[GEZ] Php Ontwikkelaar

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Bjorn Louer

Bjorn Louer

15/11/2016 15:29:48
Quote Anchor link
Hallo

Via Bitifly heb ik een script gekocht, enkel na het installeren van deze script krijg ik deze fout meldingen aangezien ik geen verstand heb van PHP, JAVA, of andere programmering taal ben ik opzoek naar iemand die deze foutjes voor mij zou willen oplossen.

--------------------------------------

Warning: mysqli_connect(): (HY000/2002): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2 "No such file or directory") in /home/u162001929/public_html/index.php on line 7

Warning: mysqli_query() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 53

Warning: mysqli_fetch_row() expects parameter 1 to be mysqli_result, null given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 53

Warning: mysqli_query() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 59

Warning: mysqli_fetch_row() expects parameter 1 to be mysqli_result, null given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 59

Warning: mysqli_query() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 73

Warning: mysqli_fetch_assoc() expects parameter 1 to be mysqli_result, null given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 75
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 22:49:59
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/11/2016 15:32:49
Quote Anchor link
Lijkt me dat je niet kan verbinden met de juiste database.

Opzich kunnen we eventueel ook met elkaar via het forum ernaar kijken.
maar als je iemand zoekt om dit te laten repareren, omdat je de code niet kan/mag delen, dan kan je een topic plaatsen in het Vacature-forum (let wel op de daar geldende regels).

Laat maar weten wat je wilt.
Gewijzigd op 15/11/2016 15:33:39 door - Ariën -
 
- SanThe -

- SanThe -

15/11/2016 15:33:36
Quote Anchor link
Draait mysql wel?
 
Bjorn Louer

Bjorn Louer

15/11/2016 15:40:36
Quote Anchor link
vermoedelijk draaide dit script op een VPS en ik draai deze nu op een webhosting
Denk dat daar het probleem licht. Aangezien ik geen VPS meer heb en nu webhosting heb zal de codes veranderd moeten worden. Enkel scripten kan ik dus niet hihihi

Toevoeging op 15/11/2016 15:42:32:

Eerste regel van mijn website met foutmelding
Warning: mysqli_query() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 53

Script op regel 53 tot 59
$Count1 = mysqli_fetch_row(mysqli_query($CONNECT, "SELECT COUNT(`id`) FROM `deposit` WHERE `status` = '0' AND `ref` = 0"));

if ($_SESSION['LOGIN_IN'] == 1) $Count2 = mysqli_fetch_row(mysqli_query($CONNECT, "SELECT COUNT(`id`) FROM `deposit` WHERE `uid` = '$_COOKIE[UNIQID]' AND `ref` = 0"));

else $Count2[0] = 0;

$Count3 = mysqli_fetch_row(mysqli_query($CONNECT, "SELECT COUNT(`id`) FROM `deposit` WHERE `status` != '0'"));
 
Wesley -

Wesley -

15/11/2016 15:47:43
Quote Anchor link
Dus is dat inderdaad het probleem. Hij probeert naar een lokale SQL te zoeken die niet meer bestaat. Als je kan/mag, plaats hier dan je mysqli_connect()met eventuele $<--variabelen (zonder wachtwoorden etc, daar kan je een placeholder plaatsen).

Dus iets in de trend van dit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
$db_hostname = 'localhost';
$db_username = 'username';
$db_password = 'password';
$db_database = 'database';

$mysqli = mysqli_connect($db_hostname, $db_username, $db_password, $db_database);

of alleen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$mysqli = mysqli_connect('localhost', 'username', 'password', 'database');
 
Bjorn Louer

Bjorn Louer

15/11/2016 15:49:40
Quote Anchor link
//For connection to the database

define

('HOST', 'localhost');



define('USER', '');



define('PASS', '');



define('DB', '');





define('URL', 'http://websitename'); // URL Site (without / at the end) - you need to generate a payment of purses and handler work



define('WALLET', 'Mybitcoinwallet'); // Your wallet BTC - used in generating purses payment, it goes all enrollment



define('XPUB', '(delete)');
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/11/2016 16:03:19
Quote Anchor link
Feitelijk is er geen verschil tussen VPS'en en een Shared Webhosting met scripten. Het enige wat er foutmoet gaat is dat je ergens een foute waarde hebt ingevuld in de connectie, en die moet je even achterhalen in je hostingcontrolepaneel of bij je hosting.

Dus vul je user, password en databasenaam even in.

Toevoeging op 15/11/2016 16:05:52:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
define('HOST', 'localhost');

define('USER', 'Je gebruikersnaam');
define('PASS', 'Je top secret wachtwoord');
define('DB', 'databasenaam');
Gewijzigd op 15/11/2016 16:06:04 door - Ariën -
 
- SanThe -

- SanThe -

15/11/2016 16:08:30
Quote Anchor link
Bjorn Louer op 15/11/2016 15:40:36:
vermoedelijk draaide dit script op een VPS en ik draai deze nu op een webhosting
Denk dat daar het probleem licht. Aangezien ik geen VPS meer heb en nu webhosting heb zal de codes veranderd moeten worden.


Heb je de database wel overgezet?
Zo niet, heb je een nieuwe database aangemaakt?
 
Bjorn Louer

Bjorn Louer

15/11/2016 17:12:30
Quote Anchor link
LOL probleem is opgelost
define('HOST', 'localhost'); hier stond die op maar moest naar: mysql.hostinger.nl
nu werkt de website opeens zonder foutjes.
Bedankt voor jullie hulp.

Toevoeging op 16/11/2016 11:44:52:

Nieuw probleem:
Als ik op mijn wesbite ben, doen de links het niet als ik bv op Payouts druk, of my investments.
------------------
Script: (home.php)
echo '<div class="content2">

<div class="Menu">

<a href="/all">All Investments ('.$Count1[0].')</a>

<a href="/my">My Investments ('.$Count2[0].')</a>

<a href="/payouts">Payouts ('.$Count3[0].')</a>

</div>';

?>

----------------------------
SCRIPT INDEX.PHP
if ($Page != 'deposit' and !$_SESSION['DOS']) exit(include 'resource/page/dos.php');

if ($Page == '/' and $Module == '/' or $Page == 'ref' and $Module or $Page == 'all' or $Page == 'my' or $Page == 'payouts') include 'resource/page/home.php';
else if ($Page == 'affiliate') include 'resource/page/affiliate.php';
else if ($Page == 'terms') include 'resource/page/terms.php';
else if ($Page == 'support') include 'resource/page/support.php';
else if ($Page == 'deposit') include 'resource/page/deposit.php';
else if ($Page == 'loader') include 'resource/page/loader.php';
else if ($Page == 'admin' and $Module == ADMIN_KEY) include 'resource/page/admin.php';
else Message(1, 'Page not found.');
----------------------------------------------------------
ziet iemand een fout waarom die niet doorklikt? want als ik op de links druk dan verwijsd die naar mijn hosting website dus hij vind de pagina niet. terwijl ze wel staan upload
enkel index.php staat in public_html de rest staat bij resource/page/
 
- SanThe -

- SanThe -

16/11/2016 11:52:20
Quote Anchor link
Waar komt $Page vandaan?

Gebruik bij if(... and ... or ...) haakjes om de voorkeur aan te geven.
Want if((... and ...) or ...) is wat anders dan if(... and (... or ...)).
 
Bjorn Louer

Bjorn Louer

16/11/2016 11:55:41
Quote Anchor link
$Page is van de map page denk ik. Kan niet echt vinden waar dat naartoe lijd.
wat bedoel je met haakjes?
 
- SanThe -

- SanThe -

16/11/2016 12:02:39
Quote Anchor link
Bjorn Louer op 16/11/2016 11:55:41:
$Page is van de map page denk ik. Kan niet echt vinden waar dat naartoe lijd.

Zet dit eens bovenin je script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);
?>


Bjorn Louer op 16/11/2016 11:55:41:
wat bedoel je met haakjes?

Zie mijn voorbeeld.
 
Bjorn Louer

Bjorn Louer

16/11/2016 12:06:46
Quote Anchor link
otice: Undefined index: enter in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 8
deze error krijg ik!
 
- SanThe -

- SanThe -

16/11/2016 12:10:06
Quote Anchor link
Ik zie nergens het woordje enter in je script.

Is het script niet verouderd en heb je nu een nieuwere php-versie?
Gewijzigd op 16/11/2016 12:12:16 door - SanThe -
 
Bjorn Louer

Bjorn Louer

16/11/2016 12:12:01
Quote Anchor link
Heb mijn php geupdate naar versie 5.6 omdat dat moest las ik net.
verder zie ik meer meldingen opeens.
Na het updaten van mijn php versie
-----------------
Notice: Undefined variable: LOADER in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 183

Notice: Undefined variable: DRAW in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 185

Notice: Undefined variable: WOW in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 185
 
- SanThe -

- SanThe -

16/11/2016 12:13:38
Quote Anchor link
Dat zijn blijkbaar niet bestaande variabelen zo te zien.
 
Bjorn Louer

Bjorn Louer

16/11/2016 12:14:39
Quote Anchor link
Oke!
Maar de grote vraag is nu hoe los ik deze problemen op ik heb je een prive bericht gestuurd
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

16/11/2016 12:24:38
Quote Anchor link
Het hele zaakje zoals ik het hier zie stinkt naar register_globals. Als dat het geval is heb je nog een hoop werk te doen.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

16/11/2016 15:37:45
Quote Anchor link
Ofwel dat, of de topicstarter heeft niet alle code/configuratie overgenomen (of gewijzigd) bij de overzetting, of er kan niet geschreven worden naar een bestand, of er kan niet gecommuniceerd worden met een externe partij/service of... en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Er kunnen legio redenen zijn waarom iets niet werkt.

Is er documentatie bij deze software, en heb je bij de installatie/overzetting de juiste stappen doorlopen? Voldoet de (nieuwe?) omgeving aan de minimale systeemeisen voor deze software?
Et cetera.

Wat ik een beetje opmaak uit het bovenstaande verhaal is "Eerst werkte het wel, toen heb ik iets veranderd, en nu werkt het niet meer".
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/11/2016 15:53:47
Quote Anchor link
Bjorn Louer op 16/11/2016 12:14:39:
Oke!
Maar de grote vraag is nu hoe los ik deze problemen op ik heb je een prive bericht gestuurd

Niet iedereen stelt zomaar een PM op prijs als er hulp in een topic wordt gevraagd, tenzij het is afgesproken onder elkaar.

Waarschijnlijk zag je op je vorige PHP versie die notices niet omdat ze waarschijnlijk onderdrukt werken. Notices zijn vaak missende variabelen of onduidelijkheden in je PHP script, waarover PHP je informeert. Je script zal niet stoppen, maar gewoon doorlopen en de fout wordt genegeerd.
Gewijzigd op 16/11/2016 15:54:08 door - Ariën -
 
Bjorn Louer

Bjorn Louer

16/11/2016 16:27:07
Quote Anchor link
Nou ik heb het script gekocht op bitifly het is een bitcoin doubler script. Ik weet niet of ik links van websites mag posten maar daar werkt het op! ik heb inderdaad uitleg erbij gekregen en heb deze stappen volledig goed doorgenomen. Dus ik snap verder niet echt wat ik fout doe. Maar goed dit zal vast opgelost worden.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.