Gezocht: Scripter voor top 40 script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Maarten Moi

Maarten Moi

28/05/2012 20:33:19
Quote Anchor link
Beste lezer,

Ben op zoek iemand die een Top 40 (YouTube) script/cms kan bouwen die automatisch alle top 40 nummers ophaalt van bv Radio538.

Het script (website) moet het volgende kunnen:

- Automatisch alle nummers bijwerken door deze op te halen van BV Radio 538
- Een lijst (overzicht) van alle nummers weergeven
- Een nummer uit het overzicht bestaat uit een automatisch gegenereerde thumbnail met titel
- Wanneer men klikt op een nummer verschijnt er een pagina met het desbetreffende YouTube filmpje

En verder...

Ik wil als beheerder kunnen inloggen en nummers kunnen wijzigen en verwijderen, zoekmachine vriendelijke url's en tot slot moet er handmatig een beschrijving kunnen worden toegevoegd aan elk nummer.

65 euro voor de gene die dit kan realiseren.
Gewijzigd op 28/05/2012 20:39:45 door Maarten Moi
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 04:52:25
 
P-ter AA

P-ter AA

28/05/2012 21:11:29
Quote Anchor link
Is er een deadline?
 
Maarten Moi

Maarten Moi

28/05/2012 21:49:13
Quote Anchor link
Maurice vB op 28/05/2012 21:11:29:
Is er een deadline?


Zo spoedig mogelijk
 
Victor -

Victor -

28/05/2012 21:58:38
Quote Anchor link
65 euro voor zo'n script is echt veel te weinig, overigens steel je informatie want ik neem aan dat je het niet koopt van 538. Ook een automatische link naar het youtubefilmpje gaat lastig worden.
 
Remco schrubben

remco schrubben

28/05/2012 22:15:00
Quote Anchor link
Zie PB voor enige info.
 
Maarten Moi

Maarten Moi

28/05/2012 22:17:59
Quote Anchor link
Victor - op 28/05/2012 21:58:38:
65 euro voor zo'n script is echt veel te weinig, overigens steel je informatie want ik neem aan dat je het niet koopt van 538. Ook een automatische link naar het youtubefilmpje gaat lastig worden.


De informatie bron doet er niet toe (en dit is tevens mijn eigen verantwoordelijkheid).
Inschattingen over prijzen ben ik niet zo goed in dus deze zal ik bij deze open houden. Daarnaast gebruikt YouTube een open api waarmee er wel zeker links naar YouTube filmpjes gegenereerd kunnen worden.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

28/05/2012 22:39:20
Quote Anchor link
De top40 word beheerd door de Stichting Nederlandse Top 40 dus zou daar maar is toesteming vragen voor dat je een mooie aceptgiro op je deur mat vind.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

28/05/2012 23:16:21
Quote Anchor link
Maarten Moi op 28/05/2012 22:17:59:
Victor - op 28/05/2012 21:58:38:
65 euro voor zo'n script is echt veel te weinig, overigens steel je informatie want ik neem aan dat je het niet koopt van 538. Ook een automatische link naar het youtubefilmpje gaat lastig worden.


De informatie bron doet er niet toe (en dit is tevens mijn eigen verantwoordelijkheid).

Het doet er niet toe of het jouw eigen verantwoordelijkheid is. Op dit forum wordt NIET meegewerkt aan illegale activiteiten, in dit geval het verkrijgen van content waarop copyright berust. Zorg dus eerst dat je formeel toestemming hebt om de content te gebruiken. Daarna kun je weer hier terugkomen.
 
Maarten Moi

Maarten Moi

28/05/2012 23:28:00
Quote Anchor link
Heb inmiddels al gekozen voor een handmatig systeem. Aangezien er inderdaad copyrights op rusten en ik er van uit ga dat Mediamarkt (voorheen Radio538) dit niet zomaar gratis vrijgeeft.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.