<form> to database to html... marktplaats-model

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sunadumari

sunadumari

12/05/2007 17:31:00
Quote Anchor link
Hallo, ik ben blij deze website gevonden te hebben, met boordevol info en 'kennis. Zelf ben ik net begonnen met PHP daar ik met een website bezig ben waarin een bezoeker een <form> kan invullen waarna ik graag wil dat dit automatisch in een Database komt wat weer vertaald wordt naar html, opdat die inhoudt op een bepaalde manier weergegeven wordt (bijvoorbeeld, webwinkel met info over het produkt dat de bezoeker via de <form> ingevuld en verstuurd heeft...) en als het enigzins kan dat een bezoeker moet inloggen om zijn data (van zijn produkt bijv.) eigenhandig te veranderen (uiterlijk ligt de controle van die input bij mij, als admin).... een soort van marktplaats dus.....


Kan iemand mij hiermee helpen? Eventueel tegen een lichte vergoeding indien dit nodig is. Ik weet dat ik heel veel vraag, maar wellicht stapsgewijs kom ik tot wat ik wil.
Zelf heb ik veel kennis van dtp (10+ jaren) en webdesign (10+jaren, zie www.turboman.nl en www.geluksvogel.net, welke sites ik gebouwd heb. geen spam!), dus wat dat betreft kan ik ook andere gratis helpen (dat is mijn intentie).

Ik heb de site doorgezocht maar vindt 1-2-3 niet iets wat mij verder helpt. Zoals gezegd ben ik een newbie op Mysql en php en verwacht thans niet van mij dat ik het even zelf allemaal op poten zet. Hier heb ik wel hulp bij nodig.

Ik hoor het graag.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.