gezocht goede webhoster

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Vincent hagen

Vincent hagen

21/03/2012 15:35:33
Quote Anchor link
Hallo,

ik host voor mijzelf en anderen een aantal websites (om wat specifieker te zijn: 59 domeinen, 19 met webhosting).
Enkel heb ik wat problemen ondervonden met mij oude hoster. Deze problemen lopen van geen support tot bar slechte connectie met een server waar een SSL website opstaat.

Wat ik specifiek zoek is een betaalbare hoster (een resell optie zou handig zijn, niet essentieel), een hoster die support bied, onbeperkte mails( of meer dan 10), het liefst met verschillende pakketten (mijn huidige pakketten zijn allemaal 500mb serverruimte) zodat ik niet te veel betaal voor iets wat ik niet gebruik, al mijn websites maken gebruik van PHP4/5 en MYSQL,
En 5 van mijn websites zijn webshops, dus wellicht is het handig om een steady connectie te hebben. 1 van deze webshops heeft SSL vereist, dus een SSL server wil ik graag bij de zelfde hoster doen.

Als iemand een idee heeft voor een goede hoster die in de buurt komt van de bovenstaande beschrijving, dan hoor ik het graag. Ook als U zeer negatieve ervaringen over een hoster heeft hoor ik dat graag.
Ik hoef geen linkjes naar vergelijkingssites of andere fora waarin dit besproken wordt, om het zacht uit te drukken zijn de meeste nogal subjectief

Groeten,
Vincent
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 03:10:40
 
Roel -

Roel -

21/03/2012 15:40:48
Quote Anchor link
Ik ben zelf zeer tevreden over Antagonist.
Altijd goede communicatie naar de klant, ook als er iets is wat niet door de beugel kan.

Eén keer een server crash meegemaakt, verder naar mijn weten altijd uptime!
Dus ik kan je deze webhosting zeker aanraden.
 
- SanThe -

- SanThe -

21/03/2012 15:43:21
Quote Anchor link
En toch zijn hier al vele topics over (ook hier op phphulp). Het lijkt mij dan ook niet zinvol om weer een topic vol te gaan schrijven met allerlei uitspraken die reeds al gedaan zijn.
 

21/03/2012 15:47:13
Quote Anchor link
Met dit aantal webhosting pakketten zou ik voor een vps gaan, is goedkoper dan 19 webhosting pakketten.

Tevens heb je hierbij zelf in de hand als je php 4 wilt blijven gebruiken (ik raad dit wel ten zeerste af!).
Gewijzigd op 21/03/2012 15:47:44 door
 
John Cena

John Cena

21/03/2012 15:58:02
Quote Anchor link
Ik gebruik Deziweb, ook zeer tevreden.
 
Vincent hagen

Vincent hagen

21/03/2012 16:03:17
Quote Anchor link
- SanThe - op 21/03/2012 15:43:21:
En toch zijn hier al vele topics over (ook hier op phphulp). Het lijkt mij dan ook niet zinvol om weer een topic vol te gaan schrijven met allerlei uitspraken die reeds al gedaan zijn.


Niet omtrent het gebruik van de hoeveelheid pakketten, even als het gebruik van SSL. Daarnaast meningen veranderen waar de wet en de maatschappij veranderd. En ik wil de meningen op dit moment horen zodat ik daar mijn oordeel bij kan plaatsen.

Phoenix Bird op 21/03/2012 15:47:13:
Met dit aantal webhosting pakketten zou ik voor een vps gaan, is goedkoper dan 19 webhosting pakketten.

Tevens heb je hierbij zelf in de hand als je php 4 wilt blijven gebruiken (ik raad dit wel ten zeerste af!).

Bedankt voor de tip. Is het dan ook mogelijk om op 1 server zowel ssl als niet ssl te draaien. En hoe zit het dan met de verantwoordelijkheid omtrent de uptime van de server, liggen die dan alsnog bij de hoster of bij mij?.
En wat betreft email accounts en control-panels, zijn die makkelijk te verwerken voor mij en andere (het moet natuurlijk niet zo zijn dat een ander in de database van me webshop kan)
 

21/03/2012 16:24:09
Quote Anchor link
De aanbieder van een unmanaged vps is verantwoordelijk voor het goed functioneren van de server, hardware, etc. En in dit geval ben jij verantwoordelijk voor de software die erop staat.

Bij een managed vps is de aanbieder geheel verantwoordelijk, maar hier hangt vaak ook een prijskaartje aan.

Je kan bij zowat elke vps aanbieder een directadmin, cpanel of plesk contolpanel leasen / kopen, lijkt mij in jouw geval het makkelijkst, aangezien je diverse webhosting pakketten hebt en domeinnamen.

Verder is het mogelijk om op 1 server sites met en zonder ssl te hebben, dit is te regelen via het control panel en apache.
 
Php knipper

php knipper

21/03/2012 16:24:10
Quote Anchor link
ik zit bij bluehost
Het kost wel iets meer maar je hebt heel veel voor die prijs
 
Vincent hagen

Vincent hagen

21/03/2012 16:30:56
Quote Anchor link
Phoenix Bird op 21/03/2012 16:24:09:
De aanbieder van een unmanaged vps is verantwoordelijk voor het goed functioneren van de server, hardware, etc. En in dit geval ben jij verantwoordelijk voor de software die erop staat.

Bij een managed vps is de aanbieder geheel verantwoordelijk, maar hier hangt vaak ook een prijskaartje aan.

Je kan bij zowat elke vps aanbieder een directadmin, cpanel of plesk contolpanel leasen / kopen, lijkt mij in jouw geval het makkelijkst, aangezien je diverse webhosting pakketten hebt en domeinnamen.

Verder is het mogelijk om op 1 server sites met en zonder ssl te hebben, dit is te regelen via het control panel en apache.


klinkt allemaal veel belovend, maar bij welke hosters kan ik dan het beste kijken (naar jouw mening)
 

21/03/2012 16:44:48
Quote Anchor link
Ik zal geen reclame maken voor mijzelf :D , TransIp, Leaseweb, IntoVps en Mediatemple zijn enkele aanbieders die echt goed zijn.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.