Gevraagd: PM systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

R

R

01/02/2006 22:43:00
Quote Anchor link
hey mensen,

ik heb een profielen script,, en wil graag een PM systeem zodat mensen berichtjes naar elkaar kunnen sturen, nou was mijn vraag of er misschien iemand is die misschien zoiets heeft wat ik dan kan koppelen aan mijn huidige profielen script, ik zou het heel graag zelf willen maken,, alleen beschik ik helaas niet over de benodigde kennis om zoiets te maken.....

dus heeft iemand misschien ergens zo een scriptje liggen? zo ja GEWELDIG... anders laat ik het script maar zonder een pm systeem haha
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 01:52:03
 
Erik Rijk

Erik Rijk

02/02/2006 08:28:00
Quote Anchor link
zelfs al zou ik je een simpel pm systeem geven.
je zegt net zelf dat je niet voldoende kennis hebt om zelf een dergelijk systeem te maken dus betwijfel ik of je het script zowel aan jou login en profielen systeem kan aanpassen.

Mvg,

Erik
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

02/02/2006 09:39:00
Quote Anchor link
Ik heb wel een PM systeem liggen alleen werkt dit wel met tabellen uit mijn database en ik weet dus niet of dit dan ook met die van jou gaan werken.

Je zal dus wel een en ander moeten aanpassen zodat dit dan ook met jouw script werkt zoals de ID van de gebruiker en hoe jij deze als gebruiker wegschrijft om maar is wat te noemen.

Met liefde wil ik dit met je delen en PM me dan je email dan stuur ik je dit!!

To Care == To Share
is mijn motto :-)
 
- wes  -

- wes -

02/02/2006 09:41:00
Quote Anchor link
Do not eat donuts with your hands is mijne :)


maar zoals erik al zei, hoe verwacht je iets te implementeren als je er geen kennis van hebt. Beetje hetzelfde als vragen om een nieuwe motor voor in je auto, terwijl je geen id hebt hoe je die erin zet. Je auto kan goed zijn, de motor ook, maar de een in de ander zetten is knap lastig als je kennis daarvan niet toereikend is
 
Erik Rijk

Erik Rijk

02/02/2006 09:51:00
Quote Anchor link
@ wes

Mooi gezegd :)
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

02/02/2006 11:57:00
Quote Anchor link
Yep wes heel mooi als metafoor neergezet.

Toch de kanttekening van mijn kant dat voor starters is het soms makkelijk om een voorbeeld code te hebben om de opbouw te zien en oplossingen. Kopieeren is wat anders :-P
Daarbij kopieer je een en ander vermeld dan wel de oorspronkelijke source zodat je niet met alle eer gaat strijken...
 
- wes  -

- wes -

02/02/2006 12:00:00
Quote Anchor link
bij mensen die al beginnen met 'ik zoek een scriptje voor...' heb ik al meteen het id van die zoekt iets snels gratis en heeft geen zin er moeite voor te doen.

zal nietaltijd van toepassing zijn maar als je iets vraagd, ookal is het gewoon een request, laat merken dat je het zelf al hebt geprobeerd.

en source vermelden, sja, dan krijg je phpfreakz taferelen :)
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

02/02/2006 12:22:00
Quote Anchor link
Helder wes en weetje ik probeer (lukt niet altijd) om elk bericht te lezen alsof het de 1e is.
Jazeker ga ik wel is op mijn bek maar weetje ik ben niet diegene die de boel besodemietert.
Ik kom hier om zeker een en ander te leren (ik lees heel veel toppics door en ook de bijbehorende oplossingen en maak hiervan notities) en ook voor als ik het kan een oplossing aan te dragen.

Stapje bij stapje leer ik en kom ik verder en als iemand dan snel een scripie wil dan mag dit van mij hoor :-)
Iedereen heeft zijn eigen motivatie en idee wat mij betreft.
 
R

R

02/02/2006 12:32:00
Quote Anchor link
ik weet dat het dom overkomt om te vragen naar een script maar, ik maak de meeste dingen zelf alleen weet ik niet hoe ee nPM systeem inelkaar zit vandaar dat ik ernaar vraag,, wanneer ik het gezien hebt en zie hoe het inelkaar zit ga ik er zelf mee aan de slag, ik ben gewoon niet zo gevorderd dat ik alles zo 1,2,3 uit me kop uit typ ik heb daar meestal voorbeelden voor nodig
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

02/02/2006 12:34:00
Quote Anchor link
Precies R en ik hoop dat mijn PM'etje je verder helpt!!
BTW geen vraag is dom alleen die vraag die je wel hebt maar niet stelt deze is mijnsinziens SUPER dom.

Laat is horen wanneer het draait en waar :-)
Heel veel suc6!!!
 
- wes  -

- wes -

02/02/2006 13:11:00
Quote Anchor link
ik zei niet dat wat ik hierboven typde op jou toe te passen was, ik heb alleen zoiets laat dan even zien wat je bedoeld, of hoe je het wil, of wat je al hebt.

is voor ons ook makkelijk dat we het niet voor janmetdekorteachterlul doen :)

deze site zit vol info die er al is, kijk es rond en als je iets daarbij niet snapt reply je hier met link of in topic zelf, kunnen we je goed snel gericht helpen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.