forum submit nl werkt maar zelfde pagina in engels werkt niet?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jan heide

jan heide

06/11/2012 14:09:18
Quote Anchor link
Hoi Allemaal,

Mijn tweede hoofdkraker is dat mijn aanmelden.html nu wel werkt (inclusief captcha) maar de zelfde pagina in het engels niet. Ook op de zelfde pagina werkt het engelse inlog formulier maar de nederlandse wel.. Heel vreemd.

Waarom? ik snap er helemaal niks van want de teksten zijn alleen vertaald en niet label of id's.

hier een beknopt overzicht van de belangrijke onderdelen van het inlog formulier.
hopelijk kan iemand me bij deze kunnen helpen kan ik waarschijnlijk zelf het aanmeld formulier (oftewel register.html) wel oplossen.

de pagina overigens is live te zien via: betav3.gitaartabs.nl/aanmelden.html voor nl of betav3.gitaartabs.nl/register.html voor de niet werkende engelse versie.

inlog formulier
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<form class="inline" id="loginform" name="loginform" action="<?=REGISTERPAGE?>.html" method="post">

- Hiertussen de overige velden

<span class="sprite button submit" id="login_submit_button"><?=$this->translate("Inloggen")?></span>


met als script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
$("#login_submit_button").click(function()
    {
        if($("#loginform").valid())
        {
            $("#loginform").submit();
        }
    });
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 01:22:26
 
Erwin van Hoof

Erwin van Hoof

14/11/2012 23:56:33
Quote Anchor link
Beste Jan,

Er gaat al een hele hoop mis in je javascript, zie Chrome > Weergave > Hulpprogramma's voor ontwikkelaars vooral op de engelse pagina.
Ik zou hier eerst aan werken.

Groet,

Erwin van Hoof
SiteOn
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.