gelijk door sturen na inloggen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Bassment Rossen

bassment Rossen

16/10/2006 18:37:00
Quote Anchor link
Hallo, ik heb nu eindelijk een inlog wat werkt en me verzend naar mijn fotopagina na het inloggen als ik al reeds ingelogd ben.
maar wanneer ik mijn naam en paswoord gebruik blijf ik hangen op deze pagina.
wat zou dit kunnen zijn ik he een klein stuk je van de code bijgevoegd waar het moet zitten maar de headers heb ik door verwezen..
<code>
error_reporting(E_ALL);
session_start();

include("config.php");
include("functions.php");

if(!isset($_COOKIE['last_active']))
{
if(isset($_SESSION['user_id']))
{
mysql_query("UPDATE tbl_users SET user_lastactive = NOW() WHERE user_id = '" . $_SESSION['user_id'] . "'") or die(mysql_error());
setcookie("last_active",true,time()+5);
}
}

if(!isset($_SESSION['user_id']))
{
if(isset($_POST['login']))
{
$query = mysql_query("SELECT * FROM tbl_users WHERE user_name = '" . $_POST['user'] . "' AND user_pass = '" . md5($_POST['pass']) . "'");
$result = mysql_num_rows($query);

if(empty($result))
{
echo "<script>alert('Login Incorrect.'); document.location.href=('..fotoindex.php')</script>";
}
else
{
while($row = mysql_fetch_assoc($query))
{
$user_id = $row['user_id'];
}
$_SESSION['user_id'] = $user_id;
header("Location: ../weat/index.php");

}
}
else
{
</code>
kan iemand mij misschien helpen met wat ik aan zou moeten passen om na het inlogen dus direct door te gaan naar de juiste pagina(../weat/index.php)
alvast bedankt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bassment Rossen
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:23:24
 
Bart van der veen

bart van der veen

16/10/2006 18:48:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?
else
{
while($row = mysql_fetch_assoc($query))
{

$user_id = $row['user_id'];
}
// dit haakje
$_SESSION['user_id'] = $user_id;
header("Location: ../weat/index.php");
// hierheen verhuizen
}
}

else
?>
 
Bassment Rossen

bassment Rossen

16/10/2006 18:55:00
Quote Anchor link
helaas ik heb het geprobeerd maar het werkt niet.
ik blijf nog hangen op de inlog pagina maar wel al ingelogd
 
Joren de Wit

Joren de Wit

16/10/2006 19:09:00
Quote Anchor link
Waarom gebruik je een while lus? Er kan toch maar 1 gebruiker tegelijk inloggen, dus er zal ook maar 1 resultaat uit je query komen...
 
Bassment Rossen

bassment Rossen

16/10/2006 19:12:00
Quote Anchor link
Goeie vraag zelfs voor mij..
ik heb het script gevonden op scripters.nl dus niet zelf geschreven maar het ondersteund ook pm berichten en profielen misschien daarom?
 
Joren de Wit

Joren de Wit

16/10/2006 19:17:00
Quote Anchor link
Wat hebben PM en profielen met de inlogprocedure te maken? Vrij weinig.

Wat krijg je trouwens te zien als je niet doorgestuurd wordt? Een foutmelding?
 
Bassment Rossen

bassment Rossen

16/10/2006 19:21:00
Quote Anchor link
nee eigenlijk krijg ik het zelfde scherm alleen zonder inlog functie.
want inloggen doet hij dus wel alleen het doorsturen vergeet hij.
eigenlijk zou die op deze pagina ook de optie pm en members aan moeten geven maar het is dus gewoon leeg alleen het plaatje veschijnt.
ga ik terug naar de vorige pagina en volg ik de zelfde procedure kom ik in plaats van het inlog scherm van eerder wel gewoon goed uit..
 
Lill-mik

Lill-mik

16/10/2006 19:57:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
echo "<META HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" CONTENT=\"Hoeveel secondes hier!; URL=hier url\">";

een voorbeeld:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
echo "<META HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" CONTENT=\"1; URL=index.php\">";
 
Bassment Rossen

bassment Rossen

16/10/2006 20:35:00
Quote Anchor link
Dit heb ik ingevoegd en het werkt wel maar niet zoals het hoort ik word ingelogd en krijg alleen het plaatje van de ingelogde pagina en word niet doorgestuurd.
ga ik terug naar de index en probeer ik het opnieuw kom ik op de inlog pagina als ingelogd en na 1 sec word ik wel doorverwezen..
 
Bassment Rossen

bassment Rossen

17/10/2006 01:52:00
Quote Anchor link
Inmiddels heb ik dit probleem met wat hulp op kunnen lossen maar allemaal bedankt voor jullie hulp ik heb er iig wel weer veel van geleerd zo ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.