Gelijke woorden uit 2 strings halen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Brecht S

Brecht S

06/02/2015 19:13:29
Quote Anchor link
De gegevens zijn al opgeslaan, alleen moet ik ze nu uit de database kunnen halen. Ik heb de verschillen en gelijkenissen nodig tussen de old en new values. Mijn tabel is opgebouwd zoals jij het hebt beschreven een paar posts terug (en wat Ivo heeft verduidelijkt). Ik heb die nodig om mensen uit lijsten te halen en in lijsten te kunnen steken zonder ze eerst uit te schrijven en dan terug in te schrijven.

Toch begrijp ik het nog steeds niet. Als ik die JOIN verander in een LEFT of RIGHT OUTER JOIN krijg ik geen resultaten te zien. Ik heb nu eens de query met 'kick' todo gebruikt om te testen maar daar heb ik dus niet de verschillen maar een leeg resultaat.
Bij de 'welcome' todo werkt het wel.
Gewijzigd op 06/02/2015 19:16:06 door Brecht S
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 16:17:42
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/02/2015 19:50:30
Quote Anchor link
Als de welcome werkt dan moet de kick ook werken want die zijn elkaars omgedraaide.
Dat je geen resultaten krijgt kan ook betekenen dat er geen resultaten zijn.

Op het overige ga ik niet verder in, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
 
Brecht S

Brecht S

06/02/2015 20:03:34
Quote Anchor link
Ok. Bedankt nogmaals voor de hulp. Ik probeer nu verder die lijst-id's in de juiste subscribe of unsubscribe lijsten steken zodat die kunnen verzonden worden naar mailchimp via hun api.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.