Get Facebook pagina likes (aantal)

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »
Sjef dresen

sjef dresen

10/02/2017 09:14:00
Anchor link
Hallo allemaal,

Graag zou ik via PHP het aantal likes van mijn Facebook-bedrijfs-pagina ophalen.

Ik heb het vermoeden dat dit "vroeger" zonder veel (login) problemen kon, maar dat het tegenwoordig is dichtgetimmerd met een login. Volgens mij heb ik een zogenaamd "access_token" nodig. Het probleem is dat dit maar 1 uur geldig is. En ik kan natuurlijk niet ieder uur mijn PHP gaan aanpassen hiervoor.

Wat zou een goede manier zijn om mijn pagina-likes op te halen? Misschien een systeem dat iedere keer "inlogt" ofzo, zodat FB "denkt" dat het een echte gebruiker is wat het aantal likes ophaalt, maar hoe doe je dat?

Wat ik nu heb (en wat dus maar 1 uurtje per keer werkt) is het volgende:

Quote:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php

$finfo
= json_decode(file_get_contents('https://graph.facebook.com/HIER_MIJN_PAGINA/?fields=fan_count&access_token=erte45454545454545zVjFtuFx4N1pdjUbUNmK2k0FmynGg6C8ptzjA1EToqj8jpfucCrHx1f1dhqKG6V5awW3eloZAiSJPZABs4ZANkKdbi4KSg73RFFDWFUYSDUFYFUYFeGFJyrl4'));
$fbcount = $finfo->fan_count;

echo $fbcount;

?>



Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.

Met vr gr,

Sjef
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 19:18:06
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/02/2017 09:25:15
Anchor link
Heb je ook al naar de Facebook SDK gekeken?
 
Sjef dresen

sjef dresen

10/02/2017 09:37:27
Anchor link
- Ariën - op 10/02/2017 09:25:15:
Heb je ook al naar de Facebook SDK gekeken?


Ja. Maar daar zit ik met hetzelfde probleem: de token is maar één uur geldig...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/02/2017 09:56:10
Anchor link
Voor zover ik weet zit er een theorie achter die tijdelijke geldigheid. Ik heb ooit eens een oplossing gevonden voor een haast permanente mogelijkheid om met eenmalig authenticeren een post op een FB-page te zetten. Misschien werkt die ook wel voor de 'end-point' om likes op te halen.

Ik ga eens graven in mijn archief.
 
Sjef dresen

sjef dresen

10/02/2017 10:23:51
Anchor link
Ik heb ondertussen ook wat gevonden wat lijkt te werken:
http://stackoverflow.com/questions/17197970/facebook-permanent-page-access-token/28418469#28418469

Ben nu aan het testen hoe lang m'n token geldig is :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/02/2017 11:21:35
Anchor link
Volgens mij was die tijdelijke token ook alleen maar bedoeld om je te authenticeren via oAuth, waarna je (zo goed als) permanement toegang hebt tot de functies van de FB-graph.
maar ik blijf het een 'draak' van een API vinden ;-)
 
Cor Zelf

Cor Zelf

02/07/2018 16:54:42
Anchor link
@sjef dresen
Is het gelukt?
Zou je mij kunnen vertellen hoe ik ee nFacebook teller op mijn website zichtbaar krijg?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/07/2018 17:40:09
Anchor link
Het is niet de bedoeling om een oud topic te kapen. Maar op internet tref ik een hoop scripts aan die dit zouden kunnen. Kijk vooral naar recente scripts, want de FB Graph API is behoorlijk onderhevig aan aanpassingen.

Als je er niet uitkomt, mag je een nieuw topic starten.

Dit topic sluit ik voor het gemak, en om het forum schoon te houden.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.