fontgrootte in php formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Astrid van der Niet

Astrid van der Niet

28/03/2011 09:27:16
Quote Anchor link
Ik ben er al een hele tijd mee bezig, alles al afgezocht en geprobeerd. Ik wil de fontgrootte in formulier aanpassen. De kleur wordt wel gelezen, maar de fontgrootte niet. Het is vast iets heeeel simpels.
<td align="left" style="font- size: 8pt; color: #CCCCCC; font-family: verdana" ><b>Naam* :</b></td>

www.catamaranopstapdag.com/inschrijven/indexxx.php

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 02:47:55
 
Michael Rozenbeek

Michael Rozenbeek

28/03/2011 09:36:39
Quote Anchor link
misschien font-size doen ipv font -size dus aan elkaar met - ipv nog spatie erbij.

En als ook nog een ; na verdanan om af te sluiten.

Dus dit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<td align="left" style="font-size: 8pt; color: #CCCCCC; font-family: verdana;"><b>Naam* :</b></td>
Gewijzigd op 28/03/2011 09:41:04 door Michael Rozenbeek
 
Astrid van der Niet

Astrid van der Niet

28/03/2011 10:13:07
Quote Anchor link
Whoo Michael, je helpt me helemaal uit de brand! Onwijs. Wat kleine dingetjes kunnen doen. Heel erg bedankt dus :-)
Groetjes,
AStrid
 

28/03/2011 10:19:49
Quote Anchor link
- Lay-out hoort niet in tabellen, formulieren ook niet.
- Gebruik geen inline css.
- Leer HTML.
 
Astrid van der Niet

Astrid van der Niet

28/03/2011 10:24:32
Quote Anchor link
Haai Karl, ik weet dat alles knullig in elkaar zit. Het was een bestaande simpele site die even een php formulier moest hebben. Ik ga zeker even aan je tip van html zitten. Thanks daarvoor.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.