Gezocht: PHP / web ontwikkelaar (m/v)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 3 volgende »

- wes  -

- wes -

30/10/2008 11:58:00
Quote Anchor link
Gezocht: Php / web ontwikkelaar (m/v).

Sollie.Comm B.V. te Dedemsvaart is actief op het gebied van telecommunicatie en internetdiensten. Voor onze afdeling webdesign zoeken wij een gevorderde PHP ontwikkelaar (m/v).

Je bent een plezierige persoonlijkheid met een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel die ons weet te verrassen met zowel technische oplossingen als creatieve inzichten. Ook interesse in nieuwe technologieën en interactieve concepten vinden wij belangrijk.

We groeien en schakelen snel. Flexibiliteit, ambitie en een positieve instelling worden dan ook zeer gewaardeerd.

Deze functie is voor een volledige 40-urige werkweek. Thuiswerken is geen optie.


Vereisten:

- Kennis van PHP5 / MySQL5
- Kennis van Zend-framework
- Kennis van OOP
- Kennis van (X)HTML en CSS
- Kennis van AJAX en Javascript
- Ervaring van XML en XSLT is een pré
- Ervaring met Flash is een pré
- Ervaring met Photoshop is een pré
- Ervaring met Perl is een pré


- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Zelfstandig, gestrucureerd en secuur kunnen werken
- Zelfstandig kunnen rapporteren binnen het bedrijf en naar klanten
- Leergierig en jezelf ontwikkelen
- Een teamspeler met gezond verstand en een creatieve aanpak


Een testopdracht kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.



Intresse? Stuur je CV met motivatie naar [email protected] t.a.v. Dhr. M.C. Sollie , of per post naar:

Sollie.Comm B.V.
Newtonstraat 1
7701 SH Dedemsvaart
t.a.v. Dhr. M.C. Sollie

http://www.sollie.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 18:03:27
 
Ee jee

Ee jee

30/10/2008 13:45:00
Quote Anchor link
Salaris indicatie?
 
Erik Rijk

Erik Rijk

30/10/2008 13:51:00
Quote Anchor link
Dat zal waarschijnlijk echt afhangen van jou kennis..
 
- wes  -

- wes -

30/10/2008 13:52:00
Quote Anchor link
Voor meer informatie kan je ook via de bovenstaande methoden contact opnemen. Salaris etc ga ik op het forum niet op in.

edit: @erik, juist dat sowieso
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -
 
Jacco Engel

Jacco Engel

31/10/2008 14:15:00
Quote Anchor link
Bump
 
- -

- -

31/10/2008 14:34:00
Quote Anchor link
Offtopic: wat zoeken jullie (Jacco en Wes) nou; een collega, of een nerd?
 
Jacco Engel

Jacco Engel

31/10/2008 14:58:00
Quote Anchor link
Een collegiale nerd
 
- wes  -

- wes -

31/10/2008 14:58:00
Quote Anchor link
Chris, reageer niet als je niets te melden hebt.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

03/11/2008 08:25:00
Quote Anchor link
Bumpp
 
Jacco Engel

Jacco Engel

04/11/2008 12:31:00
Quote Anchor link
Kikakickje
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/11/2008 12:35:00
Quote Anchor link
Zij je eisen niet te hoog? Ik kan niet solliciteren omdat ik nooit met javascript werk... maar misschien is dit ook niet echt de plek om sollicitanten te zoeken gezien de doelgroep van PHPHulp.
 
Rens nvt

Rens nvt

04/11/2008 12:39:00
Quote Anchor link
Eisen lijken me niet te hoog, maar je vacature zo via kicken onder de aandacht brengen is lichtelijk irritant...

tip: portfolio checken... van de 8 sites die ik net bekeken heb 1 404, 3 websites op basis van frames, en 4 websites op basis van tabellen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rens nvt
 
Erik Rijk

Erik Rijk

04/11/2008 13:17:00
Quote Anchor link
Zoek je nog werk dan Arjan ;)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/11/2008 13:37:00
Quote Anchor link
Erik Rijk schreef op 04.11.2008 13:17:
Zoek je nog werk dan Arjan ;)


Ik ben op dit moment druk aan het afstuderen, ik weet niet hoeveel ik mag vertellen maar het komt neer op een soort sollicitatieprocedure waardoor mijn systeem gaat beslissen of jij geschikt bent voor een bepaalde functie. In ieder geval druk aan het professionaliseren :).

Hoe dan ook, ergens eind Januari ben ik klaar en het duurt tot na de vakantie totdat ik een Master kan gaan doen. In die tussentijd wil ik weer wat gaan reizen (alhoewel ik net terug ben uit de USA :P) maar als ik een leuke baan aangeboden krijg ergens... Wie weet.
 
- wes  -

- wes -

05/11/2008 08:34:00
Quote Anchor link
Rens,

Ik heb geen invloed op wat er wel en niet op het portfolio staat. De sites die erop staan zijn allen van bedrijven uit de regio of goede zakelijke contacten.

De bumps kan je mij moeilijk aanrekenen, im not making em..
 
Rens nvt

Rens nvt

05/11/2008 08:53:00
Quote Anchor link
Wes: ik ben ook niet boos :-)

Wat betreft het portfolio, denk je niet dat technische partijen ook via het portfolio een oordeel vellen? Ik vind het zelf altijd een nadeel dat je beoordeeld kunt worden op je portfolio, alsof je alleen datgene kunt wat in je portfolio staat. En dit is natuurlijk in veel gevallen niet zo.

Je zegt overigens 'thuiswerken geen optie', en '40 urige werkweek'. Maar ben je eventueel ook op zoek naar een partij waar je je overload naar toe kunt zetten?
 
- wes  -

- wes -

05/11/2008 09:02:00
Quote Anchor link
Dat noemen wij een werknemer Rens ;)

We hebben contacten met diverse bedrijven in en buiten de regio om eventueel orders naar toe te schuiven, maar uiteraard houden we dit liever in-house.

Mochten we geen kandidaat kunnen vinden hebben we dit al achter de hand.
 
Rens nvt

Rens nvt

05/11/2008 09:09:00
Quote Anchor link
Dus jullie werknemers doen alleen overload? :-) Zou je dan niet op zoek gaan naar 2 developers? :-)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

05/11/2008 09:22:00
Quote Anchor link
@wes

Je hebt naast al die eisen ook staan dat je (is ook een eis) leergierig moet zijn en jezelf moet willen ontwikkelen. Is het dan niet ook mogelijk om als je (bijv) weinig JS (JavaScript) ervaring hebt, toch te solliciteren omdat je bereid bent om het te leren?

*Dit is overigens geen open sollicitatie hoor :P Daar heb ik helemaal geen tijd voor *
 
- wes  -

- wes -

05/11/2008 09:29:00
Quote Anchor link
We zijn op zoek naar iemand die ik niet alles hoef bij te brengen. Tuurlijk kan je nooit alles weten of gedaan hebben, maar dat is juist het stukje leergierigheid wat dan om de hoek komt kijken. Weinig ervaring met Ajax? Duik er zelf in en laat zien dat je het wil kunnen. Erg zeldzaam is dat tegenwoordig.

Rens, je weet wel wat ik bedoel :)
 
Rens nvt

Rens nvt

05/11/2008 09:35:00
Quote Anchor link
@wes: indeed ;-)

Moet overigens wel zeggen dat ik blij ben te zien dat er nog steeds zoveel php ontwikkelaars gezocht worden. Geeft aan dat deze markt toch veel interesse krijgt, terwijl veel bedrijven juist in kosten willen snijden... Goeie zaak!
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.