forum+reacties verwijden en aantal post - aantal reacties

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Thomas

thomas

16/11/2009 18:52:00
Quote Anchor link
Goedendag ik ben aan het puzzelen en ik blijf denk ik aan het puzzelen.
Ik heb het volgende als iemand een topic aanmaakt dan komt de aantal_posts in de db op +1 te staan ook als degene een reactie toevoegt
dat doet het goed.
Maar nu zit ik als ik de topic ga verwijderen en daar staan een aantal reacties in hoe kan ik ervoor zorgen dat en de topic_plaatser -1 krijgt
maar ook als pietje 2 of meer reacties heeft gegeven dat ook dan,
het aantal_posts naar benden gaat met hoeveel reacties is geplaatst.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 12:15:04
 
- SanThe -

- SanThe -

16/11/2009 19:06:00
Quote Anchor link
Gewoon nooit opslaan maar direct berekenen.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

16/11/2009 19:12:00
Quote Anchor link
Gewoon doen wat ik hier voorstel
http://phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=68804&lasttopic=1
Berekende / afgeleide gegevens sla je niet op
 
Thomas

thomas

16/11/2009 19:14:00
Quote Anchor link
ja dat kan ik maar als ik het direct bereken hoe kan ik het dan voor elkaar krijgen dat bijvoorbeel pietje 100 posts heeft
en puk 20 posts

Edit ik heb het eindelijk voor elkaar samen komen we er wel.
Ik had het gelijk moeten doen zoals klaasjan al zei in mijn vorige topic.

Bedankt hiervoor.

Edit: Ander probleem ik gebruik nu die code van klaasjan
maar nu wil ik dat ik per gebruiker kan laten zien hoeveel die gepost heeft
dus net als hier om het php forum.
("Goh heb ik dit niet al eens eerder gevraagd?")
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door thomas
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.