getDuration youtube api

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Timmy

timmy

29/05/2008 21:32:00
Quote Anchor link
hallo mensen.

ik ben bezig met een slide bar voor een youtube speler die buiten de speler zelf is, in ajax. ik wil graag de tijd van de speler weten.

http://code.google.com/apis/youtube/js_api_reference.html:
player.getDuration():Number
Returns the duration in seconds of the currently playing video. Note that getDuration() will return 0 until the video's metadata is loaded, which normally happens just after the video starts playing.

maar de tijd moet ik van te voren weten... ik heb dus besloten de slider te verdelen over 100 (eenheden) en dan die bij het doorspoelen vermenigvuldigen met een factor. die factor moet de duration zijn /100

weet iemand hoe ik player.getDuration() door 100 kan delen, op het moment dat de speler start?
(en dat starten gaat via deze link)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="javascript:ytplayer.playVideo()">Play</a>

ik heb hetvolgende al geporbeerd, dit werkte niet, sytax fout? of werkt dat gewoon niet zo..
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<body onload="ytplayer.playVideo();ytplayer.pauseVideo(); factor1=ytplayer.getDuration()/100;">


edit: het is gelukt!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Timmy
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 06:21:26
 
Arend a

Arend a

30/05/2008 01:06:00
Quote Anchor link
Hoe is het gelukt, misschien kan je anderen nog helpen?
 
Timmy

timmy

30/05/2008 08:30:00
Quote Anchor link
ik heb de factor bepaald op het moment dat ik hem nodig heb, heel simpel eigenlijk :P. ik werk normaal niet met ajax en javascript dus ik vind t al heel wat van mezelf.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
new Control.Slider('handle2', 'track2', {
                range: $R(0, 100),
                values: [0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 50, 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, 95, 100],
                onSlide: function(v) {ytplayer.seekTo(v*(ytplayer.getDuration()/100), 1)},
                onChange: function(v) {ytplayer.seekTo(v*(ytplayer.getDuration()/100), 1)}
            });
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.