Gezocht ervaren php programmeur

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Amro

amro

15/04/2008 17:11:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een nieuwe website overgenomen en ben op zoek naar een programmeur die de site vast wilt bijstaan. De site betreft een social community met ongeveer 5000 leden. Er komen dagelijks zo een 10-20 leden bij en dus groeit deze site redelijk. Volgens de statistieken op dit moment moet de site per jaar verdubbelen kwa leden aantal. Er komen rond de 1000 bezoekers per dag op de site.

Deze site draait volledig op autopilot dus behoeft geen aandacht maar indien er wel aandacht aan geschonken wordt kan de site sneller groeien.

Ik heb deze site anderhalve week geleden gekocht en ben nu op zoek naar een aantal partners. Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij(ons) deze site nog successvoller wilt maken.

Ik zoek dus iemand die zeer ervaren is met php/mysql/html en css. Ik ben niet op zoek naar iemand die het aan het leren is. Ik heb simpelweg teveel geld betaald voor de site om er mee te experimenteren.

Ik zie jullie reactie's graag tegemoet. Kunnen jullie ook wat voorbeelden geven van wat jullie gemaakt hebben?

Dit is een vrijwillige samenwerking aangezien er nog geen inkomsten met de site vergaard worden en dit moet ook niet je hoofddoel zijn.

Ben jij iemand die schoon codeerd? Dan ben jij wellicht degene die ik zoek.

Neem maar alvast een kijkje op de drukbezochte site www.springfieldblock.com

Alvast bedankt en ik hoop dat ik hier iemand vind die geschikt is en de tijd heeft en het uiteraard leuk vind om hieraan mee te werken.

Deze site is zeer bekend in Springfield massachusets en vooral naamsbekendheid.

Groeten,
Amro
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Amro
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 11:20:56
 
- wes  -

- wes -

15/04/2008 17:20:00
Quote Anchor link
2 Vragen

1. wat zijn zoal de werkzaamheden? onderhoud, of nieuwe content, nieuwe modules, totaal reworken..

2. waar praten we hier over qua budget? of zoals ze hier in de regio (lees: nederland) zeggen, wat schuift het?


edit @ jacco, onzin, heeft niets met elkaar te maken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -
 
Jacco Engel

Jacco Engel

15/04/2008 17:21:00
Quote Anchor link
2 .
Quote:
Dit is een vrijwillige samenwerking aangezien er nog geen inkomsten met de site vergaard worden en dit moet ook niet je hoofddoel zijn.


Dus jij valt al soort van af :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
 
Amro

amro

16/04/2008 20:39:00
Quote Anchor link
Zijn er anderen die het wel leuk vinden om samen te werken aan een dagelijks groeiende site?
 
- -

- -

16/04/2008 20:47:00
Quote Anchor link
Zie PM :)
 
Wouter K

Wouter K

16/04/2008 20:48:00
Quote Anchor link
Site doet het niet :)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

16/04/2008 20:50:00
Quote Anchor link
Hier ook niet, helaas.
 
Amro

amro

16/04/2008 20:50:00
Quote Anchor link
sorry er word nu een backup geladen omdat er iets geinstalleerd was dat problemen gaf. kijk straks maar even als jullie er nog zijn.
 
Wouter K

Wouter K

16/04/2008 21:08:00
Quote Anchor link
Oke, Dit is fout wat je nu meld.
Een echte site met 20.000 bezoekers online willen constant online zijn.
Een update moet sneller worden gemaakt ik ben nu al 30 minuten aan het wachten dit is veel.

Normaal is de site offline al geupdate of iets geherinstalleerd en eens je dan klaar bent is op 5 minuten alles overgeladen meer zou ik een GROTE DOELGROEP site niet gunnen.

Sorry.
 
M Ypma

M Ypma

16/04/2008 21:14:00
Quote Anchor link
Ik vind het ook erg vreemd voor een website met zulke bezoekersaantallen en waar je tevens naar eigen zeggen heel veel geld voor hebt betaald.... 3 kwartier al:S
 
TJVB tvb

TJVB tvb

16/04/2008 21:56:00
Quote Anchor link
Een update eerst testen scheelt een hoop van dit soort problemen.
Een update niet uitvoeren tijdens spitsuren zoals nu is ook zeer handig voor als het toch fout gaat.

elke maand z'n avond vinden bezoekers niet zo prettig.
 
Steff   an

Steff an

16/04/2008 22:05:00
Quote Anchor link
Offtopic:
Uhm... wat schiet onze beste jongen nu met dit commentaar op? Ik denk dat hij zelf ook de tijd kan bij houden. En hij weet vast ook hoe lang dat is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steff an
 
Wouter K

Wouter K

16/04/2008 22:51:00
Quote Anchor link
@Steffan: Lees topic eens deftig

- Ik betaal veel voor een site
- Deze site draait volledig op autopilot dus behoeft geen aandacht maar indien er wel aandacht aan geschonken wordt kan de site sneller groeien.

-----> Autopilot en dan lig je meer als een uur plat ? Rofl


Steffan: Als je er geld in steekt en je hebt 20.000 bezoekers de dag, maar je bent 1 uur offline. Zonder een index online te zetten dat er een update bezig is, dan ben je echt wel slecht bezig.


zowieso laat je de site online en verander je in de index dat er een update is maar voor de rest blijf je er gewoon af en update je snel de bestanden/mappen/programma's.


Die nooit een uur kunnen duren.

Dus het geloofwaardigheidsfactor van dit project klopt niet of is gewoon onjuist.
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

16/04/2008 23:14:00
Quote Anchor link
Hier kun je een stukje history zien
http://64.233.183.104/search?q=cache:SUvGMVypJBgJ:springfieldblock.com/djema+springfieldblock&hl=nl&ct=clnk&cd=2&gl=nl

En hier een stukje over de bezoekers aantal
http://siteanalytics.compete.com/springfieldblock.com/
(schijnt alleen te werken in firefox)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ceasar Feijen
 
Winston Smith

Winston Smith

16/04/2008 23:54:00
Quote Anchor link
Mja, ik weet niet hoeveel bezoekers PHPhulp dagelijks heeft, maar deze site wil er ook nog wel eens een dag of wat uitliggen. >:)

En dan nog dit: had je niet beter éérst een partner kunnen zoeken, en dan pas de site overkopen? Of had je een deadline om de site te kopen of iets dergelijks? (nofi trouwens). Je site ziet er wel goed uit verder, mooi web2.0 :)
 
Steff   an

Steff an

17/04/2008 00:14:00
Quote Anchor link
Quote:
omdat er iets geinstalleerd was dat problemen


Daar onze vriend Murphy ook nog even kijken :) En elke site is weleens offline, zelfs youtube.
 
- -

- -

18/04/2008 14:12:00
Quote Anchor link
Inderdaad is het altijd aan te raden om op bijvoorbeeld een subdomein alles neer te zetten en daar mee te experimenteren (uiteraard ook een andere database toewijzen).

Maar als er op de server zelf iets is geinstalleerd dat problemen oplevert, dan is daar niet altijd binnen een kwartier wat aan te doen.

Ik weet niet of m'n prive bericht nog is aangekomen (blue screen of death uit het niets, leuke pc's op m'n stage :P) maar ik heb op zich wel interesse, maar weinig tijd. Ik ben zelf bezig met 3-4 websites op dit moment, loop stage en heb buiten de PHP wereld ook nog een druk sociaal leven.

Nog een vraag over de website zelf; wat is de reden dat jij deze website hebt overgenomen?
 
Amro

amro

18/04/2008 16:22:00
Quote Anchor link
De reden dat ik deze site heb overgenomen is omdat er tegenwoordig meer gebruik wordt gemaakt van social communities als van zoekmachines.

Het is zelfs zo dat myspace meer bezoekers trekt dan Google.
Ik geloof dus nog steeds dat de social community branche niet uitgegroeid is.

En voor alle mensen die zaten te zeuren over het feit dat de site eruit lag.
Dat begrijpt een nijlpaard ook wel dat dat geen goede zaak is maar als je hosting provider de backup niet sneller kan terugplaatsen dan houd het al gauw op he.

Dit is dus 1 van de redenen waarom ik een partner zoek maargoed.

Ik ben dus niet op zoek naar iemand die commentaar heeft maar daadwerkelijk mee wilt helpen om hier iets groots van te maken.

Ik heb niets tegen kritiek hoor maar ik weet heus wel dat het een slechte zaak is als je site offline is en dit hoef is niet waar ik naar op zoek was.

Even goeie vrienden!
 
M Ypma

M Ypma

18/04/2008 16:40:00
Quote Anchor link
Offtopic: Maar de social community die je nu gekocht hebt is voor het plaatsje Springfield... dat lijkt mij iets te specifiek voor een aankoop die je wilt laten groeien?... Just interests
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.