Gezocht! Scripts om op mijn php forum te zetten.

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

08/03/2011 16:50:17
Anchor link
Hallo,
Ik zoek iemand die script in http://borissite.freehostia.com/Forum/viewforum.php?f=19wil en kan zetten.
Acount vereis.


Beloning
--------
Moderater acount op mijn forum.
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 23:22:23
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/03/2011 16:54:21
Anchor link
En kan je nu wat duidelijker zijn?
Wat voor script?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/03/2011 16:57:38
Anchor link
Moderator account op forum
T moet hier niet gekker gaan worden xD
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/03/2011 17:08:19
Anchor link
Zo een druk forum is het ook weer niet.
En als ik met machtgeile knopjes van phpBB3 wil spelen dan download ik hem lekker :-).

Anywee, Boris, kom eens met wat meer informatie op de proppen. Wat voor script? Ik neem aan een phpBB3-mod(ification)?

Alles buiten dat is niet echt simpel in te bouwen....
Gewijzigd op 08/03/2011 17:08:35 door - Ariën -
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

08/03/2011 17:40:29
Anchor link
En maak eens duidelijk wat je met het forum wilt?

Als het puur gaat om het aanbieden van gratis scripts dan kan ik voor hetzelfde idee zo wel een paar namen opnoemen, welke dit al doen. Om te beginnen met PHPhulp.

Daarbij trek ik het serieuze en aansprakelijkheid in twijfel. Als ik naar:

http://borissite.freehostia.com/ ga

Zie ik een jongen op een foto van 17 maart 2010. Aannemelijk is dat jij dit zelf bent, anders ben je mogelijk illegaal bezig door zonder toestemming iemand zijn foto op internet te plaatsen. Om uit te gaan van jij dit dus bent kan ik een leeftijd schatten en denk ik dat dit tussen de 12 en 14 jaar is. Ik denk dat er weinig mensen zijn die daadwerkelijk dit gaan doen. Voor hetzelfde geld loop je weg met de scripts en zeg je dat jij het zelf gemaakt hebt op deze leeftijd is het namelijk lastiger om iemand aansprakelijk te stellen.

ik voel hier zeg maar weinig voor.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/03/2011 17:42:57
Anchor link
Zijn naam staat op dat certificaat he :) Ik schat hem zelfs nog jonger als 12 xD
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

08/03/2011 17:43:57
Anchor link
The Dutch Guy op 08/03/2011 17:40:29:
En maak eens duidelijk wat je met het forum wilt?

Als het puur gaat om het aanbieden van gratis scripts dan kan ik voor hetzelfde idee zo wel een paar namen opnoemen, welke dit al doen. Om te beginnen met PHPhulp.

Daarbij trek ik het serieuze en aansprakelijkheid in twijfel. Als ik naar:

http://borissite.freehostia.com/ ga

Zie ik een jongen op een foto van 17 maart 2010. Aannemelijk is dat jij dit zelf bent, anders ben je mogelijk illegaal bezig door zonder toestemming iemand zijn foto op internet te plaatsen. Om uit te gaan van jij dit dus bent kan ik een leeftijd schatten en denk ik dat dit tussen de 12 en 14 jaar is. Ik denk dat er weinig mensen zijn die daadwerkelijk dit gaan doen. Voor hetzelfde geld loop je weg met de scripts en zeg je dat jij het zelf gemaakt hebt op deze leeftijd is het namelijk lastiger om iemand aansprakelijk te stellen.

ik voel hier zeg maar weinig voor.


Het zou altijd nog kunnen dat het zijn zoon is of een foto van tien jaar terug.. Niet snel je conclusies trekken lol
 
Bram Boos

Bram Boos

08/03/2011 17:53:14
Anchor link
Kumkwat Trender op 08/03/2011 17:43:57:
Het zou altijd nog kunnen dat het zijn zoon is of een foto van tien jaar terug.. Niet snel je conclusies trekken lol


Uuh er staat zijn naam op plus de datum van de uitreiking van het certificaat: 17 maart 2011.

En nu weer ontopic: ik denk persoonlijk dat je weinig kans van slagen hebt aangezien er meer sites zijn met hetzelfde idee. Wil je een goede site met veel bezoekers: maak iets orgineels...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/03/2011 17:55:34
Anchor link
Als je phpBB wilt uibreiden, op www.phpbbhacks.com staan leuke uitbreidingen.
Inclusief stap-voor-stap uitleg.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

08/03/2011 18:01:22
Anchor link
De beschrijving van dit board luidt:

Quote:
Ben je op zoek naar iets? Vraag het hier dan aan. Let er wel op dat dit geen script requests topics worden die een ander voor je moet gaan maken.

Kortom, slotje.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.