[Freelance] Custom script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michiel

Michiel

11/01/2008 14:38:00
Quote Anchor link
Beste ik ben op zoek naar een custom script: budget zou zo'n 120 euro zijn.


Ik zoek het volgende script "mijn motivatielijst":

De gebruiker moet in staat zijn een motivatielijst op te bouwen door middel van een formulier onderaan. Bij het insturen van het formulier moet bovenaan de redenen (zijn inzending) tevoorschijn komen. (Redelijk basic submit form met ajax in een div bovenaan weergeven)

Echter moet hij ook zijn inzendingen kunnen "bewerken" "verwijderen" en de positie veranderen door middel van "up" en "down" knoppen. Alles moet worden opgeslagen in een database

Ik zoek heirvoor een ervaren scripter die weet wat hij doet. Meer info bij serieuze interesse is zeker mogelijk.

Gelieve me te laten weten of je dit werkje wel ziet zitten.

Contactadres: [email protected], budget onderhandelbaar
 
PHP hulp

PHP hulp

21/05/2024 15:37:41
 
Crispijn -

Crispijn -

11/01/2008 15:37:00
Quote Anchor link
Ik kan me niet echt een beeld vormen bij een motivatielijst. Kan je daar misschien iets specifieker in zijn? Een voorbeeldje van je pagina layout zoals je 'm wil hebben zou handig zijn! Ik heb misschien wel interesse!
 
Nick Mulder

Nick Mulder

11/01/2008 15:41:00
Quote Anchor link
Ik sluit me aan bij Crispijn ^^^
 
Michiel

Michiel

11/01/2008 16:02:00
Quote Anchor link
Ik heb een voorbeeldje online geplaatst met wat extra informatie. Met mijn uitleg is het wellicht niet duidelijk genoeg maar nu zou het zeker moeten duidelijk zijn

http://www.milia.be/motivatielijst.html

Over de prijs van het script valt te onderhandelen. Heb er zeker 120 euro voor over.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

11/01/2008 16:06:00
Quote Anchor link
http://demos.mootools.net/Sortables
zoiets misschien gebruiken?
 
Michiel

Michiel

11/01/2008 16:11:00
Quote Anchor link
Tommy, ja bijvoorbeeld,
hoewel het slepen van een zin tekst vind ik misschien wat raar,
Pijltjes vind ik meer uitnodigend dan gewoon moeten doorhebben dat je tekst kan vastpakken en verslepen..
 
Thijs X

Thijs X

11/01/2008 16:19:00
Quote Anchor link
@ Michiel,

Je hebt PM
 
Michiel

Michiel

11/01/2008 16:47:00
Quote Anchor link
Bedankt aan sommigen die me reeds gecontacteerd hebben. Ik wacht nog even af of er nog anderen zijn met interesse en beslis tegen morgenmiddag wel aan wie ik het overlaat...

Mochten er nog meer vragen zijn, post ze hier of contacteer me via mail.

Bedankt voor de reacties
 
Michiel

Michiel

12/01/2008 23:27:00
Quote Anchor link
Bedankt aan al wie interesse toonde, ik heb iemand gevonden die het script voor mij heeft gemaakt.

De offer is dus niet meer geldig.
 
Arend a

Arend a

13/01/2008 01:15:00
Quote Anchor link
Ok, ik zal het topic sluiten
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.