Fout bij cookie verwijderen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lill-mik

Lill-mik

05/11/2006 14:08:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal!
Ik heb al een tijdje de error
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /storage/san/mijndomein/users/018844/public/sites/www.habbolife.nl/leden/config.php:4) in /storage/san/mijndomein/users/018844/public/sites/www.habbolife.nl/leden/uitloggen.php on line 5

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /storage/san/mijndomein/users/018844/public/sites/www.habbolife.nl/leden/config.php:4) in /storage/san/mijndomein/users/018844/public/sites/www.habbolife.nl/leden/uitloggen.php on line 6

bij het uitloggen van mijn leden systeem.
hij kan denk ik de cookie niet weghalen
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
    setcookie("gebruikersnaam","", -1,"/");
    setcookie("memberid","", -1,"/");

als dit in config staat:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
echo "
    <link rel=\"stylesheet\" type=\"text/css\" href=\"style.css\">";

Als ik het uit het
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ?>
php gedeelte zet doet hij het ook niet.
Zou iemand misschien hier de oplossing van weten?

Iedergeval alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 01:44:41
 
PHP Newbie

PHP Newbie

05/11/2006 14:12:00
Quote Anchor link
mag geen output staan voor het setten van een cookie

FAQ: Headers cannot / already be sent on...
 
Frank -

Frank -

05/11/2006 14:15:00
Quote Anchor link
Duidelijk gevalletje van eerst output en dan pas een cookie zetten... In een config-file hoor je geen output te generen, dat geeft een garantie op dit soort fouten. Output is pas het aller, allerlaatste dat je in een script doet. Honderden tot duizenden regels php-code en dán pas de output aanmaken.

Wil jij toch die regel van de stylesheet in je config-file hebben, zet deze dan in een variabele. Die kun je dan later op ieder gewenst moment alsnog gaan echoen.

Tip: Gebruik enkele quotes bij een echo, dan hoef je de dubbele quotes, die je voor de html-code nodig hebt, niet te escapen.
 
Lill-mik

Lill-mik

05/11/2006 15:04:00
Quote Anchor link
Ok bedankt voor de tips!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.