Geautomatiseerd aantal mails per seconde

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sjaak P

Sjaak P

08/03/2012 13:39:42
Quote Anchor link
Hallo allen,

Voor een service die ik aanbied verstuur ik informatie naar geregistreerde gebruikers per email(1000+). Het is belangrijk dat deze gebruikers de informatie zo snel mogelijk hebben omdat ze direct actie moeten ondernemen. Inmiddels is het systeem aardig aan het groeien wat er op dit moment voor zorgt dat er een groot verschil zit tussen de eerste mail en de laatste mail die er verstuurd wordt. Het verschil hiertussen is momenteel namelijk 8 minuten. Ik log de verstuurde mails en daaruit blijkt dat er 3 mails per seconde worden verstuurd. Blijkbaar kan de server het niet sneller, of kan de mailserver er niet meer versturen(aan de PHP ligt het niet, zonder versturen van de mail wordt binnen een seconde alles gelogd). Naar mijn idee is 3 per seconde wel erg laag of niet? Iemand een idee wat een gemiddeld aantal is? Iemand suggesties voor een server/hosting waarbij dit absoluut sneller kan? Iemand andere suggesties?

Alvast bedankt!
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.