Formulier met uitslag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Patrick van Borssum Waalkes

Patrick van Borssum Waalkes

08/10/2012 14:51:17
Quote Anchor link
Zoals aangegeven in dit topic ben ik op zoek naar een formulier dat uiteindelijk bij een uitslag uitkomt.

Mij werd aangeraden om hier een topic aan te maken, om te kijken of iemand dit wil realiseren.

voorbeeldformulier: Klik

Budget is niet erg groot, graag verneem ik wat hiervan de kosten ongeveer moeten zijn.
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 09:10:11
 
Sander Z

Sander Z

08/10/2012 15:05:29
Quote Anchor link
Zijn de vragen afhankelijk van de gegeven antwoorden? Of is het altijd hetzelfde riedeltje vragen?
 
Patrick van Borssum Waalkes

Patrick van Borssum Waalkes

08/10/2012 15:13:06
Quote Anchor link
Vragen zijn exact het zelfde. Afhankelijk van het gegeven antwoord word gekeken of het product geschikt is
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/10/2012 15:20:03
Quote Anchor link
Denk goed na over wat je precies wilt. Bijvoorbeeld, bij vraag 2 voert iemand een "fout" antwoord in. Moet hij / zij dan nog steeds de resterende 13 vragen beantwoorden, of toon je direct een melding dat het product niet geschikt is? Als iemand bij vraag 1 "A" antwoordt, moet bij vraag 2 optie "C" dan nog wel worden getoond enz. enz.
 
Patrick van Borssum Waalkes

Patrick van Borssum Waalkes

08/10/2012 15:30:17
Quote Anchor link
Er bestaat geen 'fout' antwoord. Het gaat om de uiteindelijke 'score' van alle vragen opgeteld.

Elke vraag geeft een bepaalde waarde aan verschillende staven. (zie de uitkomst van het voorbeeld formulier)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/10/2012 15:32:54
Quote Anchor link
Het is ook maar een voorbeeld wat ik je geef. Ik wil je er alleen op wijzen dat je vantevoren goed erover moet nadenken wat je precies wilt. Het is maar een tip ;)
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

08/10/2012 15:35:11
Quote Anchor link
Weet je ook hoe je de score wilt gaan berekenen? En is het alleen meerkeuze vragen of zijn het ook keuze vragen zoals in het voorbeeld met aantallen?
 
Patrick van Borssum Waalkes

Patrick van Borssum Waalkes

08/10/2012 15:37:27
Quote Anchor link
Waardeer ik :)

Het hoeft eigenlijk alleen een 'simpel' formulier te worden, eigenlijk exact zoals het voorbeeld.
Het is de bedoeling dat deze op een beurs gaat draaien, waarbij mensen dit formulier kunnen invullen bij onze stand zodat ze gelijk kunnen zien of onze dienst iets voor ze is.

EDIT:

@Bas: Het zijn allemaal meerkeuze antwoorden of radio boxes die ingevuld moeten worden. Geen open antwoorden of eigen teksten.
Gewijzigd op 08/10/2012 15:38:39 door Patrick van Borssum Waalkes
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.