[GeZ]Designer basic template

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Principal Front-end Developer - DUTCH

Principal Front-end Developer – DUTCH IN HET KORT Als Creative Front-end Developer werk je aan een multidisciplinair project of in een DevOps-team en zet je kennis in voor het ontwerpen en ontwikkelen van hoogwaardige digitale oplossingen met uiteenlopende technologieën, zoals Mendix, Pega of Appian. Je bent verantwoordelijk voor het volledige UX-traject van ontwerp tot implementatie. Minimaal 5 – 8 jaar werkervaring als Frond-end developer of UX Designer. Must have: User Experience (UX) – Nederlands – Engels Nice to have: Mendix – OutSystems – Microsoft Power Apps – Agile Project – Management – Scrum – DevOps – HBO of Master Jaarlijks

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Principal Front-end Developer - DUTCH

Principal Front-end Developer – DUTCH IN HET KORT Als Creative Front-end Developer werk je aan een multidisciplinair project of in een DevOps-team en zet je kennis in voor het ontwerpen en ontwikkelen van hoogwaardige digitale oplossingen met uiteenlopende technologieën, zoals Mendix, Pega of Appian. Je bent verantwoordelijk voor het volledige UX-traject van ontwerp tot implementatie. Minimaal 5 – 8 jaar werkervaring als Frond-end developer of UX Designer. Must have: User Experience (UX) – Nederlands – Engels Nice to have: Mendix – OutSystems – Microsoft Power Apps – Agile Project – Management – Scrum – DevOps – HBO of Master Jaarlijks

Bekijk vacature »

Medior .NET Developer bij klein en modern bedrijf

Bedrijfsomschrijving Mijn klant is een klein en zeer modern bedrijf gericht op het internationaal en nationaal bouwen van maatwerk software applicaties. Ze omschrijven hun werk zelf als het bouwen van een huis: eerst verwachtingen managen, vervolgens modulair opbouwen, dan de funderingen opzetten en als laatste de cyclus afmaken door de rest goed af te werken. Maar ten allen tijde wordt gevraagd naar de mening van de eindklant. Kom hier werken als je het leuk vindt om te werken bij een klein bedrijf van ongeveer 4 mensen dat groeiende is, waar je veel verantwoordelijkheid krijgt en waar je bovendien van A-Z

Bekijk vacature »

Software Developer

Collega’s maken het verschil. Daarom is het leuker werken bij Bending The Rules. Want naast dat we serieuze software vraagstukken oplossen, zijn wij niet het typische IT bedrijf. Naast programmeurs zijn we ook bevlogen BBQ chefs, bierbrouwers, competitieve gewichtheffers en houden we van een festivalletje. Kortom, we zoeken een leuke collega die ook nog eens echt goed is in zijn werk. Ben jij die persoon. ANDERE VOORDELEN VAN WERKEN BIJ BENDING THE RULES We starten altijd met een contract van 7 maanden. Waren deze succesvol? Dan belonen wij jou met een vast contract én een loonsverhoging of een lease auto

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior BPM Developer - DUTCH

Senior BPM Developer – DUTCH IN HET KORT Als Senior BPM Developer combineer je de rol van IT consultant met BPM architect. Je gebruikt je technische expertise, platformkennis en ontwikkelervaring om een DevOps-team te leiden en hoogwaardige BPM-oplossingen te implementeren. 2 – 5 jaar werkervaring als Business Process Management (BPM). Nice to have: Pegasystems PRPC – Appian Technologies – Mendix – Scrum – Agile Project Management – DevOps – Integration Architecture – OutSystems – TIBCO BPM – HBO of Master Jaarlijks € 47.952 – €60.264 + bonus + leaseregeling + pensioen + veel meer extra’s Hoofdkantoor in Utrecht / 1.400

Bekijk vacature »

Senior Java Full Stack Developer

Functieomschrijving Als Senior Java Full Stack Developer binnen ons Client domein maak je directe impact op de dienstverlening van heel Randstad Groep Nederland. Je bent onderdeel van onze interne IT afdeling. Ondanks de domein naam dus geen eindeloze klantopdrachten, maar juist focus op de technische innovatie van onze eigen processen en dienstverlening. Om dit continu te kunnen optimaliseren zitten we middenin een grote transformatie en zijn daarom op zoek naar een tweetal vaste senior developers die ruimte en vrijheid zoeken om hun kennis en ervaring in te zetten. Wat bieden wij? Het nodige vertrouwen en de autonomie om je werk

Bekijk vacature »

Principal RPA Developer - DUTCH

Principal RPA Developer – DUTCH IN HET KORT Als Principal Robotic Process Automation (RPA) Developer combineer je de rol van IT consultant met die van RPA developer. Je zet je technische expertise, platformkennis en ontwikkelervaring in om hoogwaardige RPA-oplossingen te implementeren en te beheren in een multidisciplinair project of DevOps-team. 5 – 8 jaar werkervaring als Robotic Process Automation (RPA) Developer. Nice to have: UiPath – Blue Prism – Microsoft Power Automate – Integration Architecture – Artificial Intelligence – Kofax – Microsoft .NET – Continuous Integration and Continuous Delivery (CI/CD) – HBO of Master Jaarlijks € 60.264 – € 75.168

Bekijk vacature »

Principal BPM Developer - DUTCH

Principal BPM Developer – DUTCH IN HET KORT Als Senior Principal BPM Developer combineer je de rol van IT consultant met BPM architect. Je gebruikt je technische expertise, platformkennis en ontwikkelervaring om een DevOps-team te leiden en hoogwaardige BPM-oplossingen te implementeren. 5 – 8 jaar werkervaring als Business Process Management (BPM). Nice to have: Pegasystems PRPC – Appian Technologies – Mendix – Scrum – Agile Project Management – DevOps – Integration Architecture – OutSystems – TIBCO BPM – HBO of Master Jaarlijks € 60.264 – € 75.168 + bonus + leaseregeling + pensioen + veel meer extra’s Hoofdkantoor in Utrecht

Bekijk vacature »

Mobile Developer iOS / Git / 2.900 - 4.300

Samengevat: Wij maken innovatieve, complexe software. Ben jij geschikt als Mobile Developer? Heb je ervaring met Java? Vaste baan: Mobile Developer iOS HBO 2.900 - 4.300 Mobile Developer Wij ontwikkelen en biedtendiensten aan op het gebied van IT- en multimediaoplossingen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Mobile Developer Hilversum HBO ga je het volgende doen: , In deze functie ga je aan de slag met diverse Mobile apps en voor zowel iOS als Android Het zijn telkens maatwerkprojecten

Bekijk vacature »

Principal BPM Developer - DUTCH

Principal BPM Developer – DUTCH IN HET KORT Als Senior Principal BPM Developer combineer je de rol van IT consultant met BPM architect. Je gebruikt je technische expertise, platformkennis en ontwikkelervaring om een DevOps-team te leiden en hoogwaardige BPM-oplossingen te implementeren. 5 – 8 jaar werkervaring als Business Process Management (BPM). Nice to have: Pegasystems PRPC – Appian Technologies – Mendix – Scrum – Agile Project Management – DevOps – Integration Architecture – OutSystems – TIBCO BPM – HBO of Master Jaarlijks € 60.264 – € 75.168 + bonus + leaseregeling + pensioen + veel meer extra’s Hoofdkantoor in Utrecht

Bekijk vacature »

Senior Java developer (backend)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ontwikkel je oplossingen voor allerlei verschillende uitdagingen binnen het bedrijf. Hierdoor kun je jouw creativiteit inzetten om passende oplossingen te ontwerpen, en te ontwikkelen samen met je collega’s. Zo ben je de ene keer bezig met een project rondom logistieke problemen en in het volgende project werk je aan een verbetering voor het systeem rondom wagenparkbeheer of bijvoorbeeld sales. Ben jij een enthousiaste Front-end developer en lijkt het je leuk om je skills in te zetten binnen een groeiende organisatie met uitdagende – interne- IT projecten die op grote schaal worden toegepast? Met kansen op groei

Bekijk vacature »

Senior Principal BPM Developer - DUTCH

Senior Principal BPM Developer – DUTCH IN HET KORT Als Senior Principal BPM Developer combineer je de rol van IT consultant met BPM architect. Je gebruikt je technische expertise, platformkennis en ontwikkelervaring om een DevOps-team te leiden en hoogwaardige BPM-oplossingen te implementeren. 8+ jaar werkervaring als Business Process Management (BPM). Nice to have: Pegasystems PRPC – Appian Technologies – Mendix – Scrum – Agile Project Management – DevOps – Integration Architecture – OutSystems – TIBCO BPM – HBO of Master Jaarlijks € 75.168 – € 104.976 + bonus + leaseregeling + pensioen + veel meer extra’s Hoofdkantoor in Utrecht /

Bekijk vacature »
Write Down

Write Down

16/01/2011 19:49:39
Quote Anchor link
Hallo,

Ik hoop dat mijn bericht in deze sectie juist staat.

Ik ben op zoek naar iemand die zin heeft om eens wat creatief te maken. Ik verwacht een vrij basic design, maar wel mooi. Het thema is "een fietsclub". Er zijn een paar zaken die vast liggen (banner, logo). De indeling heb ik wel een idee voor, maar als jij als designer een beter idee hebt, is dat eveneens prima.

Belangrijk
Ik hoeft GEEN gesliced (geen HTML, CSS, JS, ...) design, zuiver PSD-bestand. (Slicen doe ik zelf). En... Ik moet het werk vrij snel hebben. Liefst deze week nog (week van 17/01).

Vergoeding
Overeen te komen :-). (€ 40, 50???)

Interesse?
PM me maar :-)

Verschoven naar vacatures :-)[/modedit]
Je bent een schatje[/modedit]
Gewijzigd op 16/01/2011 22:13:45 door Write Down

PHP hulp

PHP hulp

28/09/2022 15:12:49

Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/01/2011 19:55:58
Quote Anchor link
Lijkt me dat dit een vacature is en dus thuishoort bij de vacatures: http://www.phphulp.nl/php/forum/vacatures/26/

Dindong Veter

Dindong Veter

16/01/2011 19:57:29
Quote Anchor link
Ik doe het zelf niet, maar een vriend van mij wil het wel doen,
zie PM

Write Down

Write Down

16/01/2011 19:58:36
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 16/01/2011 19:55:58:
Lijkt me dat dit een vacature is en dus thuishoort bij de vacatures: http://www.phphulp.nl/php/forum/vacatures/26/

Inderdaad, over gezien!

Liefste mod,
Zou je zo vriendelijk willen zijn dit bericht te "moven"?

Ferdi R

Ferdi R

16/01/2011 20:16:28
Quote Anchor link
Kun je mij meer info en de indeling via pm sturen.
Misscien dat ik er nog wel tijd voor heb.

Joris van Rijn

Joris van Rijn

16/01/2011 20:40:58
Quote Anchor link
Ik heb wel interesse!
Kan je me mailen voor verdere info?

joris.vr apenstaartje gmail punt com

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.