Gastenboek script verwijderd ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michael VDR

Michael VDR

30/05/2006 13:57:00
Quote Anchor link
Hallo,
kan iemand de precieze reden (vb. al genoeg gastenboeken-scripts, scirpt wanordelijk) geven waarom mijn gastenboek script verwijderd werd ? Voor een voorbeeld zie http://mich.studentenweb.org/gastenboek

Ik vind het raar aangezien het een uitbreiding betrof van mijn weblog-systeem http://mich.studentenweb.org/blog dat niet werd verwijderd.

Is het ook mogelijk om eventueel de nuttige reacties die ik gekregen heb op het gastenboek terug op te vragen ?

Oh ja ik heb gezien dat op mijn gastenboek er reacties gekomen zijn van "de webmaster" die mensen homo's en sletten noemt, maar dit was ik niet, dat was iemand anders. Ik zal dan ook deze reacties verwijderen.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 12:17:38
 
Erik Rijk

Erik Rijk

30/05/2006 14:06:00
Quote Anchor link
Ik kan helaas niks terugzoeken voor je.

De reden lijkt mij wel dat er waarschijnlijk betere scripts waren die hetzelfde werkten en dus is die van jou verwijderd.

Ook als je een admin zou aanspreken ( enige mensen die scripts / tutorials enz. kunnen verwijderen ) zou je nog niet geholpen zijn omdat het ook voor hun niet meer na te trekken is, of ze zouden het nog moeten weten.

Mvg,

Erik
 
Eris -

Eris -

30/05/2006 14:25:00
Quote Anchor link
We kunnen het hellaas niet terug vinden. En zo ver ik het kan na gaan in mijn geheugen heb ik het niet verwijderd. (Onder voorbehoud dat mijn geheugen het soms in de stek laat)
 
- SanThe -

- SanThe -

30/05/2006 15:00:00
Quote Anchor link
Als zoiets wordt verwijderd is het toch wel handig om het nog een tijdje in een backup ofzo te bewaren. Ik heb een beetje twijfels bij het verwijderbeleid.

Edit: Als dit gastenboek 'slecht' is, kan ook dat weer leerstof opleveren. Mijn advies: Laat het staan maar geef het een 'lagere' waardering. Geef alle scripts een waarderingscijfer of zoiets.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

30/05/2006 15:31:00
Quote Anchor link
ben het wel met SantThe eens;)
 
Eris -

Eris -

30/05/2006 15:41:00
Quote Anchor link
Het stond er al een lange tijd in dus vond het zo raar dat het al uberhaupt verwijderd was.

Script worden om de reacties echt niet verwijderd. Hoog uit alleen het voorbeeld.

Scripts die over het al gemeen worden verwijderd zijn scripts die zodanig zijn dat ze niet "meer" werken zoals $http_post_vars enz..

Of als ze zo matig slecht zijn maar dan zijn ze vaak ook binnen 1 dag weg. (Zo als schoolshare wat zo danig "slecht" was dat het er gewoon niet hoort)

Waar voor ik voor zou zijn is het niet het verwijderen maar het inactief maken van een script / tutorail zodat je hem altijd nog kan heractiveren voor het geval dat er iemand een fout heeft gemaakt. Dit in combinatie met een reden is het makkelijk te ontdeken wie het heeft gedaan en waarom.

Eventueel ook zal alle edits bijhouden. (Soort van CVS) Voor deel is dat je dan makkelijker kan zien waarom / wat enz is aan gepast.

Als je toevallig nog de naam (Of nog liever de ID) weet dan kan ik proberen om de moment van verwijderen te achterhalen. Via bas die krijgt namelijk elke keer een mailtje ofzo... (Schijnt het)
 
Michael VDR

Michael VDR

30/05/2006 16:48:00
Quote Anchor link
Hallo

de naam is "gastenboek met admin"
en denk dat de ID 654 of 655 moet zijn
(color picker is 656 en het was nog voor color picker geupload)

Kan er in het vervolg bij het verwijderen van scripts een mail gestuurd worden met daarin de reden van verwijdering + de reacties die op het script gegeven werden ?
 
Eris -

Eris -

30/05/2006 17:05:00
Quote Anchor link
Eergisteren toegevoegd?
 
Eris -

Eris -

30/05/2006 17:06:00
Quote Anchor link
(Het 655) 654 heb ik zelf verwijderd was een schoolshare script / rotzooi
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.