bring? Bachelor or Master

Bekijk vacature »

front-end (Angular) en back-end (Java) ontwikkelaa

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wij zoeken een ontwikkelaar die breed inzetbaar is op zowel front-end (Angular) als back-end (Java). De komende periode zal het H2M team hoofdzakelijk bezig zijn met de vervanging van aCroho. Dit gebeurt grotendeels in Java waarbij de workflow door het workflowmanagement systeem Camunda wordt gedaan. Bij RIO werken we aan een nieuw register dat alle scholen en opleidingen van Nederland

Bekijk vacature »

Software Developer Computer Science / Python / Sof

Samengevat: Wil jij werken bij een marktleider in inspectie en transport in de voedselindustrie? Wil je ons helpen met het verbeteren van softwareprogramma's? Heb je ervaring met computer science? Vaste baan: Software Developer Computer Science HBO WO 3.000 - 4.100 Software Engineer Deze werkgever is een internationaal georiënteerd bedrijf dat verschillende soorten machines produceert voor de voedingsmiddelenindustrie. Deze werkgever is bekend om de aangename en informele werksfeer. Bij ons is er altijd ruimte om je kennis te verbreden. Functie: Voor de vacature als Software Engineer Beusichem HBO WO ga je het volgende doen: De Software Engineer onderzoekt, ontwerpt, ontwikkelt, troubleshoot

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar (Mendix) Low Code

Omschrijving Binnen Rijkswaterstaat maken we gebruik van de Low Code ontwikkeltool Mendix, om snel de juiste apps te ontwikkelen. Binnen het Low Code team draag jij als senior ontwikkelaar zorg voor het ontwikkelen van applicaties waarmee invulling wordt gegeven aan verschillende processen van Rijkswaterstaat. Hoe jij bijdraagt in jouw rol Je houdt je bezig met het ontwikkelen van applicaties binnen gestelde kwaliteit kaders en richtlijnen. Je geeft advies en werkt technische oplossingsrichtingen uit. Als senior ontwikkelaar schrijf je technische documentatie en draag je verbetervoorstellen aan. Hiermee waarborg en bewaak je de technische duurzaamheid middels Life Cycle Management. Dit is waar

Bekijk vacature »

Integration Developer

Als Integration Developer zorg jij ervoor dat de systemen van de klanten geautomatiseerd kunnen communiceren met de Bleckmann systemen. Daarnaast zorg je voor dat interne en externe rapportages worden gemaakt en worden onderhouden. Verder zorg je ervoor dat de documenten volgens de specificatie van de klanten uitzien. Je komt terecht in een enthousiast team dat op een duurzame manier bedrijven, markten en mensen verbindt. Binnen deze omgeving krijg jij de veelzijdige taak om onze IT-processen te automatiseren en verder te stroomlijnen Om bovenstaande taken uit te kunnen voeren krijg je een interne opleiding van onze softwarepakketten en bedrijfsprocessen en ben

Bekijk vacature »

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior pega developer

As a Pega developer at Mandemakers in Waalwijk you will make an important contribution to the digitization of our business processes. In your role you will coordinate and attribute to all facets of the digital transformation of our company (fulltime). As a Pega developer you will make an important contribution to the digitization of our business processes. In your role you will coordinate and attribute to all facets of the digital transformation of our company. De Mandemakers Group, a house full of opportunities. You will take part in a great project for De Mandemakers Group and for Pega. You and

Bekijk vacature »

Team Lead PHP

As Team Lead PHP, you make our customers smile by providing great software and building an effective team. How do I become a Team Lead PHP at Coolblue? As a Team Lead Web Development you build and lead a team that excels in providing high-quality and cost-efficient software. You support team members in defining their personal growth goals and with the approach to achieve them. Would you like to become a Team Lead PHP at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Building and leading a team that excels in providing high quality and cost

Bekijk vacature »

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Backend Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced backend developer who wants to build something that really makes an impact? How does building an entirely new microservices environment to handle contracts, placements, salary payments and invoicing for the world’s largest HR service provider sound? What will you be doing? As backend developer in a scrum team you of course develop user stories, review code and test. Within our teams the role of senior developer also includes: designing and developing scalable and maintainable solutions for all to use; empowering your peers to take ownership, responsibility and accountability of everything we build; identifying and solving

Bekijk vacature »

Oracle APEX Developer Java / .NET / 3.500 - 5.000

Samengevat: Deze werkgever is een softwarebedrijf. Wil jij werken als Oracle APEX Developer? Heb jij ervaring met C/C++? Vaste baan: Oracle APEX Developer Java HBO 3.500 - 5.000 Oracle APEX Developer Wij ontwikkelen als softwarebedrijf informatiesystemen voor administratieve processen en mobiele toepassingen. Denk concreet aan software met koppelingen naar navigatie systemen, GPS en datacommunicatie. Hierdoor kunnen bijvoorbeeld wegtransporteurs realtime de juiste informatie over vrachtauto's inzichtelijk maken. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Oracle APEX Developer Veenendaal HBO ga

Bekijk vacature »

Java ontwikkelaar

Functie Wat ga je doen als Java developer? In deze veelzijdige functie draag jij bij aan het implementeren van het bedrijfsbeleid om klantbehoeftes te behalen en de continuïteit van de projecten te waarborgen. Als Java ontwikkelaar voer je in eerste instantie natuurlijk werkzaamheden uit bij de klant. We proberen samen met jou Scrum/Kanban/Devops projecten te vinden die leuk, innovatief en leerzaam zijn en bijdragen aan wensen en ontwikkelingen. De ene Java ontwikkelaar is bij de klant bezig met software ontwikkelen en verbeteren terwijl de ander teams of hele organisaties ‘on the job’ coacht om meer Agile en volgens Scrum te

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Samen met jou gaan we één project vinden die het best jou past, leerzaam zijn en bedragen aan jouw wensen en ontwikkelingen. In een jaar tijd word je klaar gestoomd tot een zelfstandige Java Ontwikkelaar, doormiddel van een masterclasses, intensieve en interactieve trainingen van top coaches, die klaar staan om jouw kennis te vergroten en dit ook te realiseren in praktijk. Samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou doelen te behalen. Start nu jouw carrière. Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Een afgeronde HBO Informatica

Bekijk vacature »
Space gremlin

space gremlin

09/02/2017 23:25:34
Quote Anchor link
Mogelijk staat mijn vraag niet goed. en misschien moet ik hiervoor geheel niet op dit forum zijn.
Echter omdat ik hier geregeld mijn vragen neerleg , vraag ik het toch.
Indien dit volledig incorrect is, of er is toch een rubriek dan verneem ik dit graag.
------------------------------------------------------------------------------------------

Op mijn website in de root (intro) http://www.msxflash.nl

Heb ik nog 1 ding in flash draaien dat zijn de cartridges. dit wil ik omzetten naar een ander formaat zodat ik
totaal van flash af ben. waar kan ik dit het beste mee doen. daarnaast loopt er nog wel een routine op, waarbij
de boel stopt met draaien als je met de muis er over gaat, maar ik denk dat dit even een apart verhaal is.

Uiteindelijk is natuurlijk de bedoeling dat de boel wel klein in kbs blijft.

Natuurlijk heb ik mijn eigen ontwerpen in 3d, dus ik kan het naar vele formaten exporteren zoals png jpg.
maar ook dat zal niet geheel van belang zijn voor mijn vraag.

alvast bedankt.
Gewijzigd op 09/02/2017 23:26:00 door Space gremlin

PHP hulp

PHP hulp

26/09/2022 18:47:18

Ben van Velzen

Ben van Velzen

09/02/2017 23:29:04
Quote Anchor link
Als de kwaliteit van wat je daar ziet voldoende is zou ik er gewoon een animated gif van maken. Ik ben eigenlijk verbaasd dat het dat niet is.

Space gremlin

space gremlin

09/02/2017 23:33:11
Quote Anchor link
ik geef je groot gelijk, dat dat het nog niet is. Maar kan ik dat dan met een script aansturen, dat ie stopt met draaien als ik mouse over doe.

ja de kwaliteit is voldoende, anders worden de bestanden helemaal zo groot. want het zijn aardig wat frames.

Daarnaast als ik de nieuwe opzet er voor heb , kan ik altijd de kwaliteit verhogen en kijken wat dit met het totale formaat doet. omdat dit mijn eigen bestanden uit 3d zijn, kan ik ze zo scherp maken als ik zelf wil.
Gewijzigd op 09/02/2017 23:37:21 door space gremlin

Ben van Velzen

Ben van Velzen

09/02/2017 23:37:02
Quote Anchor link
Je kan altijd een andere image geven als hover, bijvoorbeeld een statische variant. Meer dan css is dat niet. Uiteraard kun je dat soort zaken ook via javascript doen, in dit geval via onmouseover, onmouseout etc. Niet zeker van de namen, klinkt alleen logisch.

De variant die je vraagt is lastig, en eerlijk gezegd was me nog niet opgevallen dat de animatie stilvalt wanneer je een mouseover doet. Nog eerlijker vind ik het vreselijk, het heeft geen enkele toegevoegde waarde. Een glow zou nog wat zijn, dit niet.
Gewijzigd op 09/02/2017 23:39:31 door Ben van Velzen

Space gremlin

space gremlin

09/02/2017 23:39:56
Quote Anchor link
ik ga wel even kijken wat er mogelijk is. want ik vermoed dat ik de images echt los op de server moet gaan zetten. om
elke moment te kunnen stoppen. Ik ga wel even zoeken op het internet wat mogelijk is. bedankt.

-----------------------------------------------------

okee ik gooi er wel een glow op of iets dergelijks op. dat is dan nog een beetje haalbaar om in elkaar te zetten voor mij op dit moment.

het moment stop had ik er op gezet, omdat het toevallig zo kon haha.

maar flash is verleden tijd dus daar moeten we vanaf.
Gewijzigd op 09/02/2017 23:42:43 door space gremlin

Ben van Velzen

Ben van Velzen

09/02/2017 23:43:09
Quote Anchor link
Mijn vraag is waarom je dat zou willen. Waarom wil je de tijd terugdraaien naar 1992? We leven in 2017, kun je niet iets leukers bedenken? De reden dat ik het vraag is dat de animatie die er nu al staat de woorden animated gif en wordart schreeuwen, en nee, dat is niet positief. Kun je niet een laten we zeggen hedendaagse animatie kiezen met een hedendaagse overgang?

Space gremlin

space gremlin

09/02/2017 23:47:50
Quote Anchor link
Das geen probleem, maar waar moet ik dan aan denken, en
vergeet niet haha, de site gaat wel over 1985 of zo haha.
maar geef mij aub even aan in wat voor een look ik moet denken, dan heb ik een idee.
dan heb ik het op zich toch goed bedacht het terugdraaien van de tijd haha, maar ik begrijp wat je bedoelt.
kan je mij een richting geven, natuurlijk hoef ik geen volledig ontwerp, en website in de mijn mailbox. maar dat lijkt
mij wel duidelijk.

wat is op dit moment dan de vervanging van animated gif, wordart. want uiteindelijk was dit wel mijn vraag.
waar kan ik dit naar om zetten.

alvast bedankt.

daarnaast heb ik inderdaad wel het idee dat een animated intro niet echt meer gewenst word, of vergis ik mij.
Gewijzigd op 09/02/2017 23:48:47 door space gremlin

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/02/2017 23:48:11
Quote Anchor link
Ik ga met Ben mee. Verder is een dergelijke landingspagina ook niet meer echt van deze tijd.
Waarom niet gewoon een website met beiden er geintegreerd? Kijk in de statistieken waar je publiek voor kiest, en zorg dat dit de plek wordt waar ze standaard uitkomen.
Gewijzigd op 09/02/2017 23:48:25 door - Ariën -

Space gremlin

space gremlin

09/02/2017 23:49:51
Quote Anchor link
Ik ben het compleet met jullie eens horen, alleen moet ik nog uitvinden wat de nu is.
jullie zijn daar meer in thuis dan ik met mijn hobby site tje.

m.a.w. intro gewoon pleite, de rest in de main.

Toevoeging op 09/02/2017 23:59:47:

de index is pleite, en ik ga rustig terug zetten in de main wat ik eventueel nodig hebt.

bedankt.

groet
Gewijzigd op 09/02/2017 23:50:56 door space gremlin

Ben van Velzen

Ben van Velzen

10/02/2017 00:07:27
Quote Anchor link
Landingspagina's zijn leuk, maar erg jaren 90. Wanneer je het over jaren 80 hebt moet je gewoon een BBS opzetten en daar een telefoonnummer voor plaatsen, zo simpel is het ook weer.

Ik wil maar zeggen: het onderwerp zelf is niet geheel relevant voor de opbouw van je website. Een website over galileo zal ook niet een 16e eeuws font en taalgebruik hebben. Ik kan me van vooral half jaren 90 heel goed de under construction pagina's en landing pagina's herinneren, en dat was nooit een positieve ervaring. Al had ik als een van de eersten bij mij in de buurt een breedbandverbinding. Want het laden van een zinloze pagina met je (max 56k6 modem) was op zijn minst vervelend te noemen, en ook toen zagen die animated gifs er niet uit, al waren ze immens populair, je zit toch aan transfer snelheid te denken per frame. Nostalgie? Ja. Positieve nostalgie? Niet bepaald.

Space gremlin

space gremlin

10/02/2017 00:10:58
Quote Anchor link
Klopt. en inderdaad je mag tegenwoordig wel wat verwachten van een internet verbinding als je het internet op gaat, Maar ik heb de intro nu totaal verwijderd.

En alles wat ik mee wil nemen dan gooi ik de main site. hij start nu gewoon meteen direct in de main site. gaat ook allemaal meteen wat vlotter want je bent er nu meteen. Daarnaast had ik nog een vraag maar dat komt allemaal nog wel in een nieuw topic. das weer een apart verhaal.

bedankt zover, en de snelle reacties
Gewijzigd op 10/02/2017 00:11:25 door space gremlin

Ben van Velzen

Ben van Velzen

10/02/2017 00:15:40
Quote Anchor link
Stiekem hoopte ik dat je een BBS zou opzetten, maar helaas.

Space gremlin

space gremlin

10/02/2017 00:16:35
Quote Anchor link
lol aub niet hahahaha

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/02/2017 00:20:40
Quote Anchor link
Hé jammer. Ik zocht net een driver voor mijn 33k6 modem. :-(

Ben van Velzen

Ben van Velzen

10/02/2017 00:30:50
Quote Anchor link
Ariën, wat is er mis met iaxmodem, asterisk en een voip provider? ;)
Gewijzigd op 10/02/2017 00:31:15 door Ben van Velzen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/02/2017 00:32:06
Quote Anchor link
Veel te nieuwerwets ;-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.