Footer met CSS van Jan

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

J V

J V

10/12/2007 13:21:00
Quote Anchor link
Ja die bedoelde ik :$, raak vaak in de war over wat welke nou precies doet. Maar ik heb hem aangepast.
Nu weet ik dat veel mensen dit ook willen op hun site, is het nisschien handig dat jan een voorbeeldje op zijn site zet zodat anderen het kunnen gebruiken?
Of is dit allemaal overbodig? (het was maar een ideetje ;))
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 02:30:07
 
Joren de Wit

Joren de Wit

10/12/2007 13:24:00
Quote Anchor link
Er zijn zoveel CSS voorbeelden op internet te vinden. En dit is natuurlijk een vrij specifiek voorbeeld. Dan zou je elke voorbeeld layout wel online kunnen zetten maar dan zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer...
 
J V

J V

10/12/2007 13:28:00
Quote Anchor link
Daar heb je gelijk in. Ik ben zo weer een stuk wijzer geworden over CSS en daar ben ik je zeer dankbaar voor.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

10/12/2007 14:16:00
Quote Anchor link
Er is wel veel vraag naar dit specifieke voorbeeld, merk ik. Misschien kan ik hem wat prominenter op mijn homepage zetten ;-)
 
Wouter K

Wouter K

10/12/2007 14:33:00
Quote Anchor link
http://www.trigalti.nl/overmij.php

check dus beter gewoon je footer aan je maincont hangen


Snap eig. niet wat het probleem was
 
J V

J V

10/12/2007 15:00:00
Quote Anchor link
@ Jan Koehoorn,

Dat zou heel mooi zijn, ik hoop dat je er veel mensen mee kunt helpen :)

@ Wouter,

Ik volg je niet helemaal, maar die link die je geeft, bedoel je daarmee dat het zo ook kan?
Zojah, verklein je browstervenster eens, dan loopt je tekst onder je footer door.
Dat zal dus ook gebeuren naarmate jij er meer content inzet of mensen met een klein scherm jou site bekijken (als hij van jou is).
Wat er op die site stond had ik namelijk allang al voor elkaar, maar bij mij waren er nog meer kleine dingen die bij elkaar zorgden voor een probleem. Die kleine dingen zijn nu verholpen wat ervoor zorgt dat alles werkt zoals ik het wil.
Jan maakt er een voorbeeld van, dan kun je daar zien wat nou het verschil is tussen mijn site en die van jou (die link die je plaatste)
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.