Gameserver Watch met PHP + AJAX

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niels

Niels

13/04/2006 17:35:00
Quote Anchor link
Ik ben van plan een gameserver watcher te maken, maar dan webbased en omdat ik me net helemaal op de hoogte heb laten stellen voor AJAX en het me allemaal wel goed in de oren klinkt wil ik het graag zo maken dat je ook de webserver chat kan bekijken.
Zou iemand me kunnen vertellen of dit onbegonnen werk is of dat het wel te doen is.

ik wil het graag doen door games_mp.log bestand constant aan te roepen, ja door middel van AJAX.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, met eventueel het bouwen ervan :)
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 15:53:54
 
Eris -

Eris -

13/04/2006 17:43:00
Quote Anchor link
Dat lijkt mij niet te gaan lukken. Omdat vaak game server geen webserver draaid. Dan zal het met ftp moeten.

Een betere manier is GSquery
 
Niels

Niels

13/04/2006 17:47:00
Quote Anchor link
Hmm ook niet als je het bestand games_mp.log weet te openen, via een fsockopen ?
want meestal kun je daarmee wel server stats verkrijgen zoals versie en killcam etc. ?
 
Niels

Niels

13/04/2006 17:53:00
Quote Anchor link
Btw, het is wel een handige library volgens mij, ik kan er het nodige uit halen hoop ik, bedankt alvast
 
Eris -

Eris -

13/04/2006 17:56:00
Quote Anchor link
Mijn voorbeeld werkt bij bijna alle type games...
 
Niels

Niels

13/04/2006 18:01:00
Quote Anchor link
Ik weet het, alleen het probleem daar bij is dat je niet de gamechat kan volgen, laat staan de match gegevens, ik wil graag dat als de Axis (germanen:P) een ronde winnen dat dat op het web bij de stand automatisch word op geteld..
zo kunnen ze op het web de match volgen.
Maar goed zo te zien kon dat niet echt met gsQuery, wat wel kon is rcon commands versturen
dus waarschijnlijk kan je ook een bestand games_mp.log exporteren.
 
Eris -

Eris -

13/04/2006 18:02:00
Quote Anchor link
He probleem is dat via fsock open een bestand downloaden niet gaat lukken om dat je geen webserver maken. Of je moet via ftp een verbinding maken. Dan gaat het wel en dan het bestand downloaden...
 
Niels

Niels

13/04/2006 18:05:00
Quote Anchor link
Ftp kan wel elke server aan, maar via php kun je dan wel een goeie ftp connectie maken die dan ook nog secure is ?!
khoop het:)

Kheb trouwens al wel een aantal webpagina's met speciale stats gezien zoals:

hij heeft xx kills intotaal en vandaag xx
hij is xx keer geconnect naar deze server..
etc.. maar ik zou niet weten welke sites :P
maar vandaar dat ik d8 het moet ook lukken om de chat op een of andere manier af te tappen ^^
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.