[Gezocht]Scripter (vergoeding)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Esli

Esli

23/06/2007 13:49:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zoek nog z'n 2-tal scripters dit is voor mijn project. ( http://www.bnc-sof2.com/project/viewtopic.php?t=1 ) De vergoeding is webruimte op een reseller met alles erop en eraan . Als je geinteresseerd bent voeg dan [email protected] toe.

Het werk:

nieuwsysteem
CMS
kalender
dan de gewone basis dingen
een forum (op lange termijn, eerst wil ik gwn met phBB2 werken en dan binnen 6 maand ofzow een eigen gescript forum online gooien )
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Esli
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 17:33:25
 
Vincent

Vincent

23/06/2007 13:59:00
Quote Anchor link
zonder vergoeding ?
 
Kwastie

Kwastie

23/06/2007 14:00:00
Quote Anchor link
lol kijk naar de titel :P
 

23/06/2007 14:14:00
Quote Anchor link
en wat is die vergoeding?
 
Reinhout

reinhout

23/06/2007 14:15:00
Quote Anchor link
zijn er verwijzingen naar de site van de makers?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door reinhout
 
Esli

Esli

23/06/2007 14:28:00
Quote Anchor link
Niek: je kan het toch lezen van de vergoeding ;) En wat bedoel jij reinhout ?

Als je wilt weten hoeveel mb webruimte en dataverkeer je krijgt moet je mij maar toevoegen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Esli
 
M Ypma

M Ypma

23/06/2007 14:36:00
Quote Anchor link
het is een vacature... ik wil je niet voegen om te weten te komen wat het schuift...deel dat gewoon hier met ons
 
Reinhout

reinhout

23/06/2007 14:37:00
Quote Anchor link
nee, ik hoef geen webruimte. Met een verwijzing bedoel ik:
dat je een link plaatst naar de makers van de site---> dus naar hun site
 
Esli

Esli

23/06/2007 14:45:00
Quote Anchor link
uhu www.bnc-sof2.com en het project is 100% mijn eigendom ;)

Kijk ik denk dat ik z'n 300mb webruimte geef en een 10GB dataverkeer. Alle andere dingen ongelimiteerd.
 
- -

- -

23/06/2007 14:59:00
Quote Anchor link
Dat kan je ook voor een halve euro per maand bij een hostingbedrijf krijgen.
 
Nick Mulder

Nick Mulder

23/06/2007 15:01:00
Quote Anchor link
En zulk script werk is honderden euro's waard...
 
Esli

Esli

23/06/2007 15:04:00
Quote Anchor link
Er werken ook meerdere mensen mee ! Maar als het te weinig is maak ik daar 1 GB en 25 gb dataverkeer van.
 
Esli

Esli

23/06/2007 16:00:00
Quote Anchor link
Echt niemand interesse ?
 
Reinhout

reinhout

23/06/2007 16:02:00
Quote Anchor link
Esli, wacht nog enkele dagen. Sommigen hebben nog examens en komen daarom minder online.
 
Esli

Esli

23/06/2007 16:16:00
Quote Anchor link
Misschien heb je gelijk Reinhout
 
Leendert

leendert

23/06/2007 16:17:00
Quote Anchor link
Misschien wel interresant. Al heb ik niet zo heel veel vrij tijd.
Maar als je er een gratis domeinnaam bij geeft.....wil ik er over nadenken.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

23/06/2007 16:53:00
Quote Anchor link
Echt concreet is je project nog niet... Het word een beetje een community van alles een beetje ipv een specifiek doel.

Overigens;

- nieuwsysteem
- CMS
- kalender

^^ heb ik gewoon liggen, staan ook gedeeltes van op PHPHulp.
 
Leendert

leendert

23/06/2007 17:14:00
Quote Anchor link
Inderdaad als ik dat topic leest heb ik geen flauw idee wat voor site het word.
Het is misschien beter om iets specifiekers te nemen.

En er zijn prima gratis cms-systemen beschikbaar voor community's. Dus waarom alles zelf bouwen? Het maakt het alleen lastiger, alles moet namelijk samenwerken met het ledensysteem en dergelijke.

Ik raad je aan om eens naar php-fusion te kijken.

Als je voorbeeld geef ik mijn website, die heb ik gebouwd op dat cms-systeem. http://www.dutchgimpers.nl

Je bespaart dan honderden uren werk ;-) Alles wat je wilt zit hier al standaart in. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is een template maken en de website inrichten.

Ik wil je best helpen hiermee voor gratis hosting + een gratis .nl domeinnaam voor een aantal jaar.(9 euro per jaar).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door leendert
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

23/06/2007 17:17:00
Quote Anchor link
Ik zou ook geen standaard cms-systeem pakken, dan krijg je weer zo'n 1000-en-1 'ik ben niet creatief'- website waar er al miljoenen van bestaan.
 
Leendert

leendert

23/06/2007 17:20:00
Quote Anchor link
daarmee ben ik het niet met je eens Arjan. Je kan nog steeds alle kanten op en je website naar eigen smaak vormgeven.

En zeker als je geen geld wilt uitgeven en alles door vrijwilligers wil laten scripten lijkt me het een prima oplossing.
 
Leendert

leendert

23/06/2007 17:41:00
Quote Anchor link
Ik ben trouwens ook niet echt onder de indruk van de crew van je project.
Als ik zou op je forum kijkt zijn het allemaal 11,13 en 14 jarigen.

je zult waarschijnlijk toch wat professionelere mensen moeten hebben om echt voet aan de grond te krijgen.

En eerst een duidelijk plan schrijven wat er allemaal op je site komt en hoe het in elkaar gaat zitten kan ook helemaal geen kwaad. Kijk rond op internet wat het goed doet en waar vraag naar is en maak geen site met allemaal losse rommel.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.