Goede webhosting gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

The Ultimate

The Ultimate

21/09/2009 17:48:00
Quote Anchor link
Dag heren/dames,

Momenteel heb ik een aantal domeinen + websites ondergebracht bij MijnDomein.nl.

Om heel eerlijk te zijn ben ik MijnDomein echt helemaal kotsbeu en het liefst wil ik zo snel mogelijk een andere, goede webhost.

De redenen hiervoor zijn:
- Waardeloze online helpdesk. Alleen per mail, antwoord duurt uren en alles gaat langs elkaar heen;
- Shared Hosting dus geen bijzondere installaties mogelijk zoals bijv. curl;

Wie o wie weet een goede webhost!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 02:51:04
 
GaMer B

GaMer B

21/09/2009 17:50:00
Quote Anchor link
Gebruik in het vervolg a.u.b. Google. Hier zijn al zo veel topics over geweest...
 

21/09/2009 18:29:00
 
GaMer B

GaMer B

21/09/2009 18:45:00
Quote Anchor link
Sohosted => biedt weinig voor veel peuro's. Heb ik ook bij gezeten en was er niet bepaald tevreden over, omdat hun support belabberd is. Vooral hun .htaccess support.

Ik zit bij http://www.servage.net/. Uitstekende service als je het mij vraagt en ze ondersteunen (nagenoeg) alles.
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

21/09/2009 18:54:00
Quote Anchor link
www.leaseweb.nl

Ik wil daar ook naartoe gaan
Maar eerst de volledige potentie uit mijndomein.nl halen kwa mogelijkheden.
 

21/09/2009 18:58:00
Quote Anchor link
GaMer13 schreef op 21.09.2009 18:45:
Sohosted => biedt weinig voor veel peuro's. Heb ik ook bij gezeten en was er niet bepaald tevreden over, omdat hun support belabberd is. Vooral hun .htaccess support.

Dat moet dan jou ervaring zijn. Ze hebben misschien geen rare dingen als onbeperkt dataverkeer, maar ze reageren wel altijd snel.
Ook wel logisch dat htaccess het niet deed, want ze hebben IIS. Je had dus ISAPI moeten gebruiken.
 
Steen

steen

21/09/2009 18:59:00
Quote Anchor link
antagonist.nl is wel goed, alleen moet je maar één domein hebben waar je alles op doet, voor meerdere domeinen zou ik iets anders nemen. Service is ook goed (binnen 2 dagen is het meestal wel klaar).
 

21/09/2009 19:01:00
Quote Anchor link
Sorry ik heb hier 1) iemand geprobeerd te helpen óf 2) mijn mening gegeven óf 3) een gezellige comment geplaatst. Nog 1, 2 of 3 schijnt te mogen op deze site dus vandaar deze verwijdering
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
TJVB tvb

TJVB tvb

21/09/2009 20:25:00
Quote Anchor link
Bart schreef op 21.09.2009 17:48:
De redenen hiervoor zijn:
- Waardeloze online helpdesk. Alleen per mail, antwoord duurt uren en alles gaat langs elkaar heen;
- Shared Hosting dus geen bijzondere installaties mogelijk zoals bijv. curl;

Geen shared hosting? Dat klinkt als een (virtual) dedicated servertje.

Maar wat zijn je verdere eisen? Stel eerst eens al je criteria op en ga dan eens rondkijken.
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

21/09/2009 20:30:00
Quote Anchor link
steen schreef op 21.09.2009 18:59:
Service is ook goed (binnen 2 dagen is het meestal wel klaar).
Kan je die eens verduidelijken? Binnen twee dagen is alles klaar. Dus dan heb je een reactie? Of een nieuw hostingpakket? Of een andere server als de boel crasht?
 

21/09/2009 20:32:00
Quote Anchor link
Sorry ik heb hier 1) iemand geprobeerd te helpen óf 2) mijn mening gegeven óf 3) een gezellige comment geplaatst. Nog 1, 2 of 3 schijnt te mogen op deze site dus vandaar deze verwijdering
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
The Ultimate

The Ultimate

21/09/2009 20:49:00
Quote Anchor link
Allereerst: hartstikke bedankt voor de reacties allemaal! Zeer hulpzaam.

Weet iemand trouwens meer te zeggen over http://www.trans-ix.nl/index.php

Webmakerij schreef op 21.09.2009 20:32:
TJVB kom op shared hosting hoort ook gewoon te beschikken over curl en nog wel meer. MijnDomein zuigt gewoon; sowieso nooit een provider nemen die geen telefoon nummer 'heeft'. Daarnaast heeft MijnDomein er de laatste tijd vaak genoeg uitgelegen (dan weer SAN, dan weer database cluster)


Ik ben het helemaal met Webmakerij! Vooral dat onoverzichtelijke supportsysteem met dagen wachttijd en de beperkte modules (zoals geen cURL) vallen erg tegen...
 
The Ultimate

The Ultimate

21/09/2009 20:54:00
Quote Anchor link
Allereerst: hartstikke bedankt voor de reacties allemaal! Zeer hulpzaam.

Weet iemand trouwens meer te zeggen over http://www.trans-ix.nl/index.php

Webmakerij schreef op 21.09.2009 20:32:
TJVB kom op shared hosting hoort ook gewoon te beschikken over curl en nog wel meer. MijnDomein zuigt gewoon; sowieso nooit een provider nemen die geen telefoon nummer 'heeft'. Daarnaast heeft MijnDomein er de laatste tijd vaak genoeg uitgelegen (dan weer SAN, dan weer database cluster)


Ik ben het helemaal met Webmakerij! Vooral dat onoverzichtelijke supportsysteem met dagen wachttijd en de beperkte modules (zoals geen cURL) vallen erg tegen...

EDIT 1:
TJVB schreef op 21.09.2009 20:25:
Maar wat zijn je verdere eisen? Stel eerst eens al je criteria op en ga dan eens rondkijken.


Probleem is dat ik mezelf leer scripten. Ik weet dus lang niet alles en ook niet waar ik op moet letten. Voorbeeld: vandaag wilde ik TargetPay module implementeren maar die gebruikt dus cURL en dat ondersteund MijnDomein dan weer niet. Zo kom ik vervolgens steeds achter meer zaken die niet door Mijndomein.nl worden ondersteund (ook amper tot geen htaccess opties).

EDIT 2:
Hoe zit het met het zelf opzetten van een server? Wat zouden daarvan de kosten zijn als je het hebt over maximaal een 10tal websites? Geen extreme bezoekersaantallen, etc.?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
 
GaMer B

GaMer B

21/09/2009 20:57:00
Quote Anchor link
Dedicated servers kosten al snel 100 euro per maand als ik me niet vergis.
 

21/09/2009 21:04:00
Quote Anchor link
Sorry ik heb hier 1) iemand geprobeerd te helpen óf 2) mijn mening gegeven óf 3) een gezellige comment geplaatst. Nog 1, 2 of 3 schijnt te mogen op deze site dus vandaar deze verwijdering
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
The Ultimate

The Ultimate

21/09/2009 21:12:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 21.09.2009 21:04:
Neem liever een VPS als je toch nog leert en alle vrijheid wil hebben.
Of koop een Asus EEE Box PC en sluit hem thuis aan. Kost bijna niks, verbruikt bijna niks, 100% vrijheid, neem hem op in je DNS.

Maar als je weet wat je doet dan is shared hosting vaak ook wel goed.


Thanks! 1 probleempje: ik weet dus niet precies wat ik doe...!! lol

Maar zo'n ASUS lijkt me wel wat! Kan ik daar een stabiele server/website mee draaien? En hoe zit het dan verder? Hoe bouw ik een webserver op? Is dat lastig? Wil iig PHP, Mysql en htaccess. Heb ik dan geen webhost pakketten meer nodig en kan ik alles in eigen beheer onderbrengen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Ultimate
 
Roel -

Roel -

21/09/2009 21:20:00
Quote Anchor link
Ik zit nu bij Antagonist.nl. Zeer goede hosting als je het mij vraagt.
 
The Ultimate

The Ultimate

21/09/2009 21:30:00
Quote Anchor link
Roel schreef op 21.09.2009 21:20:
Ik zit nu bij Antagonist.nl. Zeer goede hosting als je het mij vraagt.


Antagonist ziet er inderdaad ook niet slecht uit. Alleen die support weer via mail he? Das beetje jammer....
 
The Ultimate

The Ultimate

21/09/2009 21:30:00
Quote Anchor link
Bart schreef op 21.09.2009 21:30:
Roel schreef op 21.09.2009 21:20:
Ik zit nu bij Antagonist.nl. Zeer goede hosting als je het mij vraagt.


Antagonist ziet er inderdaad ook niet slecht uit. Hebben ze cURL ondersteuning? Alleen die support weer via mail he? Das beetje jammer....
 
Mar cel

Mar cel

21/09/2009 22:14:00
Quote Anchor link
Goede: http://www.webreus.nl

Vaak binnen drie uur online, support etc nog nooit nodig gehad, lol.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

21/09/2009 22:35:00
Quote Anchor link
Ik zit nu nog bij Hosting2GO. De service is goed, de prijs/kwaliteit verhouding ook. Alleen cURL en dat soort dingen zijn uitgeschakeld, en daar stoor ik me dan enorm aan. Zeker omdat ik dat zeker wil gaan gebruiken.

Ik ben ook wel geïnteresseerd in een nieuwe, goedkope hosting. Meer eisen dan Hosting2GO biedt heb ik ook niet nodig, alleen dat ze cURL (en daarmee file_get_contents e.d.) wel toe staan... Als er zo'n hosting bestaat - redelijke prijs (ik wil geen honderden euro's kwijt zijn!), genoeg ruimte e.d. en cURL! - beveel hem alsjeblieft aan. Haha :).

Hoe zit dat trouwens bij Antagonist? Die hebben dezelfde prijs, is daar cURL wel aanwezig?
 

Pagina: 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.