Gezocht: Freelance webdeveloper

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Richard

Richard

21/02/2007 16:34:00
Quote Anchor link
(Bedrijfs)naam: ON.
Telefoon: 020-3166752

Werkzaamheden:
Voor een portal voor creatieven zijn wij op korte termijn op zoek naar een webdeveloper die het team kan versterken bij de ontwikkeling van de backend van de site.

Ben jij erg goed met PHP, MySQL en lijkt het je wat om een paar weken te werken in een gezellig, creatief team?

Laat dan een PM achter met CV, zodat ik contact met je op kan nemen.

Website: www.thisison.nl

Dienstverband: Freelance
Duur: +/- 1 maand
Locatie van werkzaamheden: Schiphol Airport
Vereiste kennis: PHP, MySQL, (x)HTML, Javascript
Kennis van CSS is een pre!
Indicatie van een beloning: Marktcomform
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Richard
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 11:02:34
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

21/02/2007 16:36:00
Quote Anchor link
Bedoel je in dit geval met marktcomfort een aanvulling op je CV? want onbetaald zul je niet veel programmeurs vinden. Of je moet er één hebben met heeeeeeeeeeeelveeeeeel tijd.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

21/02/2007 16:39:00
Quote Anchor link
@Jurgen, hij bedoeld waarschijnlijk marktconform, of te wel, je wordt beloond zoals het normaal is op de "webdevelop" markt.
 
Nick Mulder

Nick Mulder

21/02/2007 16:41:00
Quote Anchor link
Marktconfort kan je het best opvatten als "een normaal loon", is eigenlijk geen ander woord voor...
Edit:

Iemand was me voor =P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder
 
Richard

Richard

22/02/2007 09:23:00
Quote Anchor link
Ik bedoelde marktcomform :-)
En dat staat inderdaad NIET gelijk aan gratis, maar een fair bedrag dat in verhouding staat tot andere beloningen in de branche.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.