Gezocht: PHP Programmeur

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Arne55

Arne55

10/10/2006 22:00:00
Quote Anchor link
Ik zoek een programmeur die eenmalig een groot script kan maken voor een gamesite.

Hieronder een rijtje wat er mogelijk moet zijn.

-Gebruikers kunnen zich registeren
-Gebruikers kunnen inloggen
-Gebuikers hebben een profiel.
-Gebruikers die zijn ingelogd hebben toegang tot extra content. (beveiligde pagina)
-Gebruikers hebben als ze ingelogd zijn direct toegang tot het forum, zonder daar zich extra te voor hoeven te registreren.
-Je hebt rangen: Administrators kunnen personen benoemen tot Moderator of Administrator. Moderators kunnen Nieuwsberichten toevoegen, Reviews toevoegen, Preview Toevoegen,?Specials Toevoegen, Het forum beheren. Administrators kunnen nog meer dan moderators.
-Als een moderator of administrator?zich inlogd krijgt hij gewoon een menu met: Nieuws toevoegen, Review toevoegen, Preview Toevoegen, Special toevoegen. Etc etc.
-Er is een nieuwssysteem, reviewsysteem, previewsysteem, specialsysteem, wat lijkt mij hetzelfde te werken als het nieuwsysteem.

Natuurlijk krijg je hier een vergoeding voor... Niet al te hoog want zo hoog is ons budget ook niet...
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 11:53:46
 
PHP Newbie

PHP Newbie

10/10/2006 22:48:00
Quote Anchor link
Wat is niet al te hoog?
 
Arne55

Arne55

10/10/2006 23:02:00
Quote Anchor link
uhmm rond 50 tot 100 euro
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

10/10/2006 23:04:00
Quote Anchor link
Per uur? Of voor het totale script?
 
Jelmer -

Jelmer -

10/10/2006 23:06:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 10.10.2006 23:04:
Per uur? Of voor het totale script?

Ik weet wel zeker dat je uit mag gaan van dat laatste. Anders stond er wel iets anders dan 'niet al te hoog'.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

10/10/2006 23:19:00
Quote Anchor link
Ja, dan is dit een typisch geval van "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten". Een geavanceerd script en een torenhoog eisenpakket betekent automatisch dat je een professional in moet huren.
 
Zap

zap

11/10/2006 00:18:00
Quote Anchor link
@arne van rietschoten check je "interne berichten" ...

Mod-edit: Vraag jezelf eens af wat dit voor nut had...

@Mod , dit heeft zeker wel nut. Omdat ik namelijk ook bezig ben met een gaming website en ik wat vragen had die neit iedereen hoeft te weten...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door zap
 
Arne55

Arne55

11/10/2006 13:29:00
Quote Anchor link
Tja... Ik ben een scholier en werk als bijbaantje bij de Bas van der Heijden, en geloof me... Als ik het had had ik er echt wel een professional voor ingehuurd.

En over dat: Vraag jezelf eens af wat dit voor nut had.

Ik kon het toch in iedergeval proberen??? Weet ik veel hoeveel jullie daarvoor zouden willen hebben...

Vertel dat eens... Hoeveel willen jullie ervoor hebben?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arne55
 
Crispijn -

Crispijn -

11/10/2006 13:43:00
Quote Anchor link
Kan je niet uit de voeten met Joomla, Typo 3 o.i.d.? Dit zijn al kant en klare systemen en nog gratis ook ;) Natuurlijk hebben die ook nadelen, maar wellicht is daar mee te leven?

Cris
 
Zap

zap

11/10/2006 14:55:00
Quote Anchor link
@crispijn , ik snap arne wel... ik probeerde zelf eerst ook joomla een geweldige cms natuurlijk, maar gewoon niet geschikt voor een gaming website...
 
Arne55

Arne55

11/10/2006 16:18:00
Quote Anchor link
Vraagje over dat Joomla.

Wij hebben al een mooie layout... Maar is dat dan in combinatie met Joomla te gebruiken? En komt er overal over te staan van: Copyright Joomla, enz?
 
Arend a

Arend a

11/10/2006 18:08:00
Quote Anchor link
Nee, je kan je kan betrekkelijk eenvoudig je eigen templates schrijven voor joomla. Tis alleen officieel niet erg sympatiek om joomla geen credit te geven. Ter indicatie: mijn prijs voor het bovenstaande pakket zal tussen de 300 en de 1000 euro liggen, afhangende van de eisen die je stelt. Dit is met name gebaseerd op een hoop features die er ook in verwerkt zitten maar die je impliciet genoemd hebt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arend a
 
Frank -

Frank -

11/10/2006 18:23:00
Quote Anchor link
Wanneer je de beschikking hebt over Dreamweaver, kun je eenvoudig een extensie installeren waarmee het een heel stuk eenvoudiger wordt om Joomla/Mambo-templates te maken. Zie http://mamboxchange.com/frs/?group_id=106&release_id=4008

Wanneer je Joomla/Mambo gaat gebruiken, is het absoluut niet vereist om een copyright op te nemen, laat staan de naam te noemen. Joomla/Mambo hanteert een licentie die dit niet vereist. Zij kiezen voor deze licentie, zij kiezen dus voor de anonimiteit. Waarom zou een gebruiker dan ineens niet sympatiek zijn wanneer de naam niet wordt genoemd?

Gezien het ontbreken van een budget zou ik je adviseren om een opensource-cms te installeren, bv. Joomla.
 
Arend a

Arend a

11/10/2006 18:46:00
Quote Anchor link
Quote:
Waarom zou een gebruiker dan ineens niet sympatiek zijn wanneer de naam niet wordt genoemd?


Niet ineens of specifiek, maar in het algemeen is het toch wel een aardige praktijk om de credits te leggen waar ze behoren.
 
Frank -

Frank -

11/10/2006 19:01:00
Quote Anchor link
@Arend: Daar heb je deze pagina voor: http://www.joomla.org/content/view/689/79/

Ik laat de verwijzing altijd weg i.v.m. een heel klein beetje extra (schijn-) veiligheid. Wanneer de bezoeker niet weet dat Joomla wordt gebruikt, zal de neiging om de Joomla exploits los te laten op de site misschien ook wel wat minder zijn.

Verder is het aan de opdrachtgever om te beslissen of de naam wel of niet wordt genoemd en wáár deze wordt genoemd.

Verder ben ik het volkomen met je eens dát de naam moet worden genoemd, maar dat hoeft wat mij betreft niet per sé op de site zelf. Er zijn vele mogelijkheden om van de daken te schreeuwen dat je een enthousiast gebruiker bent van Joomla. Verder wordt een financiele bijdrage ook altijd gewaardeerd.
 
Arne55

Arne55

11/10/2006 19:22:00
Quote Anchor link
mja.. dat joomla is dan toch niet echt handig want wij willen toch echt onze huidige layout houden.
 
Arend a

Arend a

11/10/2006 19:26:00
Quote Anchor link
Quote:
Verder ben ik het volkomen met je eens dát de naam moet worden genoemd, maar dat hoeft wat mij betreft niet per sé op de site zelf. Er zijn vele mogelijkheden om van de daken te schreeuwen dat je een enthousiast gebruiker bent van Joomla. Verder wordt een financiele bijdrage ook altijd gewaardeerd.


Wat een lap tekst om te constateren dat je het met elkaar eens bent ;)

Arne: je kan met betrekkelijk weinig moeite je eigen lay-out gebruiken in joomla. Je hebt enorm veel vrijheid. Je plaatst in je template enkele php tags waar je zegt
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? hier komt de tekst ?>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? hier komt de titel ?>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? hier komt het menu ?>
etc.
 
Arne55

Arne55

11/10/2006 19:29:00
Quote Anchor link
Ja oke,
Maar het menu zal uit images bestaan... Of is dat allemaal aan te passen?
 
Arend a

Arend a

11/10/2006 19:39:00
Quote Anchor link
ook dat kan
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

11/10/2006 21:00:00
Quote Anchor link
http://www.dutchjoomla.com/ is een beter forum voor deze discussie denk ik
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.