Freelancer omgeving Harderwijk/Ermelo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roeland Buisman

Roeland Buisman

21/04/2018 20:01:21
Quote Anchor link
Beste PHP forum leden,

Ik ben een ondernemer en redelijk handig met structuren van databases, echter mis ik de kennis van scripttalen zoals PHP en Jquery/javascript

Ik heb een CMS ontwikkeld met de software van PHPrunner. (https://xlinesoft.com/)
Dat werkt prima, maar ik loop af en toe aan tegen zaken die me teveel tijd kosten om uit te zoeken en ben daarom op
Ik zoek iemand (freelancer) die me af en toe kan bijstaan voor een net tarief per klus of uur.

Er zijn bepaalde zaken die ik bijvoorbeeld voor elkaar wil krijgen:
Hulp bij API koppelingen naar boekhoudpakket
Hulp bij API koppeling naar Ticketsysteen
Hulp bij diverse zaken als voorraadsysteem, pdf view en automatische emailverzending van pdfs, etc..
Hulp bij problemen waar ik tegen aanloop om bepaalde zaken in Jquery, mysql of PHP voor elkaar te krijgen.

Ik hoor graag of er iemand geinteresseerd is.

Het liefst in de buurt van Harderwijk /Ermelo, want ik zou graag af en toe eens kunnen overleggen. Iemand die in bezit is van PHPrunner en daar ervaring mee heeft zou helemaal geweldig zijn.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.