forum in css

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marjolein

Marjolein

24/09/2009 13:42:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Inmiddels is het me gelukt om met een css (weliswaar kant en klaar van internet) template een aardige site te bouwen. Nu wil ik mijn forum eigenlijk in deze website integreregen, zoals ik dat nu ook bij m'n framespagina heb. (Zie www.aanvullingspagina.nl, klik op 'forum'). Maar nu is mijn vraag: hoe krijg ik dat voor elkaar?

Groetjes,
Marjolein
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 22:40:49
 
Pieter Jansen

Pieter Jansen

24/09/2009 13:47:00
Quote Anchor link
Sja, ik weet niet precies wat je bedoelt, maar waar gebruik je die css template als ik vragen mag?

Overigens, je forum heeft waarschijnlijk ook een css bestand voor de opmaak. Kijk eens of die te skinnen ( aanpassen ) valt, zo ja, doe dat, zo nee, kijk eens of je dan css kunt toepassen op het forum. ( wat wel kan hihi ) .
 
Marjolein

Marjolein

24/09/2009 14:09:00
Quote Anchor link
Tsja, hoe moet ik dat uitleggen... De site zoals-ie nu is gaat helemaal op de schop. Het enige wat er van heel blijft is de inhoud :-P Ik ben nu een nieuwe site aan het maken zonder frames, met dezelfde indeling als de huidige site (dus: bovenaan 'aanvullingspagina', navigatie links, tekst hier rechts van). Met de framespagina was het simpel om 't forum erin te zetten, een kwestie van het forum in m'n framespagina laten openen. Datzelfde wil ik nu doen (dus ook m'n forum in m'n website laten openen, dus niet in een los venster en wel met de navigatie ernaast en 'aanvullingspagina' erboven), maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen... Hoop dat 't nu duidelijk is. Zo niet, dan hoor ik het wel ;-)

Tnx voor je reactie iig!
 
Kevin Stoove

Kevin Stoove

24/09/2009 16:01:00
Quote Anchor link
Zo te zien is het een phpBB forum... gewoon includen dus...
 
Marjolein

Marjolein

25/09/2009 17:34:00
Quote Anchor link
En hoe doe ik dat?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.