Freelance php programmeur gezocht.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mari Jansen

Mari Jansen

21/01/2018 10:50:25
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb mijn eigen website laten maken, maar nu heeft de programmeur het zo ontzettend druk met een tiental andere projecten dat het niet "afgemaakt" wordt. Met als resultaat dat ik al erg lang zit te wachten tot de site live kan.

Er moeten nog een aantal puntjes op de i worden gezet. Daarom zoek ik een goede programmeur die alle kleine dingetjes wat nog moet gebeuren voor mij kan doen. Er zijn functies wat gewoon nog niet naar behoren werkt en een en ander aan images staat nog niet op de juiste plaats, met als gevolg dat ik nog steeds niet "live" kan.

Ik hoor graag van je of je mij zou kunnen helpen.

Stuur mij een pm met je tarief en bij een overeenkomst zal ik alles verder toelichten.

Groetjes
Gewijzigd op 21/01/2018 10:51:11 door Mari Jansen
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 03:58:29
 
Ivo P

Ivo P

22/01/2018 09:31:07
Quote Anchor link
Ik zou je aanraden om iets meer informatie te geven.

"plaatjes niet op de juiste plaats", kan zijn dat je iemand nodig hebt met kennis van stylesheets om het plaatje 5px naar links te schuiven, maar ook iets met te maken hebben met een ander plaatje boven de pagina in combinatie met het submenu wat je zit te bekijken.

En een paar "functies": Een contactformuliertje, of een afhandeling van een bestelling in combinatie met creditcards en actuele voorraden bij je leverancier.

Wat voor persoon je nodig hebt en tegen welk tarief is daar nogal van afhankelijk.
 
Mari Jansen

Mari Jansen

22/01/2018 09:34:04
Quote Anchor link
Hoi Ivo,

Bedankt voor je reactie en inderdaad het zijn maar een aantal kleinere dingen, zoals idd een plaatje verschuiven en contactformulier. De grote dingen zijn al klaar, het zijn echt de puntjes op de i.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.