freelancer gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Lennaert van der Meer

Lennaert van der Meer

19/03/2011 14:58:05
Quote Anchor link
Beste php-ers,

Nadat ik hier al verschillende programmeurs vandaan hebt geplukt is onze website nog steeds niet af. Met dank aan dhr. T. van Beek van TJVB.nl zijn we een heel eind gekomen. Tevens heeft hij voor het laatste gedeelte van onze site en document gemaakt met wat er volgens zijn deskundige blik nog moet gebeuren. Door tijdgebrek en onze deadline van 1 mei kan hij deze opdracht niet op zich nemen. Het gaat hier volgens hem om ongeveer 18 uur werk.

•Werkzaamheden: grotendeels afmaken website.
•Functie eisen: een enigszins ervaren persoon als het kan
•Wat ik bied: freelance
•In geval van freelance: Ons budget ligt niet heel hoog en willen het als het kan in fases betalen. Jullie voorgangers weten dat we betalen.
•L. van der Meer/Snable en contact informatie: [email protected] of gewoon via dit forum.

Vriendelijke groet,

Lennaert
Snable.nl
Gewijzigd op 19/03/2011 15:32:47 door Lennaert van der Meer
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 14:19:11
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

19/03/2011 15:08:56
Quote Anchor link
Zou je misschien een wat duidelijkere omschrijving kunnen geven omtrent de werkzaamheden? Wat wordt verstaan onder website afmaken? Welke onderdelen zijn nog af?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

19/03/2011 15:18:12
Quote Anchor link
mischien een voorbeeld van de website in de huidige staat?
 
Lennaert van der Meer

Lennaert van der Meer

19/03/2011 15:30:35
Quote Anchor link
Het gaat hier om de site snable.nl
Het gaat er om dat als men iets bij ons verkoopt dat z'n saldo bij z'n gebruikersaccount omhoog gaat. Als men echter iets verkoopt en de geleverde dienst blijkt ondermaats moeten we de mogelijkheid hebben om het saldo ook te verlagen. Voor meer info heb ik dus nog een uitgebreide beschrijving van onze vorige programmeur gekregen.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

19/03/2011 15:35:35
Quote Anchor link
Dan zou ik mij toch wel heel snel opgelicht voelen die site is zo lek als een mandje
 
Lennaert van der Meer

Lennaert van der Meer

19/03/2011 16:16:00
Quote Anchor link
Tja er zijn hier en daar zeker nog verbeterpunten. Maar dat heeft niets met tjvb te maken hoor. Hij heeft zijn gedelelte goed opgeleverd.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

19/03/2011 16:30:02
Quote Anchor link
hier en daar nog wat verbeterpuntjes zeg je .
Ik heb je een pm (op phphulp) gestuurd omdat ik niet wil dat die screenshot in google cache komt
 
Chris -

Chris -

19/03/2011 16:46:14
Quote Anchor link
Lennaert, wellicht dat ik je nog kan helpen met de beveiliging van de website...
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

19/03/2011 16:48:01
Quote Anchor link
Waarom moet er nou geen knopje zijn van naar wie wil je het versturen ipv meteen meldpunt moderator heb ik weer xD
 
TJVB tvb

TJVB tvb

22/03/2011 11:58:20
Quote Anchor link
Zoals Lennaert al zegt heb ik een onderdeel gebouwd.
De website is eerder door een andere programmeur opgeleverd wat helaas ook mankementen heeft.

Lennaert levert duidelijke en snel informatie en je kunt aan de hand van een takenlijst je werk zelf oppakken. Ook staat hij open voor opmerkingen.

Hij betaalt netjes en snel dus dat is ook geen probleem.

En na de taak die hij nu noemt zal er zeer waarschijnlijk meer werk volgen.

Ik heb er zelf geen tijd voor anders zou ik het doen.
 
Jens erd

Jens erd

22/03/2011 17:04:25
Quote Anchor link
Met alle respect voor het idee erachter, maar er bestaat al zo'n soort site. Misschien handig om te weten. (:
 
Pim -

Pim -

22/03/2011 17:35:07
Quote Anchor link
Fiverr is toch de 'originele'?
 
Lennaert van der Meer

Lennaert van der Meer

28/03/2011 17:05:18
Quote Anchor link
En bedankt voor de [-------] die misbruik heeft gemaakt van ons lek. Phphulp??? Dat er zo'n site bestaat deert niet. Een beetje concurrentie kunnen we wel aan.

Graag op u taal gebruik te letten.[/modedit]
Gewijzigd op 28/03/2011 17:45:00 door Bas IJzelendoorn
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.