Gastenboek zonder Mysql

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Remi

Remi

01/06/2008 17:48:00
Quote Anchor link
Ik heb laatst (een 5 jaar oud) script van Bas Kreleger gevonden, Gastenboek zonder MySql ( http://www.phphulp.nl/php/scripts/6/82/ ) . Deze gebruik ik nu ook op mijn site, maar nu wil ik de tekst die gestuurd word netjes in html een tabel weergeven(en niet de hele tijd de txt bestanden te bewerken), met deze html code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<div align="center">
    <table border="1" width="300" id="gastenboek_bericht" cellspacing="0" cellpadding="2">
        <tr>
            <td bordercolorlight="#BAC5D6" bordercolordark="#BAC5D6" bgcolor="#F2F4F7" align="left" valign="top" width="146">
            Naam</td>
            <td bordercolorlight="#BAC5D6" bordercolordark="#BAC5D6" bgcolor="#F2F4F7" align="left" valign="top" width="140">
            Datum</td>
        </tr>
        <tr>
            <td colspan="2" bordercolorlight="#BAC5D6" bordercolordark="#BAC5D6" bgcolor="#F2F4F7" align="left" valign="top">
            Bericht</td>
        </tr>
    </table>
</div>

Helaas krijg ik ook al geen antwoord bij de reacties van het script zelf...
Heeft iemand het "toevoegen.php" script voor mij dat die ingezonden tekst wel in een tabel komt te staan?

PHP hulp

PHP hulp

05/10/2022 15:15:49

01/06/2008 17:52:00
Quote Anchor link
Is er niet een nieuwere dan 5 jaar oud? Vast en zeker wel.
Inderdaad is het vaak zo dat je niet echt veel antwoord krijgt bij een script zelf. Daarvoor kun je gewoon een topic openen, en niet een mod / admin hulp topic openen. Dat Bas het script heeft gemaakt doet er niet toe. Andere mensen kunnen ook helpen...
En nee, ik ga niet kijken naar je script.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

B a s
Beheerder

B a s

01/06/2008 17:58:00
Quote Anchor link
Verkeerde categorie.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.