Formulier
Kan iemand mij helpen, ik ben al heel de dag bezig met mijn formulier dat perfect werkt behalve de checkbox, die krijg ik niet aan de prat ? Als ik het formulier toegestuurd krijg dan ontvang ik alles behalve daar war de checkbox staan, deze ruilmte word niet ingevuld ? Iemand raad ?
mijn code kan je hier bekijken: http://www.plaatscode.be/139789
mijn code kan je hier bekijken: http://www.plaatscode.be/139789
Kan je de relevante code ook hier plaatsen, en wat duidelijker wat je precies bedoelt?
Een aangevinkte check-box zie je nergens terug dus?
Een aangevinkte check-box zie je nergens terug dus?
Gewijzigd op 02/08/2010 19:42:31 door - Ariën -
verwijderd
Gewijzigd op 02/08/2010 20:02:05 door karel chakar
Ik vroeg om RELEVANTE code. Dus geen 400 regels.....
Gewijzigd op 02/08/2010 19:50:59 door - Ariën -
ok ik probeer het
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
$deadline1 = trim($_POST['deadline1']);
$deadline2 = trim($_POST['deadline2']);
$deadline3 = trim($_POST['deadline3']);
$deadline_geen = trim($_POST['deadline_geen']);
$deadline_andere = trim($_POST['deadline_andere']);
$message .= "Deadline 1 maand: ".$deadline1." \n";
$message .= "Deadline 2 maanden: ".$deadline2." \n";
$message .= "Deadline 3 maanden: ".$deadline3." \n";
$message .= "Deadline andere: ".$deadline1_andere." \n";
$message .= "Deadline andere2: ".$deadline_andere2." \n";
<input name="deadline1" type="checkbox" id="deadline1" value="<?php if (!empty($deadline1)) { echo stripslashes($deadline1); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline1'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 1 maand
<input name="deadline2" type="checkbox" id="deadline2" value="<?php if (!empty($deadline2)) { echo stripslashes($deadline2); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline2'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 2 maand
<input name="deadline3" type="checkbox" id="deadline3" value="<?php if (!empty($deadline3)) { echo stripslashes($deadline3); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline3'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 3 maand
<input name="deadline_geen" type="checkbox" id="deadline_geen" value="<?php if (!empty($deadline_geen)) { echo stripslashes($deadline_geen); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline_geen'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> geen deadline
<input name="deadline_andere" type="checkbox" id="deadline_andere" value="<?php if (!empty($deadline_andere)) { echo stripslashes($deadline_andere); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline_andere'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> Andere
<input name="deadline_andere2" type="text" class="invulveld1" id="deadline_andere2" value="<?php if (!empty($deadline_andere2)) { echo stripslashes($deadline_andere2); } ?>" size="29" maxlength="255" <?php if(isset($fout['input']['deadline_andere2'])) { echo 'class="fout"'; } ?> />
[/code php]
Dat is het, ik hoop dat hier mee weg kunt
$deadline2 = trim($_POST['deadline2']);
$deadline3 = trim($_POST['deadline3']);
$deadline_geen = trim($_POST['deadline_geen']);
$deadline_andere = trim($_POST['deadline_andere']);
$message .= "Deadline 1 maand: ".$deadline1." \n";
$message .= "Deadline 2 maanden: ".$deadline2." \n";
$message .= "Deadline 3 maanden: ".$deadline3." \n";
$message .= "Deadline andere: ".$deadline1_andere." \n";
$message .= "Deadline andere2: ".$deadline_andere2." \n";
<input name="deadline1" type="checkbox" id="deadline1" value="<?php if (!empty($deadline1)) { echo stripslashes($deadline1); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline1'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 1 maand
<input name="deadline2" type="checkbox" id="deadline2" value="<?php if (!empty($deadline2)) { echo stripslashes($deadline2); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline2'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 2 maand
<input name="deadline3" type="checkbox" id="deadline3" value="<?php if (!empty($deadline3)) { echo stripslashes($deadline3); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline3'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> 3 maand
<input name="deadline_geen" type="checkbox" id="deadline_geen" value="<?php if (!empty($deadline_geen)) { echo stripslashes($deadline_geen); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline_geen'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> geen deadline
<input name="deadline_andere" type="checkbox" id="deadline_andere" value="<?php if (!empty($deadline_andere)) { echo stripslashes($deadline_andere); } ?>" size="29" maxlength="40" <?php if(isset($fout['input']['deadline_andere'])) { echo 'class="fout"'; } ?> /> Andere
<input name="deadline_andere2" type="text" class="invulveld1" id="deadline_andere2" value="<?php if (!empty($deadline_andere2)) { echo stripslashes($deadline_andere2); } ?>" size="29" maxlength="255" <?php if(isset($fout['input']['deadline_andere2'])) { echo 'class="fout"'; } ?> />
[/code php]
Dat is het, ik hoop dat hier mee weg kunt
Gewijzigd op 02/08/2010 20:14:46 door karel chakar