Flash to PDF via PHP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Will

Will

16/04/2008 13:44:00
Quote Anchor link
Is het mogelijk om via PHP flash naar pdf te converteren (inclusief HTML uiteraard)?

Gewoon HTML naar PDF is geen probleem, maar ik vind maar geen eenduidige oplossing voor flash..

Het zijn namelijk charts die echt wel in de PDF mee moeten..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Will
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 09:37:58
 
Arend a

Arend a

16/04/2008 13:56:00
Quote Anchor link
Nee, de meeste methoden ondersteunen dit niet. Ook wordt het lastig, omdat de meeste flash applicaties niet enkel een plaatje zijn, maar een scriptgestuurt element, en je dus het hele programma moet uitvoeren en daarvan de output opvangen.

Ik zou op zoek gaan naar alternatieven? Zou een alternatief voor de flash grafiekjes mogelijk zijn, of zou je een voorbeeld kunnen gegeven van een pagina die naar pdf geconverteerd moet worden?
 
Will

Will

16/04/2008 14:38:00
Quote Anchor link
Het programma is al uitgevoerd, en de flash staat er al..
De charts vervangen door een alternatief is ook niet mogelijk..

Ik kan niet direct een voorbeeld geven nee..
Als ik iets kon vinden dat flash kon converteren naar een image was ik ook al een stuk onderweg..
 
Christiaan Baartse

Christiaan Baartse

16/04/2008 14:45:00
Quote Anchor link
Als je de html naar flash compiled.
Kan je ook html naar PDF schrijven. Kijk eens naar http://www.htmldoc.org/ dit is nog een vrij simpele
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.