Geen gegevens

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »
Joshua

Joshua

06/01/2008 15:56:00
Quote Anchor link
Hallo mensen,

Het idee was dat ik een code schreef waardoor je een product kon kiezen. Daarna haalde hij uit de database de prijs van het product en als laatste vermenigvuldigde hij beide om zo tot een totale prijs te komen.

Zoals het hoort:

3 Herenfietsen à 6.25 18.75

Ik had een code geschreven maar die bakt er niks van en ik had hem nog niet compleet. Kan iemand suggesties geven?

De code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<?php
echo 'Factuur voor Meneer/mevrouw:' . " " . $_SESSION['form1']['klant_tussenvoegsel'] . " " . $_SESSION['form1']['klant_achternaam'].'<br /><br />';
echo $_SESSION['form2']['herenfietsen'] . " " . 'Herenfietsen à ';

$con = mysql_connect("localhost","Mehlkraut");
if (!$con)
  {

die('Could not connect: ' . mysql_error());
  }

mysql_select_db("Mehlkraut_nl_db", $con);

$result = mysql_query("SELECT herenfietsen FROM prijzen");

while($row = mysql_fetch_array($result))
  {

echo $row['herenfietsen'];
   }

mysql_close($con);

?>

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 07:01:31

Joren de Wit

Joren de Wit

06/01/2008 16:06:00
Quote Anchor link
Waar gaat het fout? Wat gaat er niet zoals je verwacht had?

Joshua

Joshua

06/01/2008 16:09:00
Quote Anchor link
Ik krijg geen waarden terug.
Wat ik zie is:

4 Herenfietsen à

Joshua

Joshua

06/01/2008 16:11:00
Quote Anchor link
En in mijn database staat hij zo:

Veld Type Attributen Null Standaardwaarde
herenfietsen int(11) Nee 6

Dus zou hij toch gewoon 6 moeten geven?

Joren de Wit

Joren de Wit

06/01/2008 16:12:00
Quote Anchor link
Je controleert dan ook nergens of je query wel gelukt is en of er wel rijen uit de database opgehaald zijn. Ga dus eens degelijke foutafhandeling toepassen.

Joshua

Joshua

06/01/2008 18:48:00
Quote Anchor link
Ik heb een simpele empty() gebruikt en daar geeft hij geen errors mee. Kan ik er dan vanuit gaan dat hij iets ophaalt of is dat een beetje een te simpele foutcontrole?

EDIT: de code:

mysql_select_db("Mehlkraut_nl_db", $con);

$result = mysql_query("SELECT herenfietsen FROM prijzen");
if(empty($result))
{
echo 'Er was niks om op te halen!';
}
while($row = mysql_fetch_array($result))
{
echo $row['herenfietsen'];
}

mysql_close($con);

?>

Misschien is de mysql_fetch_array() geen goede oplossing (ik haal maar 1 int op?)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joshua

Joren de Wit

Joren de Wit

06/01/2008 20:01:00
Quote Anchor link
De functie empty() zal hier niet werken. Controleer met mysql_num_rows() of het aantal rijen in de resultaatset gelijk is aan 0.

Joshua

Joshua

06/01/2008 20:15:00
Quote Anchor link
ik heb er even een "or die" op gezet en nu krijg ik dit te lezen:

Error selecting database: Access denied for user: 'mehlkraut_nl@%.lyceu.net' to database 'Mehlkraut_nl_db'

naar mijn weten heeft de database die ik heb bij lycos geen wachtwoord dus snap ik niet wat er fout gaat, ik heb al wel eerder dingen toegevoegd tot de database.

- Misschien hebben ze de functie van gegevens ophalen uit de database uitgezet voor mensen die het gratis gebruiken?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/01/2008 20:17:00
Quote Anchor link
Dat soort dingen kan goed ja. Dat heb je met die gratis hosts. Je kunt voor een paar euro per maand al een host met MySQL ondersteuning krijgen. Als ik jou was, zou ik gewoon overstappen.

Joshua

Joshua

06/01/2008 20:27:00
Quote Anchor link
Ik dacht al wel zo iets ja..beetje balen.

EDIT: Maar eigenlijk is het toch wel vreemd. Ik heb namelijk al eerder gewoon gegevens weggeschreven naar mijn database bij lycos en toen gaf hij geen errors bij het onderdeel:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
mysql_select_db("Mehlkraut_nl_db") or die ("Error selecting database: ".mysql_error());
?>

En in dat gedeelte zien ze toch nog niet eens of ik iets wil opvragen of wil wegschrijven? Als dat zo is moet er iets mis zijn met de code? Aangezien ik wel eerder gewoon die stap kon maken (van het selecten van de database)

_____/EDIT____________
Maar kom maar op met die aanbevelingen, welke hosts raden jullie me dan aan? Ik wil er wel een waarbij je net als bij lycos ontzettend makkelijk in een window je database kan bewerken enzo (ik weet niet of dat een standaard dienst is bij een dergelijke host)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joshua

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.