Front end programmer gezocht

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jelle -

Jelle -

11/01/2013 17:46:52
Anchor link
Ik zoek iemand die voor een project de front end kan doen.

Hiervoor moet je kunnen
- html
- css
- Javascript en Jquery
- Basis kennis van php (while, if, echo)

Html en css kennis moeten natuurlijk wel van goeie kwaliteit zijn
En met jquery moet je uit de voeten kunnen

Verders werkt het systeem op een MVC systeem dus zitten je html bestanden niet in de echte php bestanden. Wel kan er php in gebruikt worden (voor loopjes) dus moet je dat wel begrijpen.

Het is partime maar toch het liefst ergens tussen 9 en 6 zodat ik je kan helpen als je vragen hebt zonder dat er weer een dag voorbij gaat.

Je salaris wordt per uur betaald (spreken we af) en het uur tarief spreken we ook af

Als je intresse hebt stuur me dan een privee bericht.

Met vriendelijke groet,

Jelle
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 03:18:29
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/01/2013 18:08:09
Anchor link
Jelle, er ontbreken een aantal zaken in jouw bericht.

Om te beginnen, heb je een eigen bedrijf en Kvk nummer?
Welk uurloon heb je in gedachten?
Moet diegene die je aanneemt ervaring hebben, zo ja hoeveel?
En last but not least... is het de bedoeling dat diegene gaat thuiswerken of bij jou op kantoor? En in dat laatste geval, waar is jouw bedrijf gevestigd?
 
Jelle -

Jelle -

11/01/2013 18:13:57
Anchor link
Goeie punten

Ter aanvulling:
Ik heb een eigen bedrijf en kvk nummer en je hebt wel ervaring nodig met html en css natuurlijk. Echter hoeft het geen professional te zijn. Het uurloon vind ik lastig inschatten dus doe me maar een voorstel. Het is op freelance basis en thuis werk.

groet,

Jelle
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/01/2013 18:19:06
Anchor link
Ik ga je geen voorstel doen ;)
Maar voor andere geïnteresseerden op het forum is het misschien wel zinvol om een richtlijn te noemen. Dan weten zij waar ze ongeveer aan moeten denken. Jij neemt zelf neem ik aan ook geen klus aan als je niet weet wat je ervoor betaald krijgt ;)
 
Jelle -

Jelle -

11/01/2013 18:27:14
Anchor link
Ik begrijp je, ik zou wel (voorbeeld) als ik geïnteresseerd zou zijn contact opnemen en me uurtarief voorleggen. We bespreken natuurlijk de prijs af voor je de klus krijgt. De prijs is nogal lastig te bepalen aangezien je iemand van 50 niet hetzelfde kan geven als iemand van 12.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/01/2013 18:33:26
Anchor link
Dat klopt, maar als jij een serieus design wil laten maken neem ik aan dat je niet op zoek bent naar iemand van 12???

Je kunt toch zeggen, de uurprijs varieert van xx tot xx euro, afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring?

(Ik probeer je alleen maar te helpen hè. Wat je er verder mee doet is aan jou.)
 
Jelle -

Jelle -

11/01/2013 19:02:23
Anchor link
Ik gaf maar een voorbeeld. Het gaat overigens niet om de designs zelf die worden aangeleverd in PSD formaat.

Ik begrijp je punt ik zal over een prijs nadenken.

Bedankt voor je hulp :)
 
Aad B

Aad B

11/01/2013 20:11:55
Anchor link
Ozzie PHP op 11/01/2013 18:08:09:
Om te beginnen, heb je een eigen bedrijf en Kvk nummer?
Vraag me altijd af wat de relevantie van deze vraag is. Het blijft hardnekkig terugkeren. Ook lees ik hier vaak dat een btw nummer vermeld moet worden. Technisch gezien zijn eigen bedrijf, KvK nummer en BTW nummer niet echt relevant en wettelijk niet verplicht. Een ervaren developer/designer kan en mag bijklussen zonder eigen bedrijf, KvK nummer en BTW nummer.
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

11/01/2013 20:40:44
Anchor link
@Jelle,
Ik heb je een pm gestuurd.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/01/2013 23:38:39
Anchor link
Aad B op 11/01/2013 20:11:55:
Ozzie PHP op 11/01/2013 18:08:09:
Om te beginnen, heb je een eigen bedrijf en Kvk nummer?
Vraag me altijd af wat de relevantie van deze vraag is.

Lol, misschien om erachter te komen of je te maken hebt met een particulier of met een bedrijf???
 
Jelle -

Jelle -

16/01/2013 08:38:14
Anchor link
Deze kan op slot
 
Jan R

Jan R

16/01/2013 09:12:12
Anchor link
Ik ben wel Nieuwsgierig. Wat is zo ongeveer de prijs in de meeste gevallen?
Ik vraag dit omdat ik regelmatig vrienden en collega's help.
Soms krijg ik er iets voor maar meestal doe ik de hulp gratis.

Ik:
schrijf locale programma's(vb.net)
Maak kleine websites
herstel pc's

Jan

Voor wie zijn prijzen niet openbaar wil maken. het mag ook via pm :)
 
Chris -

Chris -

16/01/2013 10:11:58
Anchor link
Topic starter is geholpen en heeft gevraagd om een slotje. Jan, je zou hier een nieuw topic voor kunnen openen (in de koffiehoek)
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.