Gegevens van andere website fetchen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johhny Westra

Johhny Westra

08/04/2013 11:57:31
Quote Anchor link
Hallo,

voor school ben ik bezig om een rooster website te maken. Die van school zelf vind ik erg gebrekkig dus probeer ik een eigen te maken. Nu moet ik de gegevens van de schoolsite natuurlijk wel gebruiken om de juiste gegevens te hebben. Ik zoek dus naar een manier om eigenlijk de gegevens van een tweede website zo te kunnen overnemen zodat ik ze kan gebruiken in een array voor mijn eigen website. Weet iemand of hier al is een topic over is gestart of heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen doen?

met vriendelijke groeten,

John
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 18:54:26
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/04/2013 12:01:02
Quote Anchor link
Het ligt er aan of het schoolsysteem er een API voor heeft, welke je kan gebruiken.
Zoek dat eerst eens uit.
 
Johhny Westra

Johhny Westra

08/04/2013 17:21:56
Quote Anchor link
Volgens mij hebben ze die wel. Er is al een andere website die hetzelfde doet. Waarschijnlijk maken zij ook gebruik van deze API. Hoe kan ik deze API dan gebruiken? Heb daar zelf nog nooit eerder mee gewerkt. Kan aardig PHP, SQL, HTML programmeren en de basis van JAVA.

Toevoeging op 08/04/2013 18:40:17:

Hoi Aar,

ik heb even wat rondgekeken en kwam uit bij een .dll bestand. Ik neem aan dat dat dezelfde functie moet hebben als die API's waar jij eerder over sprak. Hoe zou ik deze library kunnen gebruiken om het doel te bereiken dat ik voor ogen heb?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.