freelancer gezocht voor Ideal integratie en nog veel meer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Lennaert van der Meer

Lennaert van der Meer

27/01/2011 11:28:15
Quote Anchor link
Beste php-ers,

Wij zijn 2 startende ondernemers die de website www.snable.nl hebben "laten" opzetten. Echter blijken er nogal wat "bugs" in te zitten. Hier is al naar gekeken door iemand van dit forum maar deze gaf plots aan geen tijd meer te hebben en reageerde daarna niet meer op onze mails.

Wij zijn dus op zoek naar iemand die onze "bugs" in kaart kan brengen en ons kan helpen onze site werkend te krijgen. Mocht je interesse hebben laat het dan even via dit forum weten en wat je uurprijs is.

Groet,

Lennaert van der Meer
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 21:55:07
 
Allaerd Mensonides

Allaerd Mensonides

31/03/2011 22:37:06
Quote Anchor link
Hallo Lennaert,

Ik heb je site even snel bekeken en zie dat er inderdaad al behoorlijk foutjes inzitten. Als je de site bekijkt met een developer tool zie je al snel dat er wat scriptjes missen en als je hem door de http://validator.w3.org/ haalt dan zie je ook de nodige foutjes.

Ik wil jullie graag helpen om de bugs op te lossen en heb ook ervaring met ideal implementatie.

Bugs oplossen is altijd een lastig verhaal omdat je nooit weet hoeveel je er tegenkomt en hoelang je ermee bezig bent. Als ik hier een prijs voor moet opgeven wil ik eerst meer onderzoek doen. (kijken naar de source code enzo) Dit wil ik wel gratis doen en daarna kan ik jullie een beter beeld geven hoeveel het eventueel gaat kosten.

Groeten,

Allaerd
Gewijzigd op 31/03/2011 22:37:35 door Allaerd Mensonides
 
Sander A

Sander A

01/04/2011 08:13:10
Quote Anchor link
Beste Lennaert,

Ik wil je ook graag helpen met je website,

Ik wil op vrijwillige basis je alvast vooruit helpen met de fouten in je HTML en CSS, want ook de opbouw klopt niet helemaal.

Ik kan er voor zorgen dat deze in elk geval foutloos zijn

Groeten,

Sander
 
Lennaert van der Meer

Lennaert van der Meer

05/04/2011 15:01:45
Quote Anchor link
Dank voor bovenstaande reacties. Inmiddels is de vacature al vervuld.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.