fout in login script voor clan-website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Eddie hoogstraten

eddie hoogstraten

24/11/2013 03:12:17
Quote Anchor link
beste scripters,
allereerst even de melding dat ik 0,0% verstand heb van php scripting.

ik heb gister op mijn website een programma geinstalleerd, wat mij zou moeten helpen om een game-clan page te onderhouden, deze programma heet webspell.
als ik de installatie mag geloven heb ik deze correct geinstalleerd, nu is het probleem dat niemand zich kan aanmelden en of kan inloggen, deze geeft elke keer weer dezelfde melding:
Please make sure that cookies are enabled on your browser.

deze meldig geeft ie altijd, en bij elke combinatie.
gebruikersnaam bot1 wachtwoord test1 = Please make sure that cookies are enabled on your browser
gebruikersnaam bot1 wachtwoord (fout) = Please make sure that cookies are enabled on your browser
gebruikersnaam (leeg) wachtwoord (leeg) = Please make sure that cookies are enabled on your browser

deze melding ligt niet aan mijn cookie instellingen, deze fout komt bij elke pc mobiel tablet.
op het internet zijn er meerdere soortgelijke fouten te vinden, maar er is nog niet echt een oplossing volgens mij.

link naar de betreffende website:
www.secretplay.de/counterstrike/source[/URL]
link naar het programma ( webspell ):
http://www.webspell.org/[/URL]
er schijnt een mogelijke oplossing voor te zijn met een zogenaamde BOM-script, hieronder een link ernaartoe:
http://addons-webspell.org/index.php?site=files&file=313[/URL]
nu weet ik alleen niet hoe je deze inschakeld, volgens mij moet je inloggen om deze script te activeren ? maarja als ik wil inloggen geeft ie dus weer de fout hierboven aan..
hieronder een link voor het downloaden van index.php - login.php - loginovervieuw.php - bomcheck.php: ( waar de fout dus ergens in zit... )
www.secretplay.de/counterstrike/source/fout.zip[/URL]
Gewijzigd op 24/11/2013 03:25:48 door Eddie hoogstraten
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 03:27:18
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

24/11/2013 07:01:23
Quote Anchor link
Het ligt waarschijnlijk aan je BOM. Probeer de BOM te verwijderen in alle bestanden die er één hebben. Instructies zijn bijvoorbeeld hier te vinden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.