Fout met Stylesheet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP er

PHP er

03/06/2017 16:48:34
Quote Anchor link
Hoi,

Ik heb een fout met mijn stylesheet, met de icons die weergeven moeten worden.

Hoe het hoort:Afbeelding


Hoe het er bij mij uit ziet:
Afbeelding


Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb al geprobeerd om
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
in mijn bestand te zetten, maar dat werkt niet.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 05:24:06
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/06/2017 17:11:35
Quote Anchor link
En wat is nu precies je vraag?

Je verwacht dat wij een soort van glazen bol hebben waarin we kunnen zien hou jouw code is opgebouwd? ;)

Nee dus ... zonder code of online voorbeeld kunnen we je vraag niet beantwoorden.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

03/06/2017 17:23:13
Quote Anchor link
Is dat een icoon dat niet goed wordt weergegeven? Komt deze uit een fysiek bestand of uit een database-kolom? In beide gevallen is de opslag dan verkeerd waarschijnlijk. Of mogelijk ondersteunt je browser het niet, of is het een specifiek font wat ontbreekt.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

03/06/2017 21:21:07
Quote Anchor link
>> Of mogelijk ondersteunt je browser het niet, of is het een specifiek font wat ontbreekt.

Daar lijkt het wat mij betreft het meeste op.

Waarschijnlijk gebruik je (PHP er) zo genoemde icons. Deze icons worden geladen als een FONT. Je moet de benodigde fonts dus wel inladen. Hiervoor zijn de fysieke bestanden nodig waarin de karakters beschreven staan maar tevens heb je een stukje css code nodig. https://www.w3schools.com/css/css3_fonts.asp
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.