Gezocht: php programmeur (kleine opdrachten)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kenrick

kenrick

20/02/2007 21:02:00
Quote Anchor link
We zijn op regelmatige basis op zoek naar php programmeurs die op projectbasis aan een opdracht kunnen werken. De opdrachten varieren van enkele uren werk tot wat grotere opdrachten. Thuiswerken geen bezwaar.

Interesse of meer informatie?
Stuur een personal message middels deze site.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kenrick
 
PHP hulp

PHP hulp

21/05/2024 00:31:30
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

20/02/2007 21:06:00
Quote Anchor link
mischien wat meer info over bijv freelance,, wat voor bedrijf/iets jullie zijn..
en wat voor projecten zijn het..
gewoon CMS systemen of zijn jullie meer voor een soort bedijrfssite ofzo??
 
Kenrick

kenrick

20/02/2007 21:10:00
Quote Anchor link
nico schreef op 20.02.2007 21:06:
mischien wat meer info over bijv freelance,, wat voor bedrijf/iets jullie zijn..
en wat voor projecten zijn het..
gewoon CMS systemen of zijn jullie meer voor een soort bedijrfssite ofzo??


Hi nico, voor meer informatie kunnen mensen het beste even contact opnemen. Het is namelijk een variëteit aan klussen. Wat we graag willen is een programmeur die zo nu en dan kleine klussen van ons kan overnemen.
 
DGN Publishers

DGN Publishers

20/02/2007 21:30:00
Quote Anchor link
PM verzonden
 
Winston Smith

Winston Smith

20/02/2007 22:31:00
Quote Anchor link
Ter info: er zijn regels waaraan een vacature op deze site moet voldoen. Zo te zien voldoet je post er niet aan. Ik mis onder andere een indicatie van de beloning ;)
 
Kenrick

kenrick

21/02/2007 09:41:00
Quote Anchor link
Kasper schreef op 20.02.2007 22:31:
Ter info: er zijn regels waaraan een vacature op deze site moet voldoen. Zo te zien voldoet je post er niet aan. Ik mis onder andere een indicatie van de beloning ;)


O excuse daar was ik niet van op de hoogte. Ik kan geen indicatie afgeven omdat de opdrachten verschillen en het ook om opdrachten gaat die wellicht in de toekomst gaan afspelen en dus nog geen indicatie van kan worden afgegeven.
 
Vincent -

vincent -

21/02/2007 09:45:00
Quote Anchor link
wat voor soort opdrachten zijn te verwachten en wat zal de werkduur ongeveer zijn
 
GaMer B

GaMer B

21/02/2007 11:07:00
Quote Anchor link
vincent schreef op 21.02.2007 09:45:
wat voor soort opdrachten zijn te verwachten en wat zal de werkduur ongeveer zijn


Oh zucht....

Quote:
Hi nico vincent, voor meer informatie kunnen mensen het beste even contact opnemen. Het is namelijk een variëteit aan klussen. Wat we graag willen is een programmeur die zo nu en dan kleine klussen van ons kan overnemen.
 
Zero Dead

Zero Dead

21/02/2007 11:10:00
Quote Anchor link
kenrick schreef op 21.02.2007 09:41:
O excuse daar was ik niet van op de hoogte. Ik kan geen indicatie afgeven omdat de opdrachten verschillen en het ook om opdrachten gaat die wellicht in de toekomst gaan afspelen en dus nog geen indicatie van kan worden afgegeven.


Misschien kan je dan een voorbeeld van een openstaande opdracht geven, met daarin bijvoorbeeld wat de opdracht is, wat er wordt verwacht, wanneer het wordt verwacht en wat de beloning zal zijn?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.