Gezocht webbuilders

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Steven dirickx

steven dirickx

06/01/2010 16:25:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zoek goede webbuilders voor op onregelmatige basis php, html en flash website's voor mij te bouwen.

Indien u intresse heeft contacteer me dan op het e-mailadres: [email protected] en voeg er eventueel een portfolio aan toe. Evenals en korte uiteenzetting van de kennis die u bezit betreffende webbuilding.


Met vriendelijke groet
Steven
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steven dirickx
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 10:52:05
 
PHP Newbie

PHP Newbie

06/01/2010 16:40:00
Quote Anchor link
Bas Kreleger schreef op 20.04.2006 10:58:
Wanneer je een topic in dit forum plaatst, zorg er dan voor dat je de volgende punten in je verhaal opneemt.

  • Werkzaamheden
  • Functie eisen
  • Wat jij biedt (contract / freelance)
  • In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
  • Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
Het is belangrijk dat de bovenstaande punten worden nagestreven voor serieuze reacties.

Update
Zoek je een vrijwilliger? Begin de titel van je topic dan met: [vrijwillig].

Mocht jij als 'sollicitant' interesse hebben in een PHP vacature, reageer dan per e-mail en niet op dit forum zelf.

Wel kun je erbij vermelden dat je een e-mail hebt verstuurd zodat de plaatser niets over het hoofd ziet en anderen kunnen schatten hoeveel er ongeveer meedoen in de sollicitatie.
 
Steven dirickx

steven dirickx

06/01/2010 17:15:00
Quote Anchor link
Werkzaamheden: Website's bouwen op onregelmatige basis
Functie eisen: Overweg kunnen met html en php of flash
Wat jij biedt (contract / freelance): freelance
In geval van freelance, noem een budget of richtprijs! --> Hangt af van de opdracht
Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres): [email protected]
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/01/2010 17:28:00
Quote Anchor link
onregelmatigbasis. hmm

dus als jij een opdracht van 1000 euro binnenkrijgt die je even niet uit komt omdat je het te druk hebt laat je iemand anders dit doen voor 800 euro en ontvang jij 200 euro voor niks doen ofzo. Ik snap de werkbeschrijving niet denk ik. wees eens wat specifieker ik denk dat er anders ook geen reactie zullen komen.
 
Pepijn

Pepijn

06/01/2010 17:49:00
Quote Anchor link
Wat is de vereiste ervaring? Zoek je builders zoals SanThe en PHP_Newbie of ben zijn builders zoals ik ook welkom?
 
Veur Heur

Veur Heur

06/01/2010 18:11:00
Quote Anchor link
@steven: Ik heb je zojuist een mail gestuurd...
 
Joakim Broden

Joakim Broden

06/01/2010 18:14:00
Quote Anchor link
@nimtext, hij bedoelt dat het onregelmatig is. Dus bijvoorbeeld dat je een maand niks hoeft te doen, en dat je daarna weer een website moet maken, dan weer een tijdje niks etc (denk ik)
 
Niels K

Niels K

06/01/2010 19:13:00
Quote Anchor link
Zet mij maar op de lijst...
 
Steven dirickx

steven dirickx

06/01/2010 19:42:00
Quote Anchor link
Oetzie schreef op 06.01.2010 18:14:
@nimtext, hij bedoelt dat het onregelmatig is. Dus bijvoorbeeld dat je een maand niks hoeft te doen, en dat je daarna weer een website moet maken, dan weer een tijdje niks etc (denk ik)


Inderdaad.
Bijkomende informatie geef ik enkel aan individuele personen waarmee ik vermoed verder zaken te kunnen doen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door steven dirickx
 
PHP Newbie

PHP Newbie

07/01/2010 00:07:00
Quote Anchor link
**steven** schreef op 06.01.2010 17:15:
[..]
In geval van freelance, noem een budget of richtprijs! --> Hangt af van de opdracht[..]


Denk bij richtprijs bijvoorbeeld aan een minimum uurloon. Dit kun je onafhankelijk van een opdracht wel enigszins inschatten.
 
Steven dirickx

steven dirickx

15/01/2010 23:23:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 07.01.2010 00:07:
**steven** schreef op 06.01.2010 17:15:
[..]
In geval van freelance, noem een budget of richtprijs! --> Hangt af van de opdracht[..]


Denk bij richtprijs bijvoorbeeld aan een minimum uurloon. Dit kun je onafhankelijk van een opdracht wel enigszins inschatten.


Dit hangt af van de prijs die ik overeen kom met de scripter en de kwaliteit die afgeleverd wordt.
 
Roel -

Roel -

16/01/2010 00:39:00
Quote Anchor link
Gezocht: geld.
Niemand doet dit voor niks.
 
Afra ca

Afra ca

16/01/2010 09:25:00
Quote Anchor link
Hoithebest schreef op 16.01.2010 00:39:
Gezocht: geld.
Niemand doet dit voor niks.


**steven** schreef op 06.01.2010 17:15:
Wat jij biedt (contract / freelance): freelance
In geval van freelance, noem een budget of richtprijs! --> Hangt af van de opdracht
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.