Gezocht php programmeur hobby projectje

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jan Bakker

Jan Bakker

08/10/2020 22:25:15
Anchor link
Ik heb een oud werkend php programma gevonden, en aangepast naar php7.4
Ik zou nu iemand die mij nog wil helpen op 2 extra waardes in de database te krijgen.
Uitlezen van de extra tabellen lukt al, het gaat alleen nog om het inladen.

Dus gezocht Freelancer voor een max budget van 100€
Contact info [email protected]

Ik vermoed dat het om dit stukje code gaat:
Quote:
$query = "SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS gpx.*, gpx.timestamp AS 'insert_ts',
MIN(`pts`.`mintime`) AS 'mints', MAX(`pts`.`maxtime`) AS 'maxts'
FROM `${cfg['db_table_prefix']}gpx_files` AS gpx INNER JOIN (
SELECT `gpx_id`, MIN(`timestamp`) mintime, MAX(`timestamp`) maxtime
FROM `${cfg['db_table_prefix']}gpx_import`
$subquery_conditions
GROUP BY `gpx_id`
UNION
SELECT `gpx_id`, MIN(`timestamp`) mintime, MAX(`timestamp`) maxtime
FROM `${cfg['db_table_prefix']}waypoints`
$subquery_conditions
GROUP BY `gpx_id`
) AS pts
ON gpx.id = pts.gpx_id ";
if($option == "filter") {
$query .= "WHERE 1 ";
if($description)
$query .= "AND gpx.description LIKE '%".$database->escape_string($description)."%' ";

$search_url = "&option=filter&date_from=$date_from&date_to=$date_to&lat=$f_lat&lon=$f_lon&lat_range=$f_lat_range&lon_range=$f_lon_range&description=$description";
}


hoogtemeters en laatst uitgevoerd dien toegevoegd te worden.

Hulp hoeft uiteraard niet gratis maar ik heb geen idee of het veel werk is.
Gewijzigd op 09/10/2020 16:51:55 door Jan Bakker
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 03:26:20
 
Michael -

Michael -

09/10/2020 10:12:22
Anchor link
Je code is niet erg overzichtelijk zo. Wat ik wel zie is dat je de if's onderaan beide niet afsluit. Dus je bent twee keer een } vergeten.
 
Jan Bakker

Jan Bakker

09/10/2020 15:20:05
Anchor link
Ik heb maar een klein stukje gekopieerd uit het bestaande programma, zelf kan ik niet programmeren.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/10/2020 15:47:26
Anchor link
Zou je even de alle criteria uit dit 'sticky topic' willen toepassen aan je bericht?
Gewijzigd op 09/10/2020 15:47:38 door - Ariën -
 
Ad Fundum

Ad Fundum

09/10/2020 16:25:00
Anchor link
Jan Bakker op 08/10/2020 22:25:15:
[...] wil helpen op 2 extra waardes in de database te krijgen.

De query die je hebt meegestuurd is een SELECT-query, die haalt alleen maar informatie op uit de database. Als je er data in wilt hebben, dan moet je op zoek naar een query die begint met de tekst INSERT INTO of LOAD DATA.
 
Jan Bakker

Jan Bakker

09/10/2020 16:52:17
Anchor link
Bericht aangepast.

Toevoeging op 09/10/2020 23:59:32:

Opdracht vervalt na 1000 pogingen heb ik het zelf gevonden, niet slecht voor iemand die niet kan programmeren denk ik ;-)
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.