focus op een multiple select.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer

This position is only for candidates who are allowed to work in the Netherlands. Kerridge Commercial Systems zoekt een: Junior Software Developer (32- 40 uur) Over ons: Kerridge Commercial Systems (KCS) biedt geavanceerde, volledig geïntegreerde bedrijfsoplossingen aan groothandels, distributeurs, verhuurbedrijven, projectgestuurde bedrijven en installateurs. Met meer dan 40 jaar ervaring heeft Kerridge Commercial Systems een toonaangevende branchekennis en expertise van bedrijfsprocessen opgebouwd. Wij bieden met onze ERP-software moderne en flexibele oplossingen die inspelen op de behoeften van handel, distributie, verhuur en installatie. Onze oplossingen zijn schaalbaar en geschikt voor kleine organisaties tot internationale bedrijven met meerdere vestigingen. KCS heeft kantoren

Bekijk vacature »

.NET Developer / Innovatieve software / Virtual Re

Functieomschrijving Als .Net developer werken aan innovatieve software waar onder andere gebruik gemaakt wordt van Virtual Reality? Bijdragen aan een organisatie waar je uitgedaagd wordt om continu verbeteringen en ontwikkelpunten te ontdekken en door te voeren? Werken in de omgeving Putten? Reageer dan nu voor meer informatie! Het pro-actief aandragen van verbeteringen voor de bestaande applicatie; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Doorvoeren van aanpassingen en wijzigingen; Verantwoordelijk voor koppelingen met andere systemen; Op de hoogte blijven van technische ontwikkelingen. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Een afgeronde IT gerelateerde opleiding; Minimaal 1 jaar professionele ervaring als developer; Aantoonbare kennis van C#; Initiatiefrijke

Bekijk vacature »

Jovank vank

jovank vank

21/01/2015 10:38:22
Quote Anchor link
Ik check mijn form met javascript. Indien er geen waarde is ingevoerd meld ik dat en leg de focus op dat invoerveld. Geen probleem voor een regulier input-veld en ook niet voor een select invoerveld. Maar bij een multiple-select invoerveld lukt het plotseling niet.
Weet iemand waarom. Ik vind maar geen oplossing.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.