Gezocht scripter

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren senior C# developer in Arnhem gezocht

Organisatie Voor een van mijn businesspartners uit de omgeving van Arnhem ben ik op zoek naar een ervaren senior C# ASP.NET developer. Deze organisatie maakt complexe software producten voor bepaalde bedrijfsprocessen. Denk hierbij aan beslisregelsystemen, klachtenmanagementsystemen, digitale formulieren of een combinatie hiervan in één portaal. De software wordt specifiek op elke klant zijn wens aangepast. Bij de klanten moet je denken aan enerzijds provincies, gemeenten en overheidsinstanties en anderzijds aan banken, hypotheekverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen. Binnen het bedrijf, van circa zestig man groot, heerst een informele sfeer. Collegialiteit staat er hoog in het vaandel, wat je terugziet in de wekelijkse vrijdagmiddagborrel

Bekijk vacature »

Ronald Smit

Ronald Smit

29/06/2019 00:16:36
Quote Anchor link
Ik heb nog een google CAPTCHA formulier gedownload en geïmplementeerd op een HTML website alleen ik krijg de formulier niet aan de praat.

Ik ben nu opzoek naar iemand die mij kan helpen.

PHP hulp

PHP hulp

20/07/2019 08:13:35

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

29/06/2019 01:07:16
Quote Anchor link
Waar loop je op vast? Wat gebeurt er precies? En wat heb je aan relevante code?
Gewijzigd op 29/06/2019 01:07:58 door - Ariën -

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

29/06/2019 11:33:04
Quote Anchor link
Voor de verwerking van de CAPTCHA feedback en de verdere afhandeling van het formulier zul je ook een soort van server side scriptingtaal moeten hebben lijkt mij, dus enkel met HTML ga je het volgens mij sowieso niet redden.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.